ARAŞTIRMA

50 6 2
                                    

Osman öldü. Artık buna Kanaat getirdik. Fakat şimdi yeşil sıvıyı araştıracaktık. Hala yeşil sıvının ne olduğunu bilmiyorduk Tamam mıydı veya başka bir şey miydin ya da en korkuncu uzaylı mıydı uzaylı öldü de sıvısını çıkmıştın düşünmesi bile kötü polisler arkeologları araştırmacıları çağırmıştı çalışanlar yeşil sıvıdan birer örnek alıp laboratuara götürecekler benden bahsetmiştir bunları duymuştum laboratuvar götürecekler de galiba bunu tahmin etmek imkansız değildi Acaba ne çıkacaktı Sıvı ne ile sümüksü bir yapı dergisi var Sen Slime gibiydi birazcık da Osman'a üzülüyordum Aslında uçup gitti Kendisi acaba Cennette ne yapıyordu çok erken uçup gitti onu isterdik yanımızda hala görmek istiyorduk onu her gün evine gidip Annesini babasını kendisini görmek istiyorduk orada bir kez daha bir hamburger pizza yemek istiyorduk işin komiğine gitmek değil amacımız sadece onu hatırlamak istiyorduk hepimiz abla olsa depresyonla artık çünkü bunlar atılabilecek sorunlar değildi belki aylar belki de yıllar içerisinde unuttu olabilecek sorunlar the bunlar. Her şey devam ediyordu hayat devam ediyordu Hayat Osman sayesinde Yeniden başlamış gibiydi fakat Hayat Osman'ın hayatını da bitirdi Arkeologlar araştırmalar devam edecek diyordu Daha Hiçbir şey bitmedi diyordu tek bu yeşil sıvı değil her taraftan örnek almamız gerekiyor Onu artık hepimiz Tabii ki de dedik en yakın zamanda araştırmaları bitirip size sonuçları vereceğiz demişlerdi Umarım gerçekten en yakın zamanda olur.
(1 hafta sonra)
( yazarına anlatımıyla)
  Her şeyin üstünden bir hafta geçmişti herkes hala Osman düşünüyordu hiç kimse onu unutamamıştı. feda Görkem Oğuz hepsi. Araştırmaların sonucu açıklanmıştı hepsi heyecanlıydı hep birlikte laboratuvara gittiler ve sonuçları aldılar ellerinde sonuçlarının yeşil maddenin tanımsız olduğu algılandı Herkes şaşırmıştı ne olduğunu anlayamamıştı her şey karaoke oyunu başlamıştı ve bitmişti Onun Hayatlar sona ermişti nefesler son defa alınmıştır ve bir daha alınamamıştı Herkes o günden sonra ağlamaya boğulmalara başlamıştı Osman'da dayanamamıştı O yüzden intihara kalkışmış dı.
( pembe nin anlatımıyla)
Aralarından belki de en üzgün leri beğendim en kaldıramayacak ları da bendim Osman benim en yakın arkadaşlarımdan biriydi ve öyle gitti Şimdi ise bir madde bir madde o madde tanımsız diyorlar Nasıl tanımsız olabilirdi Yine mi uzaylı mı çıkacaktı yine mi o Paranormal olaylar başlayacaktı ne olacaktı ben artık bunu da kaldıramazdım ben de ölür Uçar giderdim kaldıramazdım Ben de intihara kalkışır dedim anneme babama ne kadarsın insanlar ben de giderdim babama sevinirim anneme gönderdim onlar inanmayacaklar de muhtemelen bunlara İnanmıyorlar batıl inanç diyorlar Fakat değil gözlerimle görmüştüm değil hepsi doğruydu Uzaylı diye bir şey vardı gördüm yani gözlerimle gördüğüm şeyleri Ben hayatım boyunca inanırdım Hele ki yaşadıysam Of ne inanırdım ama bazen Çok sinirlendiğinde annemle babamla kavga ediyordum biliyorum Bunlar çok yanlış fakat kendimi Durduramıyorum Her şey bir Geziden sonra oldu Ayağım kırılaydı da o geziye gitmeyeydim
(Fedanın  anlatımıyla)
Her şey bana daha zordu Ben daha atlatıyor dum hepsini hiçbir şey diğerleri kadar kolay unutmuyor dum eski günleri hatırlıyordum ne kadar güzel ne kadar seveceksin Yakar top oynardık voleybola oynardık ne kadar iyiydi dert tasa yoktu ama şimdi depresyon çerçevesi içerisinde binlerce yüzlerce milyonlarca depresyon yaşıyoruz hepimiz tek ben demiyorum ama en ağır ben atlatıyorum Ben sinirlen demiyorum da her şeye ağlıyorum sadece ağlıyorum Osman ölmüştüm sınıf arkadaşı varmış gözü sayfamın bir numara sormuştu ne yapabilirdim ağlamayacaktın da ne yapacaktım siz düşünün en yakın arkadaşınız ölse ne hissederdiniz nasıl ağlardınız düşünün.
