Uni
"အင်း ဒီဟင်းရည်ကကောင်းလိုက်တာ လက်ထောက်Kangနောက်တပွဲမှာပေးအုံး"
"Nae ဟိုအဒေါ်ကြီး ..."
"ဘာ!!အဒေါ်ကြီး ဟုတ်လား မင်းထက်တောင်ငယ်မယ်သူကို!!"
"အားNaeတောင်းပန်ပါတယ်"
"မင်းကိုယ်တိုင်ဘဲသွားယူလိုက်"
"ခင်ဗျား ဟုတ်"
Lisa mind"ဟာ ဘာလို့စိတ်တိုလာပြန်ရတာလဲမသိဘူး "
At Company
"စားသောက်ကုန်နဲ့ပတ်သက်ပြီတော့ပြောချင်တာကအသစ်ဝင်လာတဲ့ထုတ်ကုန်တွေကို ကြောငြာဌာန ကတာဝန်ယူထားတာတွေတင်ပြပါ"
"Nae director ကြောငြာဖို့အတွက် ကျွန်တော်တိုဌာနကနေပြီတော့ စာဖိုမှူးငှားဖို့စီစဉ်ထားပါတယ် ဟင်းချက်သင်ရင်း ထုတ်ကုန်တွေကိုပါအသုံးပြုပြ ရင်းပေါ့"
"ဒါဆိုဘယ်သူကိုငှားထားလဲ"
"Naeသာမန်လူတန်းစားတွေရော ချမ်းသာတဲ့သူတွေပါဝယ်စားနိုင်တဲ့ စားသောက်ဆိုင်ကစာဖိုးမှူးကိုငှားဖို့ပြင်ဆင်ထားပါတယ်"
"ယောကျာ်းလားမိန်းမလား"
"မိန်းကလေး ပါရုပ်ရည်လည်းအတင့်သင့်ရှိ
ပြီးကလေးရောရှိတာမို့အိမ်ရှင်မတွေအတွက်အဆင်ပြေမယ်လို့ထင်တယ်"
"ဒါဆိုငှားပြီပြီးလား"
"မငှားရသေးပါဘူး ဒီနေ့ညနေသွားမေးလိုက်ပါမယ်"
"ဒီကိစ္စ နဲ့ ပတ်သက်ပြီးဘာပြောစရာရှိသေးလား မရှိဘူးလာဒါဆိုဒီနေ့တော့ဒီလောက်ဘဲ"
"လက်ထောက်Kang နောက်ထပ်အချိန်ဇယား"
"အားကျွန်တော်တို့ထောက်ပံ့ထားတဲ့ ကျောင်းရဲ့ဆုပေးပွဲကိုသွားရမှာပါ"
Lisaကခေါင်းကိုနှိပ်ရင်း "အောက်မှာကားထုတ်ပြီစောင့်နေပါလိုက်ခဲ့မယ်"
At school
"ဒီနှစ်မူလတန်းဒုတိယနှစ်Engစာပြိုင်ပွဲမှာ ဆုရသွားတဲ့Junyoungကိုဆုချီးမြှင့်ပေးဖို့အတွက်ကျောင်းကောင်စီအဖွဲ့ဝင်Lalisa Monoban ကိုဖိတ်ခေါ်ပါတယ်"
Lisa"လက်ထောက်Kang ဓာတ်ပုံသေချာရိုက်ထားပါ Companyရဲ့activityမှာထည့်ရမှာဆိုတော့"
"ဟုတ်ကဲ့ director "
Junyoungလည်းဆုယူဖို့ကြည့်လိုက်တော့
"A Appa"
Lisa"Nae"
"Anyi ကျေးဇူးတင်ပါတယ်"
Soyoung"oppa တော်လိုက်တာ ဒါနဲ့ခုနကဆုပေးတဲ့ဉီလေးက appaနဲ့အရမ်းတူတယ်နော်ရိုးရာဝတ်စုံသာဝတ်ထားရင်ဓာတ်ပုံထဲကနဲ့ချွတ်စွတ်တူမှာ"
"ဟုတ်လား တော်လိုက်တာ ငါတို့Soyoungလေးက"
"အသက်ကြီး တဲ့စတိုင်လာမဖမ်းပါနဲ့ ငါးမိနစ်ဘဲကြီးတာကို ဒါပေမဲ့ အဲဉီးလေးထက်ငါတို့အဖေပိုချောတယ်"
"အေပါ"
Lisa"ဓာတ်ပုံ တွေအဆင်ပြေလား"
"Naeဒါနဲ့ဒီကလေးကဒါရိုက်တာနဲ့အရမ်းတူတယ်နော် သားအဖလို့ပြောရင်တောင်ယုံအုံးမှာ"
Lisaလည်းဓာတ်ပုံကိုကြည့်ရင်းပြုံးလာတယ်
"ဟုတ်သားဘဲနော် ဒါဆိုသွားရအောင်"
YOU ARE READING
My Husband
FanfictionZawgyi+Uni တောင်ပန်ပါတယ်ေတာငၸႏၸါတယ္ မမြတၼိခဲ့လို႔ Lalisa Monoban ဘာလို႔ၾကၽႏၼကိုေကလးေၾတနဲ႕ထားခဲ့နိုင္ရတာလဲ? Jennie Kim Lisaကိုေယာက္ာ္းေလးေအနနဲ႕ေရးပါမယ္ ပထမဆုံးေရးတာမို႔အမြားပါရျငၡင့္...