Hilal kim?

413 18 0
                                    

Eve geldiğimizde cok güzel bir gece gecirmişdik ama sonunda birazcık icime boşaltdı tedirgindim. Ama daha ilkdi birinci seferde hamile kalınmaz ya. Of korunmamışdıkda.

Sağ tarafıma bakdığımda Ayaz cok tatlı uyuyordu. Ve aklımdakı herşey gitdi aklimda tek ayaz vardı cok şirin tatlı yakışıklı ydı. Onu cok seviyorum.

Gözlerini acdi ve:"Galiba bir güzel kiz beni gözetliyor!!" Dedi gülerek.

Cok tatlı gülüyordu.

"evet askıma bakmak yasakmı?" Dedim ona bakarak.

Oda:"tabikide hayır dedi.

Ben odadaki banyoya o kolidordaki banyoya gitdi ve yıkanip cıkdığımda mutfak dan cooook güzel kokular geliyordu.

Hizmetci maja bize kahvaltı hazırlığip cıkmışdı. Yedikden sonra Ayaz:"Lunaparka gitmeye ne dersin?" Dedi.

Bende:"buna asla HAYIR diymemki ama bir şartla!"dedim.

Oda:"ne şartı?" dedi.

"ordaki kızlara bakmicaksin ve bana pamukşeker alacaksın anlaşdıkmı?" Dedim.

Oda bana gülümsiyerek:" sen varken yanimda o kizlara bakmam ben HAYATIM. Sana birtane deyil 1000 tane pamukşeker alirim ben!!" Dedi ve gülümsedi.bende gülümsedim ve kahvaltimiza devam etdik.

Onu cok seviyorum.

Lunaparka gelmişdik tüm oyunlara bindik ve sonunda cok yorgunduk.. Bana 1 tane pamukşeker aldi ve telefonunun calmasınla yanimdan gitdi. Aslında hep yanimda konuşurdu.bir terslik oldugunu anladim ve gözükmeden onu dinledim.

"Hilal seninle ilişkimiz bitdi sen beni aldatmadan önce düşüncekdin siktir ol git ve şu telefonu kapat pic" diye bagirmisdi ayaz.

Beni görmüşdü galiba ağlıyordum. Bana hilal dan söz etmemişdi..

Kalbim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin