Hilal?

384 17 3
                                    

Ben ona hilal kim diye sorduğumda bana sinirli sinirli bakdi ve:"SEN BENIMI DINLIYORDUN?" Diye bagirdi.

Eve gidene kadar hic konudmadık eve vardığımızda beni kucağına aldi ve öpmeye başladı Odaya goturdu ve ne oldugunu anlamadım kendimi yatakta buldum onu istiyor muydum bilmiyorum ama kalbim deli gibi carpıyordu dudakları dudaklarımdaydı ve ilk defa muthis bi haz duyuyordum tek beden olmustuk artık onundeki kabarıklıgı pantolonun uzerinden hissediyorum vazgecmeden yap sunu koca bebek dedim ve saniyeler icinde ikimzde cırılcıplaltık vucudumun her yerini dudaklatıyla kesfederken elide bacak aramdaydı o kadar azgın duruyordu ki korkmustum gozleri cok hırcındı artık yapmasını istiyordum..İcime girmisti artık ama hala sokmaya calıstıgını anladıgımsa girenin sadece bası oldugunu farkettim ic sesim yuh amk derken zevkin doruklarındaydım 15 dk git gel yaptıktan sonra icime bosalmıstı ben zaten 3.yu uasamıstım tekrar opmeye basladıgında arkadan yapacagını soyledi korlmustum bu devasa sey benim sıctıgım delikte olacaktı lan on varken arka nedir diyen ic sesimi bastırmaya valısırken iniltilerim artımıstı o bunu evet olarak algıladı ve birden arkama girdi 2.kez bosalmıstı.

Ertesi gün uyandım telefonum calıyordu arıyan annemdi.

"Kızım bananın işi yüzünden ingiltereye taşınmalıyız sende geliyorsun!" Dedi.

Ona bağırarak:"Babamın işi umrumda değil işi icin işi icin okullarımı değiştiriyorum ben arkadaşarımı bırakmıyorum ingiltereyede gelmiyor 20 yaşıma bugün giriyorum ben sen bana iyiki dogdun melegim demeni beklerken siz beni üzüyorsunuz şimdi benim sana anne dememi bekleme ben gelmiyorum ve sizin evinizdede yaşamıyorum.. Şimdi şu icine sıcdığım telefonu kapar ve bidahada beni arama artık senin Güneş diye bir kizin yok yazıklar olsun size.."

Cok üzgündüm ağlıyordum ayaz bana bir bardak su getirmişdi onunda annesi babasi yokdu. Tek biz kaldık. "Beni bırakma Ayaz tek varlığım sensin"dedim. Oda "Asla bırakmam seni"dedi ve beni öpdü..

(NOT:BURADA BANA YAZMAMDA YARDIM EDEN ARKADASIM @EcenurAkntrk COOK TESEKKÜR EDERIM LAN qanqa ❤️)

Kalbim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin