DOKTOR

60 6 3
                                    


Kendimi daha iyi hissediyor dum. Doktorun odasına gittim. Bana buyrun dedi. Ve devam etti. Durumunuz iyi fakat ben sizin benden birşey sakladığınızı seziyorum. Ben hemen söze atlayarak hayır dedim . Galiba biraz şüpheli konuştum. Hayır çok şüpheli. Doktor elinde bir şırıngalı iğne ile geliyordu. Napıyosunuz dedim. Geriye doğru yavaş adımlarla donmuş bir vaziyette ilerlerken takıldım. Arkamı döndüğümde farkettim ki duvara yaslanmışım o an o an dı. Çığlık zamanı kızım. Şimdi Sevim dedim.
Aaaa Aaaaa Aaaaa. Duydum melek alya ve Onur. Biri çığlık attı dedi. Melisa Sevim olmayasın dedi. Ben evet benim demek istiyıdum ama artık benim için çok geçti adam bana iğneyi sapladı. Acımadı. Hissetmedim bile .
(Yazarın Anlatımıyla)
Hepsi birden kapının önüne gittiler kapıyı açmaya çalıştılar fakat kapı kilitli ydi. Alev ile Onur kapı kırmaya çalıştılar. Birde ne görsünler sevim yerdeydi. Kızlar Sevim in başında beklediler. Alev ile Onur piç ile hitap ettikleri doktoru bulmaya çalışıyorlardı o kadar arayışa rağmen bulamıyorlardı. Kızlar acilen sedaya getirin dedi aralarındaki Melek hemşire ydi zaten. Oyüzden sedye istedi. Ve taksi çağırıp özel kendi hastanesine gittiler. Orda Sevim muaneye soktular. Sevim gayet sağlıklıydı sadece onun kanına uyuşturucu enjekte edilmiş buda geçici bir süre için enjekte edilmişti Allah'tan. Sevim e serum taktılar, yavaş yavaş kendine geliyordu.
(Sevim in anlatımıyla)
Uyanmıştım. Nerdeyim dedim herkez bir cevap verirken aklımdaki rüyalar peşimi bırakmıyordu. Adeta beni içine çekip orda sonsuza kadar hapis etmek istiyordu. Duyduğuma göre Alev ile  Onur Piç dedikleri kişiyi bulmuşlar. Galiba o piç doktor. O beni bayıltmıştı nerelere sürüklemişti. Kafa dağıtmak için gezelim demiştim. Gerçekten bir güzel dağıttık artık bir haftalık depresyondan çıkamayız. Harika. Mükemmel. Hepsi benim yüzümden oldu. Hepsi.

BASKINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin