Nereye gidiyoruz?

548 28 1
                                    

Ilk defa bukadar erken uyanmışdım.

Dolabın karşısına gecdim ve bir saat bakındım.

Sonunda gözüme carpan hic giymedigim bir elbiseyi gördüm.

Kisaydı yarım kollu üstü siyah üst gögüz dekoltesi olan bir elbiseydi alti sarıydı coook güzeldi. Onu giymeye karar verdim. Altına siyah ince topuklu platformlu bir ayakkabı giydim ve makyaj yapmaya başladım. Toz pembe bir ruj ve gözüme siyah kalem cekdim.

Telefonuma gelen bir mesaj ile irkindim bakdığımda: "Inşallah giyinmişsindir seni bir saat bekliyemem yaziyordu."

Bende gülümseyerek siyah cantami alip cıkdım. Anneme "ben cıkıyorum dedim belki gec gelirim" dedim oda "Sorun değil bugün babanla dışarıya cıkıyoruz evde olmaya bılırız tatlım dedi". Bende "Tamam" diyip cıkdım.

Niye bukadar heycanlıydım?

Geldiğinde "hadi gelsene" diyişinle düşüncelerimden kurtuldum. Arabaya oturdum ve ilk sorum "NEREYE GIDIYORUZ?" Demek oldu. Oda tabi "SANANE" diyip beni tersledi..

"YA NIYE TERSLIYORSUNKI ANLAMADIM!" diye arabada bagirdim.

Oda:"DAHA UZUN BIRŞEY GIYINSEYDIN BAĞIRMAZDIM!" diye bagirdi.

"AFEDERSIN AMA SEN BENIM ANAM MISIN BABAM MISIN?" Diye bağırdım.

"Oda ya tamam sus artık" dedi.

Bunu dedikden sonra ikimizde susduk. Coook güzel biryere gelmişdik yeşilikdi. Ama benim aklıma takılan tek soru: beni niye buraya getirdigi bu cocuk 2 gün önce benden nefret ediyordu.

Oda baya yakışıklı olmuş. Gömlek ona cok yakışmış bide beyaz olmasi altinada kot pantolon giyinmişdi.

Ya kızım güneş ne oluyor sana ya.

Ic sesime öyle küfür etmişdimki daha ses bile cikmiyordu.

Ayaz:"Artık bana bakmayı bırakırsan gitmeye ne dersin?" dedi.

"B-ben S-sana B-bakmiyordum ki"dedim.

Ayaz dan:

Aslında cook güzel olmuş ama cok kısa kesin şuanda onu neden buraya getirdiğimi düşünüyordur.

Ben ona bence bugün bu konuyu acmiyim neyse. Bence ac. Lan amk ic sesi bir kes sesini lan!!.

Biraz ötede yeşilik alanın üzerinde piknik icin yemekler vardı. Bana şaşırmış bir halde bakıyordu.

Ona: "Otursana daha Tuğce gil gelecek" dedim. Gayet sevinmiş gibi gözüküyordu.

Tan,Tuğce,Sude,Berke geldiğinde hepimiz oturduk. Ben güneşin yanına oturmuşdum. Herkez bize bakıyordu.

Sonunda kendimi tutamayip:"Ne bakıyorsunuz bi bok mu var" dedim.

Bunun üzerine güneş güldü.

Güneş:" Neyse hadi yiyelim" dedi.

Herkez yemeye başladı. Sonunda okadar yemişdimki sigarami cebimden cikartdım. Herkeze sıra sıra uzatdim bizim grubda kizlarda iciyordu.

Bakalim güneş iciyormuydu.

"Icermisin" diye güneş'e sordum.

Oda:"Tabikide Evet" dedi.

Sigaralarimizi icdikden sonra havva karamışdı tam güneş'e seni eve birakigimi diyecekken sanki aklımı okumuş gibi: Acelenmi var oturuyorduk ne güzel dedi" bende geri oturdum.

1.30 saat gecmişdi herkez gidiyordu bende güneş'e:"Seni eve birakiğimi" dedim oda:"Yok ya senin işin vardır kız arkadaşın beklerdir" dedi.

Bu kız bana laf sokmayi cok seviyordu herhalde her sözüme bir laf sokmuyor amk.

"Ya güneş aklıma ne geldi biliyormusun?" dedim ve yanına yaklaşip kulağına "Bügün sen benim her istedigimi yapmalıydın hatırladınmı"diyip sırıtdım.

Bana öyle bir bakdıki anlatamam..

Cok tatlıydı..

Kalbim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin