Uni
Lisa"Ni Niကလေးနှစ်ယောက်ကိုဆေးလိမ်းပေးလိုက်အုံးနော် ကိုယ်Companyမှာအရေးကြီး ကိစ္စှှှရှိလို့ သွားပြီနော်"
Jen"ummကောင်းကောင်းသွား"
"Appa တာ့တာ "
Lisa"Aw တာ့တာ "
At Company
Lisa"ဘယ်လိုဖြစ်တာလဲ "
"ထိုင်းကတင်သွင်းတဲ့ငါးပိက မသန့်ဘူဆိုတဲ့သတင်းကြားလို့FDAကလာစစ်ဆေးတာပါ"
(လျှောက်ရေးထားတာပါ 😁)
Lisa"Borr!!မင်းတို့သေချာမစစ်ဆေးဘူးလား"
"မစစ်ဆေးမိဘူးထင်တယ်"
FDA"ဒီကတာဝန်ရှိသူ Mr Monobanလား"
Lisa"Nae"
FDA" ဒီကိစ္စ ကိုဘယ်လိုလုပ်မယ်လို့ စဉ်းစား ထားလဲ"
"ဟုတ်ကျွန်တော်တို့ဒီ ပစ္စည်း ကိုသေချာပြန်စစ်ဆေးပြီ ပြန်ရောင်းပါ့မယ် အခုရောင်းနေတဲ့ငါးပိနဲ့ဆိုင်တဲ့ထုတ်ကုန်တချို့ကိုလည်းပြန်သိမ်းလိုက်ပါ့မယ်"
FDA"ဒါပေမဲ့ အခွန်တော့ပြန်ပေးဆောင်ရလိမ့်မယ်"
"Naeကျွန်တော်ရုံးကိုလာဆောင်လိုက်ပါ့မယ်"လက်ထောက်"Director CEOခေါ်နေတယ်"
Lisa"Ummအခုလာခဲ့မယ်"Jen"ဘာလို့ဒီလောက်တောင်ဖြစ်ရတာလဲ"
Soyoung"အား အားOmmaဖြေးဖြေး နာတယ်"
Jen"ရန်ဖြစ်တုန်းက ကမနာဘူးလား Junyoung သားလည်းညီမလေးကိုပြောတာမဟုတ်ဘူး"
Junyoung"တောင်းပန်ပါတယ် "
Soyoung"သူတို့ကသမီးတို့အဖေ မဟုတ်ဘူး လို့ပြောတယ်လေ ဒါကြောင့်သမီးတိုက်ကွန်ဒိုသင်ထားရမယ်ဒါမှနောက်တခါ သွားကျိုးအောင်ကိုဆော်ထားမယ်"
"ဂေါက်"Jenခေါင်းခေါက်လိုက်တယ်
Soyoung"အား shiii Ommaကလည်း"
Jen"ဒီလောက်ပြောနေတာ ကို တော်ပြီစာကြည့်နေတော့ ကျောင်းမှမသွားတာ"
Soyoung "အာရာစော်"
Jen"သားနောက်တခါညီမလေးကို ရန်မဖြစ်အောင်တားရမယ်နော် သားကအကိုကြီးလေ"
"Nae omma"
"ရပြီ မျက်နှာမှာ အမာရွတ်တော့မဖြစ်လောက်ဘူး သွားတော့ ခဏနေအိမ်ပြန် ရအောင်"
Jen mind"သူအဆင်ပြေရဲ့လားမသိဘူး ပြသနာ ဖြစ်နေတာလားမသိဘူး"Lisa Dad"ဘယ်လိုဖြစ်တာလဲ "
Lisa"ပြသနာ နည်းနည်း တက်သွားတာပါ"
"ပြသနာ နည်းနည်း ဟုတ်လား ဒီလောက်ရှယ်ယာကျသွားတာကို မင်းအဖိုးကိုလည်းမင်းဘဲကြည့်ပြောလိုက်တော့"
"Nae"
" Supermarket ဆောက်တာရောဘယ်တော့ပြီးမှာလဲ"
"နောက်နှစ်ဆိုပြီးပါပြီ"
"ပြသနာ မဖြစ်စေနဲ့ ရှယ်ယာရှင်တွေကမင်းကိုဘဲ စောင့်ကြည့်နေတာ"
"Nae"
"ဒါနဲ့ မင်းအခုတလောရုံးမှာသိပ်မရှိဘူးဆို "
"အပြင်မှာ ကိစ္စ နည်းနည်း ရှိနေလို့ပါ"
"ရပြီ သွားတော့"
"Nae"
YOU ARE READING
My Husband
FanfictionZawgyi+Uni တောင်ပန်ပါတယ်ေတာငၸႏၸါတယ္ မမြတၼိခဲ့လို႔ Lalisa Monoban ဘာလို႔ၾကၽႏၼကိုေကလးေၾတနဲ႕ထားခဲ့နိုင္ရတာလဲ? Jennie Kim Lisaကိုေယာက္ာ္းေလးေအနနဲ႕ေရးပါမယ္ ပထမဆုံးေရးတာမို႔အမြားပါရျငၡင့္...