Eylenme Zamani..

605 29 6
                                    

Herkezın canı sıkılmışdı.

Birden buket şişe cevirmece oynayalım dedi.

Herkez "TAMAM" diyince oynamaya başladık.

Ben cevirdigimde altı Tan'a ucu bana geldi.

Tan:Dogrulukmu?Ceraretmi diye sordugunda hemen "dog" diye cevap verdim.

Tan bana:"Gercekden bizim sinifi sevdimi?" Diye soru sordu bende hemen:"Evet" diye cevapladim.

Bir daha cevirdiler şişeyi ve arkası Tuğceye ucu Ayaza gelmişdı.

Tuğce hemem dog ces dediginde Ayaz bizi şaşırtdı ve hemen:"Cesaret" dedi.

5 dakkika düşündükden sonra Tuğce:"Tamam ozaman Güneş'i öp dedi!."

Ben Tuğceye öyle bakışlar atıyordumkı korkudan kekelemeye başladı.

Ayaza bakdığımda "Lan keşke doğ deseydim. Tuğce sen görücen pic"dedikden sonra bana gelmeye başladı.

Ben bağrarak:"YA HAYIR OLAMAZ YA" dedim.

Ayaz gelip beni öpdü ve bana pic pic gülümsedi sonra yerine gecip şişeyı cevirdi şanş oki Tuğceye geldi ayaz pis pis sırıtarak:"dog ces" dedi ve tuğcede:"Ben oynamıyorum"diyip oyundan cıkdı. 

Tabi mecmuren herkez arkasindan:"KORKAK KORKAK". Diye bagirdi sanki gözleri dolmuşdu tualete gidiyordu hemen peşinden gitdim bana sarıldı ve agladı.

BU HIKAYEYI ÖYLESINE YAZMISDIM OKUNSADA OKUNMASADA BU HIKAYEYI BITIRMEYI DÜSÜNÜYORUM IYI GÜNLER :)

Kalbim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin