Sabah telefonumun calmasinla uyanmışdım.Arayan ANNEM idi acdim ve
"Efendim" dedim.
"Annem ise kizim babanın işi yüzünden 15 gün ingiltereye gidceğiz lütfen bize kızma" dedi.
"Bende of tamam benim icinde tatil yapin orada!" Dedim kahkaha atarak.
Annem telefonunu kapatdiginda sevincden ayaga kalkip dans etdim.
Birden bire arkamdan bir kalın ses:" Cok mutlusun galiba?" Dedi.
Okadar korkmuşdumki konuşamıyordum. Arkami dönip resmen Ayazın karnına dirsek atmışdım.
"Acıdı diyiceğim ama acimadi hem niye bukadar mutlusun? Dünki öpücük yüzündense yine öpe bilirim seni " diyip kahkaha atdi.
"Yok yok sagol annemgil tatilde evde 15 gün TEK im!" Dedim TEK i bastira bastira söyledim.
O ise "hic sanmiyorum BÜCÜR" dedi.
Nedemek istedi acaba? Ona neki! Of niye söyledim?? Ya ayaz ya beni bukadar etkilemenmi lağzım? Galiba ondan hoşlanmaya başlamışdım..
"Stt aloo burdamısn" dediğinde kendime yeni gelmişdim.
"Ne bağrıyorsun ya burdayım" dedim ve ona bakdım.
Bir anda gözlerinin dudağıma kaydığını gördüm ve hemen:"Ayaz cıkarsan üstümü değişdireceğim" dedim.
Bana bakip:"Aslında cıkmazdım ama hadi yine iyisin!" Dedi.
Üstümü giyindiğimde odanın kapısını acdım. Aşağıdan cok güzel kokular geliyordu ama bugün anna (hizmetcimiz) tatildeydi.
Aşaya indiğimde Ayazı görmüsdüm.
Yumurta yapmış. Cok severim!.
"Vay vay Ayaz bey bunu senden doğrusu beklemezdim" diyip kahkaha atdim.
Bana bakdı ve "BÜCÜR bunu tek sana yapdım okuldakinlerin kulağına giderse senin beni öpdüğünü anlatırım" dedi.
Bende onda şaşkınca bakarak:"Benmi öpdüm senmi?".
"Aman hadi susda yemeğini ye!!" Dedi.
Yemeğimizi yedikden sonra cebimden sıgaramı aldim ama Ayaz elimden cekdi!
"Hey neyapiyorsun sıgaramı bana VER!!" diye bağırdım.
"Bücür yavaş ol! Cok iciyorsun.. 1 günde en fazla 2! Tamam hadi 3 dal unutma kontrol edecegim!!" Dedi bagırarak.
"Tamam şımdı paketimi ver bana!!"diye bağırdım.
Ona okadar sinirliydimki ağzımdan hangi sözlerin cıkdığını bilmiyordum!.
"Ayaz bak 1 sıgaramı ver bana! 2 ben senin istediklerini yapmak zorundamıyım 3 ben senin o sandığın yatağa atip işini gördüğün kizlara benzemem. 4 Ben sıgarayı 2 ay icmedim sonra yine başladım şimdi sıgaramı bana ver ve beni rahat bırak!" dedim.
Bana sıgaramı verdi ve gülümsiyerek:"Ben sana ondan aşık oldum BÜCÜR!!" Dedi.
Sana aşık oldum dedi! O.o
"Seni seviyorum güneş! Anla bunu artık!!" Dedi ayaz bana bakarak.
Ben hayla ona şaşkınca bakarken o bana yaklaşıyordu beni kucağına alıp koltuğun üstüne oturdu ve beni kucağına aldı ben inmeye calışsamda olmuyordu beni öyle sıkkı tutmuşduki nefes alamıyordum resmen. Beni biraz serbest bırakdıkdan sonra konuşmaya başladı.
"Bak güneş ben belki senden önce 1 kişi ile cıkdım ve belki onunla 1 defa sevişdim oda 5 dakkikalığına. Ben seni cok seviyorum. Senin benim olmani istiyorum bugün ve yarın okula gitmiyoruz. Seninle biyere gideceğiz sana bir süprizim var TAMAMI anlaşdıkmı PRENSES?"
Oha bana PRENSES dedi! Ayaz ama böyle yapdikca beni kendine aşık ediyorsun.
"ANLASDIK bay bilmiş" dedim ve gülümsedim.
Oda bana gülümsedi!
Acaba nereye gideceğiz. Cok merak ediyorum....
Saat 14:00 e gelmişdi cok mutluydum cünkü haftaya okul yokdu!!
"PRENSES cantana birkac tane kıyafetini al gidiceğiz" dedi.
Hemen odama cıkdım ve baya kıyafet doldurmuşdum cantama sonra 4 farklı renklerde converse lerimi en önemlisi makyaj mazemelerimi.
Indiğimde Ayaz elimdeki cantayi aldi ve :"PRENSES bukadar cabuk bukadar şeyi nasıl doldurdun icine? Ve ha buarada haftaya tatil olduğu icin 2 gün değıl 7-9 gün kalırız!" Dedi.
Bende:"ya tamam konuşmada gidelim cok merak ediyorum nereye gitceğimizi!" dedim.
Araba ile yolculuğa başladık. "Yolculuk tam 1 gün sürecek" dedi bana bakarak.
Ben tabi şaşırmışdım..
Nereye gidiyoruz acaba?
Bu düşüncelerimden sonra uyuya kalmışım beni ayaz sabah vardığımızda yanağıma bir öpücük kondurup uyandırmışdı.
Cok güzel bir hisdi!!
Orman gibi bir yere gelmişdik önümde güzel bir villa vardı. Iceriye girdiğimizde ev cok güzel dekore edilmiş ve cok temizdi.
"Burdamı kalacağız?" Dedim.
"Evet niye?" Dedi.
"Ya ben ormanlık alanlardan korkuyorum!" Dedim.
Oda gülerek!:"korkma yanında prensin var kimse sana birşey yapamaz!" Dedi.
"Bay ukala!" Dedim ve kıkırdadım.
Beraber mutfaga girdik ve yemek yapmaya koyulduk. O sırada her tatafımda un hissetmişdim ayaz bana un fırlatmışdı. Un torbasını aldım ve hepsini başından aşağa dökdüm.
Bana bakdı ve bağırarak:"SENI SEVİYORUM PRENSESIM!!" dedi.
"BENDE SENI" diye bağırdım bana şaşkın bakış atdıkdan sonra beni öpdü busefer karşılık verdim. 5 dakkika sonra yemeklerimizi bitirmişdik masaya oturduk ve yedik. Bu sefer o bana sıgarayı uzatdı. biliyorsunuz asla hayır demem.
Akşam olmuşdu ve beni elimden tutip dışarıya götürdü biryere gelmişdik birden bire agicların üstündeki ışıklarla yazılmış yazıyı gördüm! "BENIMLE CIKARMISIN GÜNEŞ❤️?" yazıyordu!
Ayaza bakip:"EVET EVET EVET!!" Diye bağırdım sanki evleniyorduk -.-.
Beni tutkuyla öpdü ve sırıtdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Sensin
Teen FictionOkulun kapısının önünde okula bakıyordum güzel bir okuldu.Acaba arkadaşlarım nasıl olacakdı? Bir kac dakkika sonra okulun icine girdim ve sınıfın tam icine girerken kapıda bir cocuk duruyordu. Gecmeye calışıyordum ama izin vermiyordu en sonunda kend...