Ep 16

1.9K 137 0
                                    


Uni

"ဘာ ဘာ ဘာဖြစ်တယ် JunBinကားမှောက်ပြီဆုံးပြီ ဟုတ်လား"
ဘို့ဆွန်း"Ummဟုတ်တယ်Sinanနဲ့Busanတောင်လမ်းကကားဘီးချော်ပြီး ကားချောက်ထဲကျပြီးပေါက်ကွဲသွားတာတဲ့ အလောင်းတောင်မကျန်ဘူးတဲ့ ငါ့ယောကျာ်းပြောတာ သူအခုလိုက်သွားပြီ"
"Anyiမဟုတ်ဘူး မဖြစ်နိုင်ဘူးဘာလို့သူကျွန်မကို တယောက်ထဲထားခဲ့ရမှာလဲ မဖြစ်နိုင်တာ အင့်"
"Ni Ni!!!ထပါအုံး အဖွားလုပ်ပါအုံး Ni Niလဲကျသွားလို့"
"Jen ဆရာဝန်ခေါ်ပေးအုံး ဘို့ဆွန်းya"
"Nae"
Junyoung"Hamoniအမေ ဘာဖြစ်တာလဲဟင်"
"ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး Soyoung yaမငိုနဲ့အမေဘာမှမဖြစ်ဘူးခဏအိပ်ပျော်နေတာ Drဘယ်လိုဖြစ်တာလဲဟင်"
"ဂုဏ်ယူပါတယ် နော် ကိုယ်ဝန်ရှိနေပြီ"
"ရှင်"
"ဟုတ်ပါတယ် လူနာကစိတ်အားနည်းပြီ လဲကျသွားတာလူနာအတွက် အားဆေးပေးခဲ့မယ်နော်"
"Nae "
"ဒါဆိုခွင့်ပြုပါအုံး"
"ဟုတ်Dr ကျေးဇူးတင်ပါတယ် "

At Busan Hospital

"အား အား ငါအခုဘယ်ရောက်နေတာလဲ"
"လူနာသတိရလာပြီလား"
"ဟုတ်ဒါနဲ့ကျွန်တော်အခုဘယ်ရောက်နေတာလဲဟင်"
"Busanဆေးရုံမှာပါသတိမေ့နေတာတော့နှစ်ရက်ရှိပါပြီ"
"ဟုတ်လား ဒီနေ့ဘယ်နှရက်လဲမသိဘူး"
"8/Oct/2015"
"ခင်ဗျားဟုတ်ကျေးဇူးတင်ပါတယ်"
Lisa mind"မဖြစ်နိုင်တာ ငါထွက်လာတုန်းက 2011ပါဘယ်လိုဖြစ်ပြီ"
"ဆရာမ ကျွန်တော်ကိုဖုန်းငှားပေးလို့ရမလား"
"ရပါတယ် ဒီမှာပါ"
"တီ ဟယ်လိုအမိန့်ရှိပါ"
"လက်ထောက်kang လား"
"Nae ဘယ်သူ...ဒါ ဒါ ရိုက် ရိုက်တာလား"
"Ummငါပါ မင်းအခုဘယ်မှလဲ"
"ရုံးမှာပါ"
"ငါအခုBusan မှာငါကိုလာခေါ် "
"Naeကျွန်တော်ညနေလေယာဉ်နဲ့လိုက်ခဲ့ပါ့မယ်"
"ဒီမှာ ပါဆရာမ ေကျးဇူးတင်ပါတယ် ဒါနဲ့ကျွန်တော်အဝတ်အစားတွေကော"
"အား ဒီမှာပါ ရော့ဒါဆိုခွင့်ပြုပါအုံး"
"ဘာလဲ ဒီလောက်စျေးပေါတဲ့အဝတ်တွေကငါအကျီတဲ့လား လွယ်အိတ်ရောပါတာဘဲ လက်စွပ်ဘူးဘဲ လက်စွပ်ကတော့လှသားဘဲ ဒါနဲ့ ဒီဘိုမရုပ်ကဘယ်သူဟာလဲ ဟာ မသိတော့ဘူး"
Flash End
🔚🔚🔚🔚

Dara"ဒါဆို Ara လေးရှိတယ်ဆိုတာတောင်သူမသိသွားဘူးပေါ့"
"Umm Araလေးကသူကျွန်မကိုနောက်ဆုံးပေးခဲ့တဲ့လက်ဆောင်လေးပေါ့"
"ဒါဆို ဒီနေ့တွေ့ခဲ့တယ်ဆိုတာက"
"ဟုတ်တယ် ဒီနေ့တွေ့ခဲ့တဲ့လူ ကလုံးဝကိုတူလွန်းတယ် ကုတ်အကျီသာမဝတ်ထားရင်ကျွန်မယောကျာ်းဆိုတာသေချာတယ်"
"ဒါနဲ့ကလေးတွေသိလား သူ့အဖေမရှိတော့ဘူးဆိုတာ "
"Anyi Junyoungကလွဲလို့ "
"Junyoung ကအရမ်းလိမ်မာတယ်နော် အေးအေးလေးနဲ့သူ့ညီမလေးတွေကိုလည်းဉီဆောင်နိုင်တယ် ရုပ်ကတော့သူအဖေနဲ့ချွတ်စွတ်ဘဲ"
"ရုပ်သာတူသာပါ အကျင့်ကတော့ကျွန်မအတိုင်းဘဲ Soyoung ကျတော့ရုပ်က ကျွန်မနဲ့တူပြီ အကျင့်ကတော့သူ့အဖေအတိုင်းဘဲ အူကြောင်ကြောင်နဲ့ ဟွန်းဟွန်း "
"ကဲအိပ်ရအောင် မနက်ဖြန်အစောကြီးထရမှာဆိုတော့"
"Naeဒေါ်လေး"
Jenလည်းကလေးတွေရဲ့ခေါင်းကိုအနမ်းပေးပြီ အိပ်ရာဝင်ခဲ့တယ်

My HusbandWhere stories live. Discover now