Kiz..

323 20 2
                                    

Evleniyorduk bir bebegimiz olacakdi inanamiyorum.

Hemen ertesi gün arkadaşlarımızın arasında kücük bir düğün olmuşdu ayaz herşeyi ayarlamış.

Yorgunlukdan ayakta kalamiyor haldeydim galiba bunuda Ayaz anladi ve beni kucagina aldı ve

"Galiba benim bebegim ve onun prenses annesi yorulmuş hadi yataga" dedi.

Ona bakarak tek güle bildim cok yorulmusduk.beraber yatdigimizda tam uyumaya dalacakken karnimda bir el hissetdim.

Ayaza döndüm bana gülerek:"cok mutluyum hayatımın aşkı!." Dedi.

Bu cocugu gercekden cok seviyorum..

Ertesi sabah kalkdigimda Ayazin elleri karnimdaydi onu öprerk uyandirmayi cok istesemde ona bir süpriz yapmayi istiyorum.

Yavaşca yatakdan kalkdım ve kahvalti hazırlamaya başladım masayi hazırladıgımda bir küçük kağıtın üstüne:"günaydin hayatımın erkegı günaydin karnimdaki cocugun babasi.." Yazdim.

Onun uyandigini anladigimda saklandım ve ne yapdigina bakmaya başladım. Masayi gördügünde ilk sinirli gibi bakiyordu ama ona bakdigi notu okurken gülüyordu yavaşca ona yaklaşdım ve yanagina bir öpücük kondurdum.

Bana bakarak:"ama birtanem ben sana yorulmiyacaksin demedimi?" Dedi.

"Ben yorulmadimki hayatimin erkegine ve karnimdaki cocugun babasina kücük bir süpriz yapdim aşkım" dedim.

Sonra kahvaltimizi yapmaya başladık...

4-5 AY SONRA..

Bugün hastanede terminimiz vardi karnim baya büyümüşdü ve gercekden bagzen tekmeliyordu bebişimiz. Bugün erkek mi kiz mi diye ögrenecekdik.

Hastaneye geldigimzde hemen beni yatirdilar ve bakmaya basladi doktor.

Bize bakarak ve tebrik ederek:"bir kiz cocugunuz olucak:" dedi.

Ayaz bana bakarak gülümsedi bende ona 4-5 ay sonra bir kiz cocugumuz olacakdi.. Cok mutluyum.. :)

(GERCEKDEN COK AZ OKUYUCU OLDUGU ICIN BU HIKAYEYI SONLANDIRACAGIM.. AMA BEN BU HIKAYEYI ZATEN EGLENMEK ICIN YAZMISDIM OKUYANLAR VE VOTE EDENLERE COK TESEKKÜRLER IYI OKUMALAR.. YANLISLARIM OLA BILIR CÜNKÜ TELEFONUMLA YAZIYORUM.. :) )

Kalbim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin