Bar..

675 29 2
                                    

Daha ilk hikayem oldugu icin fazla iyi deyilim :) okuyan herkeze tesekkür ederim iyiki varsiniz..

Sonunda ilk günün son zili calmışdı.

Okuldan cıkmaya calışırken Ayaz önüme cıkdı ve bana: "sabahki şaşırtmayı ödüyeceksin" diyip pic pic güldü.

**************

Eve vardigimda hemen odama cikdim ve kendimi yatağıma atdım.

Ve Ayazın dediğini düşünmeye başladım birden bire ic sesim devreye girdi ve:

"Onun sana bücür demesini seviyorsun" dedi.

İc sesime bir küfür savurup: "KES SESINI" diye bagırdım.

************

Annem:"Güneş kalk Güneş kızım telefonun calıyor sustur şunu" diyip beni uyandırdı.

Uyuya kalmışım. Telefonumu elime aldım ve Buketin aradığını gördüm. Okulda hemen yanımda oturuyordu.

"Efendim Buket" dedim.

"Bugün tüm sınıf barda toplancağız gelmicekmisim?." diye bana sordu.

"Tamam gelirim" diyip telefonu kapatdım.

Hemen kalkip üstüme bir kisa kot short ve batmanli tshirt umu ve mavi cektimi alip hafifce makyaj yapip evden cikdim.

Anneme: "Arkadaşlarım beni dışarıya cağrıyorlar cıka bilirmiyim?"diye sordum.

Oda hemen:"cık ama gec kalma ve kendine iyi bak!!"dedi.

**************

Barda Buket ve sınıfın tüm kızlarıyla birlikde oturmaya yer aradık. Sonunda oturduk ve birseyler icmeye başladık okuldaki erkeklerde geldi ve herkez oturup birşey icmeye başladı.

Kalbim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin