Ep 26

2.1K 128 6
                                    


Uni

Chae"စီနီယာ ဟိုMonobanလုပ်ငန်းရဲ့ အမှုစုံးစမ်းတာဘယ်လိုဖြစ်သွားပြီလဲ"
"စုံစမ်း နေတုံးဘဲဘာဖြစ်လို့လဲ"
"သူတို့အခွန်တချို့မပေးဆောင်ဘူးနော်"
"Umm သူတို့ Companyကမျိုးစုံဆိုတော့နည်းနည်းတော့ရှုပ်တယ် Director Lalisa Monobanရောလွန်ခဲ့တဲ့7နှစ်ကကားတိုက်မှုဖြစ်ပြီပျောက်သွားတယ်လေ"
"ဟင်"
Chae mind"Kim Jennieရဲ့ကံကောင်းချက် ဒါနဲ့ ဟိုတယောက်ပြစ်ဒဏ်ပြီးပြီလားမသိဘူး ဘာလဲငါအခုသူအကြောင်းစဉ်းစားနေတာလား"
"Chae! Chae!!"
"ဟင် စီနီယာ "
"ထမင်းသွားမစားဘူးလား "
"အားဟုတ် ခဏနေသွားလိုက်မယ်"

At Company
"ထုတ်ကုန်တွေကို စစ်ဆေးပြီးပြန်တင်ပို့ထားပါပြီ Director!! Director!!"
အစည်အဝေးခန်းထဲတွင် ဘိုမရုပ်ဆံပင်တွေကိုဆော့ပြီပြုံးနေသောLisa
"Director!!!"
Lisa"ဟင် ဘာလဲ အား လုပ်လိုက်ပါ ဒီနေ့တော့ဒီလောက်ဘဲ"
လက်ထောက်"Director ဘယ်သွားမလို့လဲ Company မှာလာဘ်စားတဲ့သူရှိတယ်တဲ့ "
ဘိုမရုပ်ကိုဘဲကြည့်ပြီး
"ဟုတ်လား စုံစမ်း ထားလိုက်ဒါနဲ့ ဒီအရုပ်မှာဉီးထုပ်မပါဘူးလား"
လက်ထောက် mind"ငါအလုပ်ထွက်လိုက်ရမလားမသိဘူး"
"ပါတဲ့ဟာရောရှိပါတယ် ပြန်သွားဝယ်ပေးရမလား"
"ရပြီး ငါဘာသာဘဲဝယ်လိုက်တော့မယ် သွားပြီ "

"သွားလို့ရပါပြီ ဟာ ဒီနေ့နောက်ဆုံး ဘဲဖိုက်တင်း Kim Jisoo"ဆိုပြီBusကားမှတ်တိုင်တွင်ထိုင်နေစဉ်
တီးတီး
Chae"​ပြီးပြီလာဟင် ခဏလောက်စကားပြောရအောင်"
"စိတ်တော့မကောင်းဘူး မအားဘူး"
"အင်းပါ ဒါနဲ့ ငါမင်းကိုချစ်မိနေပြီထင်တယ်မင်းဆီဘဲလာနေမိတယ် ငါနဲ့တွဲမလား"
"ခဏလေးရှင်အခုကျွန်မကိုရည်းစားစကားပြောနေတာလား"
"အင်းလေ ဘာဖြစ်လို့လဲ"
"ဟာ ရူးနေတာလား "
"Ummရူးနေပြီထင်တယ် စဉ်းစားထားနော် အခုတော့အရေးကြီး ကိစ္စရှိလို့သွားပြီ"
"ဘာလဲအခုငါရည်းစားစကားပြောခံရတာလား "

"Soyoungနဲ့Junyoungကားထဲမှာစောင့်နေနော်Appa Araလေးကိုသွားကြိုအုံးမယ်"
"Nae Appa"
Lisaကဘိုမရုပ်လေးကိုင်ပြီးAraလေးကိုကြိုဖို့လမ်းကူးချိန်
တီး တီး ဒုန်းဒုန်း
လမ်းမပေါ်တွင်ပြုတ်ကျသွားသောဘိုမရုပ်လေး ခေါင်းတွင်သွေးများစီးကျနေပြီးလှဲကျသွားသောLisa"Appa!!Appa!!"
တီ တီ
"Hello"
"Araလေးတို့အမေKim Jennieလားမသိဘူး"
"Nae ဟုတ်ပါတယ် "
"ဟိုAraလေးအဖေ Accidentဖြစ်လို့ကလေးတွေကကျောင်းမှာ အဖေဖြစ်သူကဆေးရုံမှာဆိုတော့ကလေးတွေကိုအရင်လာကြိုလိုက်ပါလား"
"Naeကျွန်မအခုလာခဲ့ပါ့မယ်"
"ဒေါ်လေး ကလေးတွေအဖေမတော်တဆဖြစ်လို့တဲ့ ကျွန်မလိုက်သွားရမယ်"
"ဟင် ဟုတ်လား မြန်မြန်သွားလိုက်ဆိုင်ကိုစိတ်မပူနဲ့"
"ဟုတ်ဒေါ်လေး သွားပြီ နော်"
Jenလည်းကလေးတွေကိုကြိုပြီး
"အိမ်မှာ ဘဲနေနေနော်ခဏနေဘွားလေးပြန်လာလိမ့်မယ် Junyoung ညီမလေးတွေကိုဂရုစိုက်နော် တခုခုဆိုဖုန်းဆက်လိုက် အမေသွားပြီနော်"
"Nae omma"

My HusbandWhere stories live. Discover now