Ep 36

2.2K 129 0
                                    

Uni

Lisaလည်းကလေးတွေကိုကျောင်းပို့ပြီJenရှိတဲ့ဆေးရုံကိုလာခဲ့သည်ထိုအချိန်အခန်းထဲတွင်သတိရပြီးအဖွားဖြစ်သူနဲ့စကားပြောနေတဲ့Jenကိုတွေ့ပြီး
Lisa"Ni Ni!!ဘယ်လိုနေလဲဟင် ကိုယ်လက်တွေကောကိုက်ခဲနေလားဟင်"
Jen"ဘယ်သူလဲမသိဘူး ကျွန်မကိုသိလားဟင်"
Lisa"ဟင်Ni Niကလည်းကိုယ်လေNi Niယောကျာ်းလေ Lalisa Monobalလေး ဒီမှာလည်ပင်းမှာတောင်မှည့်ပေါက်တယ်လေ"
Jen"ကျွန်မယောကျာ်း??အဖွားသူကတကယ်ဘဲကျွန်မယောကျာ်းလားဟင်"
Ms Kim"ummဘာမှသတိမရဘူးလား Drဆီကိုအကျိုးအကြောင်းသွားမေးရမယ်ထင်တယ်"
Lisa"ဟုတ်အဘွားကျွန်တော်အခုချက်ချင်းသွားမေးလိုက်ပါ့မယ်"

Lisa"Drဘယ်လိုဖြစ်တာလဲဟင်ကျွန်တော်မိန်းမကဘာလို့ကျွန်တော်ကိုမသိတာလဲဟင်ကျွန်တော်ဖြစ်ခဲ့သလိုဖြစ်သွားတယ်လို့တော့မပြောနဲ့နော်"
Dr"ဟုတ်ပါတယ်Mr ခင်ဗျားမိန်းမကခေါင်းထိသွားတာဆိုတော့သူအနေနဲ့ခင်ဗျားကိုမမှတ်မိတာမျိုးဖြစ်နိုင်ပါတယ်"
"ဒါဆိုဘယ်အချိန်မှပြန်မှတ်မိမှာလဲဟင်"
"ဒါကတော့ကျွန်တော်တို့လည်းမပြောတတ်ဘူး"
"ဒါဆိုမြန်မြန်သတိရအောင်ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲဟင်"
"သူ့ရဲ့မှတ်ဉာဏ်ထဲမှာအမှတ်တရဖြစ်နေတဲ့နေရာတွေကိုခေါ်သွားတာမျိုးဒါမှမဟုတ်သူနဲ့အရမ်းရင်းနှီးတဲ့သူတွေနဲ့နေရင်းသတိရလာတာမျိုးပေါ့အခြေအနေအမျိုးမျိုးကနေပြီမှပြန်ပြီမှတ်မိလာနိုင်ပါတယ်"
"Nae ကျွန်တော်ကြိုးစားကြည့်ပါမယ်"
Lisaလည်းDrဆီကအကျိုးအကြောင်းမေးပြီးအခန်းထဲသို့ပြန်လာခဲ့သည်
Mr Kim"ဘာတဲ့ဟင်Drက"
Lisa"သူအခြေအနေပေါ်မူတည်ပြီးပြန်မှတ်မိနိုင်တယ်တဲ့"
Jen"ဒါနဲ့အဘွားပြောတော့ကလေးသုံးယောက်ရှိတယ်ဆိုကလေးတွေကော"
"ကလေးတွေကကျောင်းမှာပါ ညနေမှသွားကြိုရမှာ"
"ဒါဆိုညနေကျရင်ဒီကိုကလေးတွေကိုခေါ်ခဲ့နော်"
"အင်း ဒါနဲ့ခေါင်းကိုက်သေးရဲ့လား"
"ဟင့်အင်း"
"ဒါဆိုဗိုက်ဆာနေရောပေါ့"
"ဟင့်အင်းခုဏကဒေါ်လေးDaraယူခဲ့တဲ့ဆန်ပြုတ်စားထားတော့ဗိုက်ပြည့်နေတယ် ဒါနဲ့ ရှင်ကအလုပ်မရှိဘူးလား"
"ရှိတယ် မသွားချင်လို့"
"ကျွန်မကိုစိတ်မပူပါနဲ့ ရှင်အလုပ်ကိုသာသွားလိုက်ပါလား"
"မသွားလို့လည်းရပါတယ်ဆို"
Lisa pov"အတိတ်သာမေ့နေတာအလုပ်သွားဖို့ဘဲပြောနေတယ်"

My HusbandWhere stories live. Discover now