¥HASTANE¥

251 15 5
                                    

-güneş-

Gözümü actığımda karşılaştığım kişi ile bağırmaya başladım.

" Senin burda ne işin var pic kurusu siktir git o -B- kızına bizi rahat bı- ahhhhh-"

Karnıma giren sancı ile lafim yarıda kaldı ve yere oturmak zorunda kaldım. Ayaz hemen yanıma koştu ve beni kaldırıp koltuğa yatırdı. Cok fazla sancım vardı dayanamıyordum.

"Ayaz dayanamıyorum"

"Tamam birtanem hastaneye götürcem seni"

Hemen beni gucaklayıp arabaya götürdü. Ayni zamanda kemerimi takmayıda unutmadı ve sürücü koltuğuna gecti. Gaza basti ve bi 20 dakkikaya hastanedeydik. Benim kadin doktorum -Yagmur hanım- karnıma o iğrenc jeli sürdü ve bebeğimizi kontrol etmeye başladı. cok korkuyorum ona bir şey olursa ben ne yapardım..

"Bebek sağlıklı ama annemiz cok yorulmuş bir serum vericez.. Güneş hanim sizinde uyumanız gerekiyor o zaman icerisinde" dedi yagmur hanım.

Başımı onaylar bir şekilde salladım ve koluma iğneyi sokuşlarını izledim. Ve kısa bir süre icerisinde uykuya daldım..

-ayaz-

Onu o halde görmek canımı acıttı. Hepsi o betülün yalanlarından oldu. o kizi öldürücem!!
Güneş yaklaşık 1 saat sonra uyandığnda ona ses kaydını dinlettirdim ilk pek fazla inanmadı sonra betülü aradım ve kendisi güneş ile konuştu.
Ona yeni bir numara alacağıma ve tüm kızların numaralarını telefonumdan sileceğime dahil söz verdim ve şuanda eskisi gibiyiz. Doguma gerçekten cok az kalmıştı ve ben cok heycanlıydım. Güneş normal doğum olmasını istiyordu. Yağmur hanım ona zor olacağını ve buna hazırlıklı olmasını söyledi. 4 hafta önce gelmemiz gerektiğini ve güneşin doğum icin hareketler ögrenmesi ve ugulaması gerektiğini anlattı bize. Ilk cocuğumuz olduğu icin cok heycanlıydik ve napıcağımızı bilmiyorduk pek ama yagmur hanım sağolsun bize cok yardım ediyordu. bi kac saat sonra evimize geri döndük ve güneşi yatırdım. Hamile olmanın nasil bir duygu veya nasil zor olduğunu bilmiyorum ama anladığım kadarıyla cok zor.. Kadınlar Birtanedir.. onlara şiddet gösteren adamları anlamıyorum. asıl onlar zavallı ve şerefsizler..

✖️aslında birkac gün öncesine kadar final yapmayı düsünüyordum. Ama okadar tatlı mesaj atanlar ve bitirme ben okuyorum ve cok seviyorum diye yorumlar geldi bende biraz daha yazmaya karar verdim.. Bu bölüm biraz kısa oldugu icin bugün büyük bir ihtimalle 1 tane daha yb gelir. Kendinize iyi bakın. İyi günler.. -M.✖️

Kalbim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin