0.6

4.3K 146 132
                                    

[smut]

günlerden çarşambaydı, george bazı özel sebeplerden dolayı dream'in numarasını almıştı. bütün gece dream'le mesajlaşmıştı. çoğunlukla sağlıklı şeyler ve sadece basit, günlük bir konuşmaydı. george'un kızarmasına neden olan sevimli şeyler.

dream onun ve george'un ne olduklarını veya ne olacaklarını tam olarak bilmiyordu ama emin olduğu bir şey varsa oda iki ay sonra olacak mezuniyete kadar onunla çıkamayacak oluşuydu.

george'u kesinlikle istiyordu, onu çok seviyordu. canı istediğinde sevişecek biri olarak değil, onu dışarı çıkarmak, nazikçe öpmek, ona dünyayı borçluymuş gibi davranmak istiyordu. ilk başta, öğrencisi için hiç tatmadığı yeni bir şehvet duygusu hissetmişti. en sevdiği öğrencisiymiş gibi davranıyordu, en iyi ihtimalle yalaka öğrenci.

öğrencisi hakkında düşünceleri bir gecede hızla değişti. george sınıfındaki o güzel çocuktu, özel olarak yalvarışını duymak istediği çocuktu. ve onu masasının üzerinde becerdiği gün her şey değişti. bu çok daha iyiydi.

rastege bir okul günüydü, george ona güle güle diyordu. "bekle george, aşkım, bana yardım eder misin?" dream sırasından ona seslendi. george ne yapması gerektiğini bilerek başını onaylarcasına salladı. kendi hakkındaki en basit bir düşüncenin bile sarışın erkeği sertleştirmesinden hoşlanıyordu.

hemen dizlerinin üstüne çöktü, dream gülümsedi, çocuğun yanağını yumuşak bir şekilde okşadı. "ne uslu bir çocuk, ne yapman gerektiğini zaten biliyorsun. bunda çok iyisin bebeğim, devam et"

george gülümsedi, midesi kelebeklerle dolmuştu. eğer dream konuşmaya devam etse boşalabilirdi bile, hormonlu bir gün geçiriyordu. dream'in pantolonunun fermuarını açtı, erekte olmuş penisiyle george gülümsedi, kendini hemen oracıkta parmaklamak istedi. bunun için çok hevesliydi ama yardım edeceğine dair dream'e söz vermişti. dream, kıvranmasından george'un bir şeye ihtiyacı olduğunu görebiliyordu.

"güzel dudaklarını uslu bir çocuk gibi sikime koy" dream onu bu sözlerle kolayca elde etti, george sözünü dinledi ve dream'e ihtiyacı olanı verdi. dream hemen tepki verdi, george bu işte çok iyiydi.

"beni çok kolay boşaltıyorsun bebeğim, bunu yapabilir misin? boşalmama izin ver, yapabileceğini biliyorum" george sızlandı, dream gelmeye yakındı. "seninle uğraşmak istiyorum, sıra bende." george onu yanıtladı, sesi çok içtendi.

"istediğini yap bebeğim, eğlenmene bak, bunu hak ediyorsun" diye iç çekti dream, george onun sertleşmiş penisinin ucunu yalarken dream usulca inledi. eylem değişikliği onu boşalttı, george gülümsedi. o kadar zorlamıştı ki o da boşalmak üzereydi ama bunu dream'e söyleyemezdi.

"siktir b-bebeğim, mükemmel gidiyorsun" dream inledi, sesi çok muhtaçtı. george onu böyle duymaya alışık değildi. bu yeniydi, hoşuna gitti. george aniden durdu, dream inledi. george kendini avuçlayarak inledi. bu onun için yeterli değildi, dream'in çok daha iyi hissettireceğini biliyordu.

"ah bebeğim, hadi ama, bu hiç adil değil." george sadece gülümsedi, dream'in aletini tekrar ağzına aldı. dream'in eli saçlarında dolaşırken başını hızla gel git yapmaya devam etti.

"bunu yapmayı seviyorsun, değil mi, çok iyisin" dream'in nefesi kesildi, "o güzel ağzını becermeyi seviyorum" dream esmeri övmekten kendini alamadı. george'un tepkisini görmeyi seviyordu.

"ah kahretsin bebeğim yine çok yaklaştım" dream inledi. george içten içe insanların onları duymasını umdu. herkesin dream'in ona ait olduğunu bilmesini istedi. dream'i boşatan kişi, dream'i inleten tek kişi oydu.

