UniJen grandpa"Jenတို့ဆေးရုံသွားမှာမလား အဖိုးရဲ့Truckကားယူသွားလေ အဖိုးဒီနေ့ အလုပ်အားတယ်"
Lisa"ဟုတ်အဖိုး"At hospital
"ဂုဏ်ယူပါတယ်ရှင် ကိုယ်ဝန်နှစ်လရှိနေပြီ"
"ဗျာ" "ရှင်"
"ဒါဆိုကျွန်တော်အဖေဖြစ်တော့မယ်ပေါ့"
"Nae ဟုတ်ပါတယ် ကိုယ်ဝန်ဆောင်ချိန်မှာအလေးအပင်းတွေမမပါနဲ့နော် ပြီတော့အစပ်တွေလည်းလျှော့စားပါ ကိုယ်ဝန်ဆောင်အားဆေးနဲ့အန်တာ ၊ပျို့တာတွေအတွက်ဆေးပေးလိုက်မယ် ကလေးအဖေအတွက်ပါ ကိုယ်ဝန်ကပထမဉီးဆုံးဆိုတော့သေချာသတိထားစေချင်ပါတယ်"
Lisa"Nae ဒါနဲ့လေဆရာမ"
"ဟုတ်ပြောပါ"
"ကလေးကယောကျာ်းလေးလားမိန်းကလေးလာဟင်"
"ဟွန်း ကိုယ်ဝန်ကလနုသေးတော့မသိသေးဘူး လရင့်မှဘဲအက်ထရာဆောင်းရိုက်ကြည့်လိုက်ပါ"
"ဟုတ်ကျေးဇူးတင်ပါတယ်"
"ဒီမှာရှေ့ကသူနာပြုဆီကဆေးတွေထုတ်ယူလိုက်ပါ"
"ရှင်ကားကိုဒီထက်မြန်ပြီ မောင်းလို့မရဘူးလား"
"ကိုယ်လည်းမောင်းနေတာဘဲလေ"
"ရှင်မောင်းတာကစက်ဘီးလောက်တောင်မမြန်ဘူးလေ!!"
"အင်းပါ ကိုယ်နည်းနည်းမြန်မြန်မောင်းလိုက်မယ်"
"Park JunBin!!"
(လီဆာကChaeရဲ့ညီအဖြစ်မျိုးရိုးနာမည်ယူထားတာပါမွေးစားသားစတိုင်ပါ)
"အာရာစော "
At homeJen grandma"ဘာတဲ့လဲni ni"
"ဟုတ်တယ်အဖွား ကိုယ်ဝန်နှစ်လရှိနေပြီတဲ့"
"ကောင်းတယ် ကောင်းတယ် ကောင်လေးမင်းအခုကစပြီအလုပ်အရမ်းကြိုးစားရတော့မှာနော်"
"Nae Hamoni"
"Ni Niကိုယ် အလုပ်သွားအုံးမယ်နော် အထဲမှာဘဲနားနေနော် ကိုယ်ခဏနေလောက်ပြန်ရောက်မယ်"
"Umm"
"JunBinဘယ်လိုလဲ"
"ဒီလိုပါဘဲ ဒါနဲ့ ဒီမှာ ငါးဒီလောက်ရတာမြို့ကိုမတင်ဘူးလား"
"မြို့ကိုတင်ရင် ပိုက်ဆံတော့ အရမ်းရပါတယ်ဒါပေမဲ့ဒီကလူတွေက အဲလောက်ဘယ်သူမှမစွန့်စားချင်ကြဘူးလမ်းပန်းဆက်သွယ်ရေးနည်းနည်းခက်တော့ ဘာလဲမင်းတင်မလို့လား"
"Ummကြိုးစားကြည့်မလားလို့"
"ဒါနဲ့မင်းမိန်းမကိုယ်ဝန်ရှိနေပြီဆို"
Lisaကခေါင်းကုတ်ရင်းဟုတ်တယ်လို့ဖြေလိုက်တယ်"Ni Niကိုယ်ဝန်က8လလောက်ရှိနေပြီဆိုတော့အက်ထရာဆောင်းရိုက်ကြမလား"
"Ummရိုက်ကြဒါပေါ့ အား အား"
"ဘာဖြစ်လို့လဲဟင်"
"ရှင်ဒီညအပြင်ထွက်အိပ်"
"ဘာလို့လဲni niကလည်း"
"JunBin!!!!"
Lisaကဒူးထောက်နားရွက်ဆွဲပြီး
"ကိုယ့်အမှားသိပါပြီ ကိုယ်15minဒီလိုနေနေပါ့မယ်"
"Umm "
"15min ပြည့်ပြီလာအိပ်တော့"
"ဟဲဟဲ အခုရောနာသေးလား ဗိုက်က"
"နာရင်ရှင်အခုအိပ်ရာပေါ်ရောက်မယ်လို့ထင်လား စကားမများနဲ့တော့အိပ်ချင်ပြီ"
"အင်းပါ "N Niကကိုယ်ဝန်လရင့်လာလေလေပိုစိတ်ကြီးလေဘဲတခါတလေကြတော့ထိုင်ပြီးငိုနေပြန်ရောစိတ်အားငယ်တာရောပေါ့တနေ့ကိုစိတ်ကဆယ်ကြိမ်မကပြောင်းနေတယ်
YOU ARE READING
My Husband
FanfictionZawgyi+Uni တောင်ပန်ပါတယ်ေတာငၸႏၸါတယ္ မမြတၼိခဲ့လို႔ Lalisa Monoban ဘာလို႔ၾကၽႏၼကိုေကလးေၾတနဲ႕ထားခဲ့နိုင္ရတာလဲ? Jennie Kim Lisaကိုေယာက္ာ္းေလးေအနနဲ႕ေရးပါမယ္ ပထမဆုံးေရးတာမို႔အမြားပါရျငၡင့္...