Multide günes ve karni..😁☺️
Eve vardigimizda ben yasayan ölü gibiydim.Eskisi kadar enerjik degildim artik ve bu beni üzüyormu? evet!
"Askim uyu istersen?" o huzur verici sesi o mükkemel ses!.
"Tamda onu yapicakdim hadi öpdüm seni!"dedim ve odaya cikip dus aldim ve hemen geceliklerimi giyinip kendimi yataga atdim diyecegim ama tabikide öyle bir sey yapmadim yavasca yattim. belki kis uykusuna bile yata bilirim okadar yorgunum.... tek istegim:UYUMAK!!
Neyse iyi geceler ic ses..
'IYI GECELER'
***ertesi gün öglene dogru***
Kac saatdir uyuyorum bende bilmiyorum ama cok uyumakdan basim agriyor of niye uyandirmadiysa ayaz beyefendi beni? hic ugrasirmi? "TABIKIDE HAYIR!" ic ses inanamiyorum sana hak veriyorum. wtf? Dünyanin sonumu gelicek acaba yok ya "MAL MAL KONUSMA DIS SES KES!" kesersem kan cikar muahhaha tamam bende kendimden sogdum iste benim hayatim ic sesimle kavga ederek geciyor.
Asaya indigimde Ayaz evde yoktu. bir telefona mesaj sesi geldi ama bu benim telefonum degildi buna emindim. masanin üstünde duran Ayazin telefonunu elime aldim ve mesaji actim nede olsa karisiyim.
~7337919202039~ numara bu akskks.
'Seni gercekten cok özlemisim askim birdaha gel. karinida bosver 7/24 uyuyor galiba! Simdiden özledim seni! -B.- '
Bu ne simdi? demek öyle ayaz bey! tam bu sirada karnima sanci girdi ve inleyip iki büklüm oldum. Gidicegiz annem buradan burada kalmiyacagiz. Yukariya ciktim valize tüm kiyafetlerimi doldurdum ve üstüme dogru düzgün ve rahat seyler gecirip valizi yavas yavas asaya indirdim ev telefonundan taksiciyi aradim ve onu beklemeye basladim onu beklerken birseyler atisdirdim tabiki tek kizim icin ve ayaza kisa bir not birakdim!
'Nereye gittigim seni ilgilendirmiyor! seni ilgilendiren tek sey yüzümü birdaha göremiyecegin.. bizi lütfen rahat birak ve o -B.- ine git. Ne dedigimi hala anlamadiysan telefonuna son gelen mesajina bak. Cok kirdin beni sana güvenmisdim!!!!
-günes
Bunuda masanin üstüne telefonun altina koyip evden ciktim ve taksiciye annem ve babamdan bana kalan evin adresini verdim 30 dakkikalik yol sonrasinda eve ulasdik ve parayi ödeyip eve girdim söför sagolsun valizleride evime getirdi iyi odun degilmis kendisi nys konumuz bu degil. Bunu bana nasil yapardi allah kahretmesin kendimi cok kötü hissediyorum hemen bi battaniye alip kendimi koltukta uykunun kollarina biraktim.
***ayazdan***
Eve vardigimda ev cok sessizdi odaya ciktim ama günes yoktu dolaba baktim dolablar bostu ne oluyor? Hemen asaya indim ve telefonumu aramaya basladim masanin üstündeydi. telefonumun altinda bir not gibi bir sey vardi elime aldim actim ve okudum:
'Nereye gittigim seni ilgilendirmiyor! seni ilgilendiren tek sey yüzümü birdaha göremiyecegin.. bizi lütfen rahat birak ve o -B.- ine git. Ne dedigimi hala anlamadiysan telefonuna son gelen mesaja bak. Cok kirdin beni sana güvenmisdim!!!!
-günes
B? Kafayi yiyicegim ne dönüyor burada telefonumu aldim ve son mesaja baktim ah betül sictim agzina orospu!! nereye gider bu kiz? Anne veya babasi desek tartisdilar arkadaslari desek gitmez daha neresi olacak yemin ederim kafayi yiyecegim.
Günesi aradim ama hic birine cevap vermedi. Son bir kez daha aradim:
.Caliyor
.Caliyor
.Caliyor
.Caliyor
.Caliyor
.Caliyor
.Acmiyor
Bu böyle olmiyacak. Telefonumu aldim ve cani aradim:
"Alo can!"
"Bir seymi oldu abi?"
"Senden bir sey isteyecegim"
"Buyur abi?"
"Sana verecegim numarayi yer tespiti yaparmisin bana 1 saate lazim!"
"Ugrasirim abi!"
"Tamam numara 3939299292 senden mesaj bekliyorum kocum"
"Peki abi" diyip telefonu kapatti bana ise ne mi yapmak kaldi? betülün agzina sicmak betülün evine gitdim ve kapiyi acdigi gibi saclarina dayandim. bu kizi kendi ellerimle öldürecekdim kizi bir güzel konusdurdum ayni zamanda ses kaydi yaptim ve sonra kendisini bir güzel hirpaladim simdiyse tek kalan sey canin aramasini beklemek!..
'SELAGGGMM UZUGGGGGGGGN BIR ARADAN SONRA YINE BEN VE YINE KÖTÜ HABERLER EN KISA ZAMANDA FINAL YAPACAGIM KIMSE OKUMADIGI ICIN VE YAZIM HATALARI OLURSA KUSURA BAKMAYIN LÜTFEN CÜNKÜ TELEFONUMLA HIZLI HIZLI YAZDIM BU SAATDE ISIM GÜCÜM YOKDU YB YAZDIM SKDKDKDK AMA BU SAATLERDE AKLIMA DAHA COK SEYLER GELIYOR NEYSE FAZLA UZATMADAN LTFN VOTE VE YORUM VERIN II GÜNLER KIB!! 👏👏👍👋😁"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Sensin
Teen FictionOkulun kapısının önünde okula bakıyordum güzel bir okuldu.Acaba arkadaşlarım nasıl olacakdı? Bir kac dakkika sonra okulun icine girdim ve sınıfın tam icine girerken kapıda bir cocuk duruyordu. Gecmeye calışıyordum ama izin vermiyordu en sonunda kend...