Güneş den:
Ayaza okadar sinir olmuşdumki arabada hic birşey konuşmamışdık sonra birden bire sesizligi o bozdu:
"Ya sen bu saate kadar normaldede yanlız dışarda kala biliyormusun yoksa ben varım diyemi baban izin verdi bide bana doğruyu söylemelisin bugün istediğim herşeyi yapacaksın unutma" dedi.
Kendini beyenmiş , acaba yalanmi söylesem ama söz verdim..
"Annemgil bu akşam evde değiler ama hey sanane bundan" diyip tersledim onu.
Pic pic gülümsiyerek arabayi evin önüne cekdi ve bana:"Ozaman kahve yapda icelim" dedi.
Of mecmurdum aslında cok garip bir duygu icim sevincden ölüyordu ama dışım "senin kiz arkadaşarın yapsın sana kahvenı" diyordu .
"Bunu sen istedin" dedi Ayaz.
Birden bire kendimi havvada hisetmişdim beni Ayaz kucağına alip bana gülümsiyerek:" Bunu yapmasaydım hic arabadan inmicekdim buna emindim"dedi.
Bende onun yüzüne cok bakmamaya calışarak kapıyı acdım. Iceride oturmuş benim ona kahve yapmami bekliyordu ona inat kahvesine tuz koymaya karar verdim.
Kahveyi alip onun yanına oturdum.
Aslında ben sigarayı 2 ay önce bırakmışdım ama 1 ay önce yine başladım o anlamadan tam cebinden sigarayi alırken bana "Bir sigara bir öpücük" dedi ve herzamanki gibi pic pic güldü.
Bende bunun üzerine:"Hım ozaman kalsın nede olsa yukarıda sigaram var birazdan alırım!" dedim ve kahvemi icmeye başladım.
Oda bir yudum icdi ve bana sinirle bakdı.
"Sen bunun icine tuzmu katdin?".
Bende kahkaha atarak:"Evet canım ne olacak" dedim.
"Bunun cezasini ağır ödiceksin!" diyip bana gülümsedi..
Acaba ne yapcakdı birşey yapamazdıki korkmuyorum ondan!.
"Ben yukarıya sıgaramı almaya gidiyorum sen istersen git nedersin" diyip siritdim.
Tam merdüvenlere yaklaşmışken beni birisi arkaya doğru cekdi bilin bakalım kim!
Gitdikce ayaz bana doğru yaklaşıyordu ben ise uzaklaşıyorum sonunda duvara kadar gelmişimki duvarın soguklugunu belimde hissetdim bana pic pic gülümsiyerek:"Kacacak yerin kalmadi BÜCÜR" dedi.
"Bırak beni ayaz!" Diye bagirdim ama yinede birakmicagini bende biliyordum oda. bana gitdikce yaklaşmışdı sıcak nefesini yüzümde hisediyordum beni köşeye kısdırmışdı hic bir kacma yolum yokdu.
Beni öpdü ve benim ona karşılık vermemi istedi bende bir zaman sonra onu şaşırtamya karar verdim ve ona karşılık vermeye başladım ve onu sonra itirdim.
Bana pic pic gülümsiyerek:"Cok tatlıymısın ha buarada beni şaşırtman 2 oldu.. Bence daha yapma yoksa kötü olur!" dedi.
Tam yukarıya giderken yine beni tutup kendisine cekdi ama bana bu sefer sigara uzatdi asla HAYIR diyemezdim..
Beraber icdikden sonra onu yolcu edecekdim ama bana:" HAYIR HAYIR saat daha 00:00 i gecmedi bücür ben bugün burada yatacağım!" dedi.
Bende ona şaşgın bir halde bakarak:"tamam söz verdim ama bukadarda abartıcagını düşünmemişdim sapık" dedim.
Bana cok kötü bakıyordu bakışlarımı ondan cekip yukaridan bir dal daha sigara aldim asaga indim ve yakdım birkere cekdim sonra yukarıya üfledim. Elimdeki sigarayi cekdi ve kizgin bir sesle:"Tamam kızların sigara icemesine karşı değilim ama 1 günde 2 den fazla asla benim yanimda icemezsin bücür!!" dedi.
Ona öyle bakdimki ben kendimden korkdum (nasıl oldugunu bilmiyorum XD).
"Sen beni o yatağa atdiğin kızlar gibi sandıysan yanıldın bay bilmiş. Hem icerim icmem sanami sorucagim?" dedim.
"Oda tabikde sorucaksın!" Dedi sonunda evden cıkmışdı ve bende yatağama uyumaya gitmişdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Sensin
Teen FictionOkulun kapısının önünde okula bakıyordum güzel bir okuldu.Acaba arkadaşlarım nasıl olacakdı? Bir kac dakkika sonra okulun icine girdim ve sınıfın tam icine girerken kapıda bir cocuk duruyordu. Gecmeye calışıyordum ama izin vermiyordu en sonunda kend...