"lütfen bebeğim, biraz daha? devam et, biliyorum yapabilirsin" diye sordu dream. george'un karşılık olarak sırtı gerildi, dream'in beğenisine karşı iyi bir tepki vermişti.

"babacığım-" diye inledi george, sesi erotik bir istek doluydu, buda dream'in fazlasıyla tahrik olmasına sebep oldu.

"pekala, siktir.. bebeğim, beni nasıl elde edeceğini gerçekten iyi biliyorsun" dedi dream çocuğu kucağına çekerek, boynuna tatlı öpücükler koyarken mırıldandı. "çok iyi iş çıkardın" esmerin boynunu öpmeye devam ettti, tehlikeli bir şekilde onu masanın üzerinden tekrar becermeye yakındı. ilk seferlerinde olduğu gibi.

"seni becermemi ister misin bay davidson?" diye takıldı esmerle. george utangaç bir şekilde başını salladı, dream onu o kadar tahrik etmişti ki onun da buna ihtiyacı vardı.

"masanın üzerine" dream'in bunu demesiyle george sırıttı ve masaya oturdu. dream önce onun pantolonunun fermuarını açtı, sonra kendininkini.

"mm bebeğim işte şimdi seni becermek zorundayım" dream alayla konuştu. george ona masumca baktı. "lütfen-" diye yalvardı. dream çocuğun bacaklarını iki yana doğru açıp kendini konumlandırdı.

dream hızla içine girip çıkıyor ve george'un boğuk inlemelerini öpücüklerle susturuyordu, "bebeğim beni geri öpmek zorundasın, öpmeyi bırakırsan bende dururum, tamam mı?" dedi dream, george başını salladı. dream kesinlikle içini mahvederken elinden gelebildiğince onun öpücüklerine karşılık veriyordu.

"clay- ben geli- mh! clay-" boşalmadan önce cümlesini tamamlayamadı bile. "geri öp bebeğim" dream ona hatırlattı. george nefes nefeseydi, dream'in içine her girip çıkışı ve öpücüklerinin arasında sızlandı.

"ah bebeğim benim aletime çok mu muhtaçsın? seni becerdiğimde çok güzel görünüyorsun," diye övdü dream, oğlanın boynunu yumuşak bir şekilde öperek. hafifçe inledi ve içine daha sert gitmeye başladı.

george acı ve zevkle çırpındı, bu çok fazlaydı. "bebeğim, çok iyi gidiyorsun ama devam etmelisin" onu tatlı sözlerle ikna etti. george ona daha fazla ayak uyduramadığı için dream yavaşladı.

"bebeğim, içine boşaldığımda ki yüzünü görmek istiyorum, çok güzelsin" george cevap olarak inledi, dream içine boşalırken dudağını sertçe dişledi. george'un kafası zevkle geriye düştü, bu his tarafından tamamen ele geçirmişti.

"çok sıcak, sikim sana tam uyuyor bebeğim," diye fısıldadı dream. george'u sert vuruşlar arasında yumuşak öpücüklerle boğdu.

george'u geri yatırarak içinden çıktı, kontrol edilemezdi, kendini bu çocuğun her santimini öpmek ve dokunmak zorunda hissediyordu. george, dream iç uyluklarında morluklara neden olurken sızlandı.

"ah bebeğim, bu mükemmel cildini mahvetmeme izin veriyorsun, sikimi o kadar çok mu beğendin? ne uslu bir çocuk.. beni her zaman memnun ediyor"

"beğeniyorum, bana verdiğin her şeyi seviyorum" diye mırıldandı george. dream uyluğunu emerken ve mor izler bacaklarına dağılırken omuzlarına sıkıca tutundu.

"tanrım..birinin seni bu kadar iyi becermesine nasıl izin verirsin?" diye dalga geçti dream, çocuğun kıyafetlerini geri almasına yardım ederken.

"sadece e-en iyisinin" dedi george nefes nefese. ciddiydi, her iniltisi dream'in onu ne kadar mahvettiğini gösteriyordu.

"en iyisi miyim?" dream yumuşak bir öpücükle sordu, george hızlıca başıyla onayladı, "mm, teşekkür ederim hayatım" dream esmeri yaptığı her şeyde çok iyi cesaretlendirdmişti. george kendi sikini sürdüğünde onu övdü, her zaman iyi olduğu için onu övdü. dream onu övmek için her fırsatı değerlendirdi.

teach me | dreamnotfoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin