0.1

6.3K 214 169
                                    

george bunun yanlış olduğunu biliyordu. tarih öğretmeni bacaklarını iki yana genişçe açmış sırasında otururken onu yardıma muhtaç bir şekilde izlemenin kötü olduğunu. george kendisini dizlerinin üzerine çökmüş, öğretmeninin sikini emerken hayal etmemeliydi. böyle hissetmemeliydi. onun adını inlemeyi, sertçe öpülmeyi, bay dream'in derin inleyişlerini duymayı arzulamamalıydı.

george 19 yaşında bu okula yeni gelen bir son sınıf lise öğrencisiydi. okuluna iyi uyum sağladı, iyi arkadaşlar edindi ve iyi notlar aldı. fakat tarih öğretmeni için gerçek bir sürtüğün tekiydi. george'un lise kariyerini mahvedebilecek tek şey, dream. işler olması gerekenden daha da kötüydü çünkü dream onun öğretmeniydi. bu ikisinin de başını belaya sokabilirdi. fakat bu, george'un onu daha çok istemesine sebep oldu. ona sahip olamıyordu, bu yüzden en çok onu istedi.

21 yaşında, güzel yeşil gözleri ve çilleri olan bir sarışın, eğer istese george onun için hemen dizleri üzerine çöker, yalvarırdı. bay dream iyi biriydi, narin ve hoş bir tipti.

george'un son dersi bay dreamleydi. normalde bir an önce eve gitmek isterdi, böylece kestirebilir ya da video oyunları oynayabilirdi, ama son zamanlarda meşguldü, dream'i memnun edebilmek için ödevlerine daha fazla uğraş gösteriyordu.

eğer bu adamı görseydiniz anlardınız, o gerçekten çekiciydi. güzel bir yüzü, güzel saçları, george'un şimdiye kadar duyduğu en seksi ses ve onu çok kötü baştan çıkaran uylukları. iş pantolonu ve düğmeli gömlekleri içinde çok hoş görünüyordu, özellikle kollarını sıvadığında. pek kravat takmazdı ve ilk iki düğmesini neredeyse hiç bağlamazdı.

george kendine engel olamıyordu. dream'in kollarının onu sarmasını, ellerinin onu yatağa sabitlemesini istiyordu. parmakları ağzında, ona oldukça iyi davranıyor, uyluğuna biniyor, tatlı takma isimlerle çağrılıyor..

bir hafta, bir testin ortasındaydı ve yardım istemek için cevabı bilmiyormuş gibi yaptı. sırtını dikleştirdi ve elini havaya kaldırırken öğretmeni için en masum bakışlarını ortaya koydu.

dream bir kolunu george'un sırasına koydu ve eğilip cevabı fısıldayarak ona göz kırptı. george testi bitirdikten sonra başını öne eğdi. yorulmuş gibi davranıyordu ama aslında dream'in uyluklarını sürmeyi hayal ediyordu. dream, parmaklarını george'un saçlarında gezdirir ve onunla dalga geçerdi.

dream'in bekar olduğunu sadece bir kaç ay önce fark etmişti, bu muhtemelen düşüncelerinin çok daha cinsel olduğunu fark ettiği zamanlardı. evli bir adamla birlikte olamazdı. bunun için çoğunlukla hormonlarını suçladı. erkek olmak oldukça uğraştırıcıydı.

-

george'un arkasında oturan çocuklardan biri onunla flört etmeye başladı. eline dokunuyor, saçlarıyla oynuyor, ona iltifat ediyor ve sonrasında boş olup olmadığıyla alakalı sorular soruyordu. dream rahatsız olmuştu, çocuğu susturmak zorunda kaldığında george onun yüzündeki tatsız ifadeyi rahatlıkla görebiliyordu. arkasındaki o çocuktan hoşlanmıyordu bile. fakat dream daha da ukalalaştı, sahnedeki duruşu değişti. o.. kıskanmış gibi görünüyordu.

dream boğazını temizledi "bay davidson, dersten sonra beni görebilir misin?" zaten endişeliyken george'un başı belaya girmişti. pek bir şey söylememişti bile, neden dersten sonra çağrılmıştı ki?öğretmenine mahcup bir şekilde başını salladı.

zil çaldığında george yavaşça eşyalarını topladı. günlerden cumaydı ve onun okuldan sonra gitmesi gereken bir yer yoktu.

teach me | dreamnotfoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin