Süt?

248 13 5
                                    

-güneş-

Uyandığımda yatagımda yatıyorum. Dışardan sesler geliyordu.. Yavaş yavaş korkmaya başladım. Sağıma dönmemle Ayazın yanımda olduğunu görüp rahatladım. Saata bakmamla gözlerim nerdeyse yerinden çıkcaktı.. Ya hanımlar beyler saat daha 3:50.. Başımı geri yastığa koydum ve uyumaya calıştım ama yok bi gram bile uykum yooooooook. Aşağa kata indim ve kendime bir bardağa su koydum. Yukardan ses gelmesiyle oldugum yere civilendim resmen.

"GÜNEEEEŞ GÜZELİM NERDESİN? İYİMİSİN. HASS.. BEN BÖYLE İŞ-"

ayazın sesini duyunca rahatladım ve suyumu içmeye devam ettim.

"Ha noldu ya bi su içtirtmedin" dememle mutfağa koşmasını beklemıyordum.. bana öyle bir sarıldıki.. Bu duyguyu anlatamam kızlar.

"Aklım cıktı güneş. Sana bir şey oldu sandım. Çok korktum ilk defa korktum birisine bir şey olur diye korktum.."

bunu demesiyle ağlamaya başladım.. hey napim hamileyim bu aralar çok duygusalım -.-

"Ştt. tamam ağlama hem sen bu saatte napıyorsun burda niye uyumuyorsun??"

"Ya uykum yo-"

lafımı yarıda kesti ve kendisi konuşmaya başladı.

"Nasıl uykun yok ya vardır vardır. Sen geç bakalım odaya ben geliyorum" dedi ve beni mutfaktan resmen kovdu.. Mal -.-

Odaya geçtim ve kendimi yatağa attım.. Tabikide sizinle dalga geçiyorum. Hamile olduğum için yavaşca yatağa yattım ve tavanla kesişmeye başladım. Ailem.. ah onlari boşverelim.. İş ile kafalarını yemişler.. Kızlarının olduğunu bile unutmuşlardır..

10 dk sonra Ayaz elinde süt ile odaya girdi. Süt mü? Süt? Süt? bildiğimiz Süt? Ya ama ben süt sevmemkiiiiiiiii :( ;(

"Ayaz lütfen o sütü bana getirdiğini söyleme lütfen lütfen lütfen lütfen!!!!"

"Bunun hepsi bitcek!"

"Yaaaa amaaaaa ayaaaaz beeeen süüüüüt sevmemkiiiii"

"Umrumda değil.. Bebeğimiz seviyor ama.."

"Yaaa amaa-"

"Güneş sus ve şu sütü iç sinirleniyorum bak.." dediğinde sütü elinden aldim ve bi diklemeye içtim.

"Galiba kusucam.."

"Sakın güneş!"

"Hii iyi" diye trip attip uyumaya çalıştım. Ama bakın sadece calıştım. Sonuç 0 uyku!!

ya ama benim suçum neki sadece biraz uyku istiyorum lütfeeeeeen!

Yaklaşık 1 saat sonra kendimi uykunun huzurlu kollarina buldum.

✖️Evet biliyoruz cok kısa bir bölüm ama okul nedeniyle bu kadar yazabildik. Belki bugün 1 tane daha yb yazarız.. Ama belki.. Tam kesin değil.. Bugün güneşin kızları var yani.. boru değil güneşin kızları.. ah tamam çok saçmaladık.. umarım beğenirsiniz. 4 beğeni ve 2 yorum gelirse ybde en kısa sürese gelir.✖️

Kalbim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin