Uni
"အား အား ကျွတ် ကျွတ်ငါ့ခေါင်း..."
"ခဏလေးနော် ကျွန်မဆရာ....."
"ယော်ဘော(မိန်းမ)!!"ဆိုပြီး Jen၏လက်ကိုဆွဲထားသည်
"ရှင်...ရှင်..မဟုတ်မှလွဲရော သ..သတိရနေ..ပြီလားဟင်"
"Umm အား ..ခေါင်းမူးလိုက်တာ"
"ခဏလေးစောင့်နော် ကျွန်မဆရာဝန်သွားခေါ်အုံးမယ်"Dr"အားလုံးအဆင်ပြေပါတယ် နောက်နှစ်ရက်သုံးရက်လောက်ဆိုဆေးရုံကဆင်းလို့ရပါပြီ ဒါဆို "
Jen"Nae ကျေးဇူးတင်ပါတယ် "
Lisa"ဒီကိုလာပါအုံး"လက်မောင်းကိုဖွင့်ကာသူမရင်ခွင်ထဲထည့်ကာပွေ့ဖက်ထားသည်
Jen"အားလုံးကို ကောင်းကောင်း မှတ်မိပြီလားဟင်"
Lisa"umm တောင်းပန်ပါတယ် ကိုယ့်ကြောင့်ပင်ပန်းခဲ့မှာ"
Jen" ကလေးတေွကို စောင့်ရှောက်ရတာကျွန်မအတွက် ဆုလာဘ်လို့ဘဲသဘောထားပါတယ်"
Lisa"umm ကျေးဇူးပါ အခုကစပြီးကိုယ် ကလေးတွေနဲ့မင်းကိုအကောင်းဆုံးစောင့်ရှောက်ပါ့မယ်"ဆိုပြီး Jenရဲ့လည်တိုင်ကိုကိုင်ပြီးနမ်းလိုက်သည်Jenလည်းLisaရဲ့ဆေးရုံဝတ်စုံကိုတင်းကြပ်စွာဆုပ်ကိုင်ရင်းနမ်းနေချိန်
Lisa Dad"Ya Lalisa!!"
Lisa"အ အ အဖေ"
Mino mom"Drကသတိရလာပြီဆိုပြီး ဖုန်းဆက်လိုက်လို့လာခဲ့တာ.."Lisa dad"ဘယ်လိုဖြစ်တာလဲ ဒီမိန်းကလေးနဲ့ရောဘယ်လိုပတ်သက်နေတာလဲ"
Lisaလည်းအကြောင်းစုံကိုရှင်းပြလိုက်သည်
Lisa Dad"တော်သေးတာပေါ့ ငါတို့ကမင်းကိုမင်းညီမလိုGayနေတယ်လို့ထင်နေတာ လက်စသတ်တော့ သူ့ကမိန်းမအပြင်ကလေးပါသုံးယောက်ရနေပြီကို ဟား ဟဟား ဟား"
Lisa"အဖေကလည်းမိန်းမမယူသေးတိုင်Gayနေတယ်လို့မသတ်မှတ်သင့်ပါဘူးနော်"
Lisa dad"ummပါချွေးမလေး ဒါနဲ့ ကလေးတွေကော"
Lisa mind"မြေးရတော့ တခါထဲချွေးမလေးကိုဖြစ်လို့"
Jen"ကလေးတွေကိုအိမ်မှာအဒေါ်နဲ့အပ်ထားပါတယ် ဉီးလေး"
Lisa dad"ဘာဉီးလေးလည်း အဖေလို့ခေါ်ရမှာလေ ဟားဟား "
Lisa mind"ဘာလို့အခုထိမပြန်သေးတာလဲ မသိဘူးမိန်းမနဲ့ကြည်နှုးတော့မယ်ဆိုမှ"သူမိဘတွေကိုမျက်မှုံကျုံးရင်းကြည့်နေသည်
Jen"ဟုတ်ကဲ့ပါ အဖေ"JenကLisaရဲ့ရုပ်ကိုကြည့်ရင်းရယ်ချင်နေသည်
Mino mom"ကဲအဘိုးကြီး ပြန်ရအောင်နင်သားLisaရုပ်ကိုကြည့်အုံး အီးမှန်ထားတဲ့ရုပ်ဖြစ်နေပြီ"
Lisa"ေမမေလေးကလည်း"
Lisa dad"အေပါ ဒါနဲ့ ငါ ငါ့မြေးတွေနဲ့အရမ်းတွေ့ချင်နေပြီ မင်းအဘိုးနဲ့အဘွားဆိုပိုဆိုးမှာ ဆေးရုံကဆင်းရင် ကလေးတွေနဲ့အိမ်ကိုလာခဲ့
Lisa"အင်းပါ မြန်မြန် ပြန်တော့"
"ဟားဟား အေပါကွာ သွားပြီနော်ချွေးမလေး"
"ဟုတ် အဖေ"Lisaမိဘတွေပြန်သွားတာနဲ့
Jen"အား!! အမလေး!! ရှင်ရူးနေတာလားဖယ်အပေါ်က"
Lisa"မဖယ်ပါဘူး အခုမှသတိရလာတာကိုနော် ပြွတ် မွမွ"Jenရဲ့မျက်နှာအနှံ့
Jen"အားရှင်ဘယ်လို..."
ဒေါက် ဒေါက်
Lisa"ထပ်ပြီး ဘယ်သူလာပြန်..."
Mino"အာညော်"Lisaလည်းJenအပေါ်ကဖယ်ပြီ
Lisa"Ni Ni အပြင်ကိုခဏလောက်.."
