[smut]
günlerden cumaydı, bu sefer dream eve george'la birlikte dönüyordu. george normalde herkes gittikten sonra ona yumuşak bir veda öpücüğü verirdi, bu yüzden onu yalnız yakalamak zor değildi.
"merhaba bay dream"
"sana söylemiştim, bana clay diyebilirsin"
"sınıfta mı? ne kadar amatörce" george kıkırdayarak şakayla karışık nefesini tuttu. dream güldü ve arabayı kendi evine sürdü. george dream'in evini seviyordu; güzel, temiz bir yerdi ve her zaman güzel kokardı.
"seni biraz özledim" dedi george yumuşak bir sesle, daha az stresliydi, dream'in evinin tanıdık kokusu onu rahatlamıştı.
"beni her gün sınıfta görmüyor musun?" dream ön kapıyı kapatırken sorguladı.
"yani böyle, özel olarak...o farklı"
"hmm yalnızken daha çok mu hoşlanıyorsun?" george mahcup bir şekilde başını salladı.
"yukarı çıkalım, olur mu?" dream bir gülümseme ile merdivenleri işaret etti. george, yol boyunca elini tutarak mutlu bir şekilde onu takip etti.
dream arkasından kapıyı kapattı. "biraz eğlenmek ister misin?" george'un boynunu tatlı bir şekilde öperek, ulaşabildiği her yere işaretler bırakarak ikna edici bir şekilde fısıladı.
"lütfen- dokun bana." diye mırıldandı george, dream gömleğini çıkardı. "seni bağlayabilir miyim? sadece bir süre, çok incitmeyeceğim" dedi dream küçük çocuğa bakarak. george hafifçe gülümsedi.
"beni dilediğince kullan, clay, kendini iyi hissettir" diye yalvardı george. dream dolabından siyah ipek kurdeleler, bir çift kelepçe ve bir vibratör aldı.
"çok sert davranırsam bana söylemeyi unutma tamam mı bebeğim? seni çok incitmek istemiyorum" dedi dream, yatağın başlığına bir kurdele bağlayarak.
"söz veriyorum" dedi george. esmer şimdiye kadar dream'in ona verdiği her şeyi almıştı, zorlansa bile o kadar mükemmeldi ki.
"çok güzel görünüyorsun" dedi dream, elleri kendinden küçük olan çocuğun belindeydi. george, kelepçeler için bileklerini uzattı. oldukça yumuşaktılar ve george onların içinde güzel göründüğünü düşündü.
dream kurdelenin bir tarafını george'un bileğinde ki kelepçelere, diğer tarafını karyolaya bağladı. "acıtıyor mu?" diye sordu, esmeri incitmeyi asla istemezdi.
"hayır, rahatım." george yanıtladı.
"bunu benim için takar mısın?" diye devam etti dream. ona bir şey yapmadan önce hep sorardı, esmerin neyi sevdiğini bilmiyordu. george'sa sadece becerilmek, bağlanmak ve aşağılanmak istiyordu, dream olduğu sürece umurunda değildi.
george başını onaylarcasına salladı, dream vibratörü içine soktuğunda george nefesini tuttu. dream, yatağının yanındaki sehpadan kumandayı aldı ve vibratörü 1'e koydu, yumuşak uğultu george'un penisini seğirtti.
"buna çok muhtaç değil misin, bunda çok iyi olacaksın, biliyorum" dream onu övdü. henüz onu becermeyecekti, sadece biraz eğlenmek istiyordu.
"beni becereceğine söz ver" diye yalvardı george.
"ah söz veriyorum tatlım, ama henüz değil" dedi george'un şakağına yumuşak bir öpücük kondurarak.
dream çocuğun yanağını öperken hiçbir uyarı vermeden vibratörün ayarını 4'e çıkardı. george'un, bacaklarına binmesine izin verdi, fakat henüz boşalmasını istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teach me | dreamnotfound
Fanfictiongeorge bunun yanlış olduğunu biliyordu. tarih öğretmeni bacaklarını iki yana genişçe açmış sırasında otururken onu yardıma muhtaç bir şekilde izlemenin kötü olduğunu. [+18] dsmp #1 mcyt #1 dnf #5 dreamnotfound #2