Ep 33

2.1K 127 2
                                    

Uni

Lisa"အဖေဘယ်လိုဖြစ်တာလဲ မေမေလေး"
Mino mom"မသိပါဘူး ရုံးသွားတဲ့လမ်းမှာဒါရိုက်ဘာတော့လက်ဘဲကျိုးသွားတယ် မင်းအဖေလည်းစိုးရိမ်စရာတော့မရှိတော့ဘူးတဲ့ ဒါပေမဲ့ သတိမေ့တာကြာရင်တော့Coma​ ဖြစ်သွားနိုင်တယ်တဲ့"
Lisa"ဒါဆိုစောင့်ကြည့်ကြတာပေါ့"
"Directorပြဿနာတက်ပြီ ထိုင်းကတင်ပို့တဲ့ ပစ္စည်းတွေကအရေအသွေးနှိမ့်တယ်ဆိုပြီသတင်းထွက်လို့ Companyရှယ်ယာတွေကျနေတယ်"
Lisa"Borr!!အခုချက်ချင်းရှယ်ယာရှင်တွေကိုအစည်းအဝေးခေါ်လိုက်ပါ"
"Nae"

Lisa"ဒီကိစ္စကဘယ်လို့မှမဖြစ်နိုင်ပါဘူး ထိုင်းကတင်ပို့တဲ့ပစ္စည်းတွေ အရေအသွေးနှိမ့်တယ်ဆိုတာဘယ်လိုမှမဖြစ်နိုင်ဘူး ပြီတော့ဒီ ပစ္စည်းတွေကိုတင်ပို့နေတာလည်း15နှစ်ကျော်လောက်ရှိနေပြီ ဒါကြောင့်လူကြီးမင်းတို့အနေဖြင့် Companyကိုယုံ​ကြည်ပေးဖို့လိုပါမယ်"
"ကျွန်တော်တို့ယုံ​ကြည်ထောက်ခံပေးတာကဟုတ်ပါပြီအကယ်၍အခုလိုဘဲသတင်းထွက်နေရင်တော့ကြာရင်ကျွန်တော်တို့လည်းဆက်ပြီးထောက်ပံ့ဖို့ဆိုတာက"
Lisa"စိတ်ချပါ ကျွန်တော်အမြန်ဆုံးဆောင်ရွက်ပေးပါ့မယ်"
"ဒါနဲ့ လက်ရှိCEOမရိှဘူးဆိုတော့သူ့နေရာကိုဘယ်သူဆက်ပြီးအုပ်ချုပ်မှာလဲ"
Lisa"ဒါကတော့လူကြီးမင်းတို့ရွေးချယ်တဲ့သူဒါမှမဟုတ်ရှယ်ယာများတဲ့သူကအုပ်ချုပ်နိုင်လိမ့်မယ်"
Mino"အကယ်၍များဒီပြဿနာကိုမဖြေရှင်းနိုင်ရင်Director Lalisa Monobanကဘာလုပ်ပေးမှာလဲ"minoကိုစိုက်ကြည့်ရင်း
Lisa"ကျွန်တော်ရာထူးကနှုတ်ထွက်ပေးပါ့မယ်"
"ကောင်းပြီလေ ဒါဆိုစောင့်ကြည့်ကြတာပေါ့"

Lisa"လက်ထောက်Kang ဒီကိစ္စဘယ်ကစတယ်ဆိုတာအမြန်စုံစမ်းပါ ပြီတော့မင်းကိုငါခိုင်းထားတာကော"
"စိတ်ချပါ ကျွန်တော်လုပ်ထားပါပြီ"
"Ummအခုလိုရှယ်ယာကစားတဲ့အချိန်ဆိုလိုလိမ့်မယ် အဆင်သင့်လုပ်ထားပါ"
တီ တီ
Lisa"အော် ယော်ဘော(မိန်းမ)"
Jen"လီလီ အဆင်ပြေရဲ့လား အဖေကော"
Lisa"အဆင်ပြေပါတယ် ပြဿနာနည်းနည်းတက်တာကလွဲပြီး ဒါနဲ့ကလေးတွေကော"
Jen"သူ့အဖို့နဲ့လှေသွားစီးကြတယ် Araလေးတော့ကျွန်မနားမှာ"
Lisa"Ni Niကဘာလို့မလိုက်သွားတာလဲကလေးတွေနောက်ကို "
Jen"စိတ်မပူပါနဲ့ ရှင့်ကလေးတွေကိုကမ်းစပ်နားမှာဘဲလှေစီးနေကြတာပါပြီတော့ ဘို့ဆွန်းရဲ့ကလေးတွေရောသူ့ယောကျားရောပါတယ်"
Lisa"ummပါ Ni Niတို့ဘယ်တော့ပြန်လာမှာလဲ"
Jen"ummနောက်နှစ်ရက်သုံးရက်လောက်ကျရင်"
Lisa"ဟင်အဲလောက်တောင်လား ကိုယ်တော့Ni Niကိုလွမ်းနေပြီ ပြီတော့ဒီညကိုယ်တယောက်ထဲအိပ်ရတော့မှာဖက်အိပ်မယ်သူရောမရှိဘူး"
Jen"ရှင်Araလေးကိုဝယ်ပေးထားတဲ့အရုပ်အကြီးကြီးနဲ့ဖက်အိပ်လေ အားပြီတော့တခြားကောင်းမလေးနဲ့သာယာဖို့စိတ်မကူးနဲ့ ကျွန်မပြန်လာလို့တခုခုကြားကြည့် ရှင်အသေဘဲ"
Lisa"Ni Niကလည်းကိုယ့်မှာ ကိုယ့်မိန်းမနဲ့ကလေးတွေကိုချစ်ဖို့တောင်မလောက်တာ တခြားသူတာဆိုမပြောနဲ့တော့"
Jen"ummပါ ကျွန်မAraလေးနဲ့အမြွှာလေးတို့ဆီလိုက်သွားအုံးမယ်"
Lisa"ummမွ မွ တီတီ အားနည်းနည်းမှကိုRoလို့မရဘူး ဖုန်းချလိုက်ပြီ"

My HusbandWhere stories live. Discover now