Jen"umm "Jenအပြင်ကိုထွက်သွားသည်
Lisa"ဘာလာလုပ်တာလဲ အသက်ရှင်မရှင်လာအတည်ပြုတာလား"
Mino"အသက်ရှင်နေတာဘဲ"ဆိုပြီlisaရဲ့ရင်ဘတ်ကကြယ်သီးသုံးလုံးလောက်ပြုတ်နေတာကိုတပ်ပေးပြီးဖြေလိုက်သည်
Lisa"မင်းလုပ်ထားတာကို သေချာလိုက်ဖုံးထားမကြာခင်မှာပဲထမင်းမစားချင်ရင်"
Mino"ဝိုးဝိုး Lalisaကခြိမ်းခြောက်တတ်တာဘဲ ကြောက်လိုက်တာ ဟွန်း ဟွန်း "
Lisa"ဒီတခေါက်ကိစ္စ ရောမင်းလုပ်တယ်ဆိုတာငါသိတယ်္"
Mino"တော်သားဘဲ ဒါနဲ့ မင်းမှာမိန်းမအပြင် ကလေးသုံးယောက်တောင်ရနေပြီဆို သုံးနှစ်ကျော်လောက်ဘဲပျောက်သွားတာကို Wow"
ဆိုပြီးလက်ခုပ်တီးသည်
Lisa"ငါကိုဘယ်လိုဘဲတိုက်ခိုက်ခိုက်သည်းခံနိုင်ပေ့မယ် ငါ့မိန်းမနဲ့သားသမီးကိုထိရင်တော့ အခုလိုသည်းခံနေမယ်လိုမထင်နဲ့"
Mino"ဘာလို့အခုလိုတွေပြောနေတာလဲ ဒီအကိုကခဏလောက်ဘဲလာကြည့်တာကို"
Lisa"အခုမသေတာတွေ့ပြီမလား ပြန်တော့ဒီလောက်ဆိုမေမေလေးဆီတင်ပြလို့ရပြီမလား"
Mino"ဒါဆိုလည်းခွင့်ပြုပါအုံးDirector Lalisa Monoban shi မိန်းမနဲ့ဆက်ပြီးပျော်နိုင်ပါပြီနော် ဟွန်းဟွန်း "
Jen"အစ်ကိုဆိုတဲ့တယောက်လားဟင်"
Lisa"umm"
Jen"ဒါနဲ့ သူကရှင်ကိုဘာလိုမုန်းနေတာလဲဟင်"
Lisa"ကိုယ် အလယ်တန်းပြီးတော့ ထိုင်းကနေကိုးရီးယာကိုရောက်လာတယ် အဲအချိန်ကစပြီအဖေနဲ့မေမေလေးကကိုယ့်ကိုဘဲဂရုစိုက်တယ် အရင်ကလောက်သူကိုဂရုမစိုက်တော့ဘူး အထူးသဖြင့်မေမေလေးပေါ့ မေမေလေးကတကယ်ေတာ့သူ့ကိုပိုဂရုစိုက်တာပါ ဒါပေမဲ့ သူကသူကိုဂရုမစိုက်ဘူးလို့ဘဲတွေးနေတာ ပြီးတော့ကိုယ်ကသူထက်စာတော်တော့ပိုပြီးမုန်းတာပေါ့ ဒါကြောင့်ကိုယ် ထိုင်းကိုဘဲပြန်ရမလားဆိုပြီးအကြိမ်ကြိမ်စဉ်းစားခဲ့တယ်"
Jen"ရှင့်အပြစ်မဟုတ်ပါဘူး သူကြာရင်ရှင့်ကိုနားလည်လာပါလိမ်မယ်"
Lisa"ဒီတခေါက်ကိစ္စရော သူလုပ်တယ်ဆိုတာသိတယ် ဒီတခါတော့ဒီတိုင်းကျော်သွားလို့မရတော့ဘူး သူအပြစ်ကိုတာဝန်ယူရအောင်လုပ်ရမယ်"
Jen"ဒါဆို မတော်တဆဖြစ်တာ မဟုတ်ဘူးပေါ့"
Lisa"umm ဒါနဲ့ni niကရိုက်ကူးရေးမလုပ်ဘူးလား"
Jen"အစီအစဉ် ကပြီးသွားပြီ ေနာက်နှစ်မှဘဲပြန်စမယ်တဲ့ အားရှင့်အတွက်မေမေလေးယူခဲ့တာ ကြက်သားစွပ်ပြုတ်တဲ့ ဒါနဲ့ရှင်ကဆန်ပြုတ်မကြိုက်ဘူးဆို ကျွန်မကရှင်အတွက်ပုစွန်ဆန်ပြုတ်ကြိုက်တယ်ထင်ပြီးယူခဲ့တာ"
Lisa"ဘာလို့မကြိုက်ရမှာလဲ ပုစွန်ဆန်ပြုတ်ကကိုယ်အကြိုက်ဆုံးလေ ပေးပါကိုယ်စားမယ်"Jenမျက်နှာညှိုးမှာကြောက်လို့အားရပါးရစားပြနေသည်
YOU ARE READING
My Husband
FanfictionZawgyi+Uni တောင်ပန်ပါတယ်ေတာငၸႏၸါတယ္ မမြတၼိခဲ့လို႔ Lalisa Monoban ဘာလို႔ၾကၽႏၼကိုေကလးေၾတနဲ႕ထားခဲ့နိုင္ရတာလဲ? Jennie Kim Lisaကိုေယာက္ာ္းေလးေအနနဲ႕ေရးပါမယ္ ပထမဆုံးေရးတာမို႔အမြားပါရျငၡင့္...