( Oğuzun anlatımıyla)
Daha geçen gün sırtına vurup kankam demiştim Şimdi ise sırtına vurup kankam diyebileceğim kimse yoktu benim en yakın arkadaşımdı Osman ne yapacaktım bilmiyordum Kendimi çok çaresiz hissediyordum ağlayamıyordum de anneme babama sinirleniyordum bu seferde saygısızlık oluyor Duru Kendime kendime getiremiyor dum ne yapacaktım kankam Siz ne yaparlar insana en yakın arkadaşın kaç yıllık arkadaşım bir sınıftan beri onunla birlikteyim artık sırtına bulabileceğim En yakın arkadaşım kankam kardeşim yoktu ne yapabilirdim bir de beni düşünün en yakın arkadaşımız öldü uzaylı tarafından Belki de tanımlayan bir madde tarafından öldürüldüğü bir sıvı tarafından öldürüldü bilinmeyen bir kişi tarafından bir şey tarafından öldürüldü ölüm nedeni bilinmiyor ve yapabilirdiniz siz nasılsınız ağlayamıyorsun Uz Daha geçen vurdum sırtına kankam yaparsın sen diye.
( Görkemin anlatımıyla)
O benim anasınıfı arkadaşımla ana sınıfından beri aynı sınıftayız düşünün aynı şeyleri konuşuyoruz aynı dersleri görüyoruz aynı hocalarla istiyoruz derslerim aynı konuları konuşuyoruz aynı Tayfa dayısı Kanka gibiydik kardeş gibiydik her şeyimiz aynı 7 formamız Aynıydı giydiğimizi Aynıydı içtiğimiz aynıydı biz birbirimize sütten çıkmış ak kaşık diyorduk gülüyorduk eğleniyorduk geziyorduk ama şimdi aynı formayı giyebileceğim bir Osman yazı aynı okula gidebileceğim bir Osman yok aynı günlerde görüşmek eğlenebileceğim bir Osman Yok kanka kardeş gibi ana sınıfından beri arkadaş olduğumu Osman benim yanımda değil Artık kendime ölümden alıkoymak istiyordum fakat içimizdeki herkese ölümden aldık olamıyordu koyamıyor Ordu kendisini Herkes bir intiharın ateşini ya gördü yangına körükle gitmiştik Biz o yüzden her şeyimizi yangında bıraktık geldik Osman'ı mızı yangında bıraktık geldik.
( sudemin anlatımıyla)
Kaç defa konuşmuştuk mesajlaşmış Tıka tanışmıştık Kavga ettiğimiz oldu Tamam ama bunlar tatlı kavgalarda güzel kavgalarda sonu iyi ye bağlanan kavgalarda Dün yanımdaydı Oturduk konuştuk geçecek hepsi demiştik Sende bir gün göreceksin demiştik dayanamadı kendisi gitti yazık çocuk arkasından yazıp da demek istemiyorum Çünkü her zaman ağlıyorum.
( Necmettin in anlatımıyla)
Bazen mezarına gidip Vay kankam ne yapıyorsun diyesim geliyor çok seviyordum en sevdiğim Kankalarım dandi Bazen beni sinir etti de çok seviyorum Her gün ağlayamıyordum Ben diğerleri gibi değildim güçlüydüm elbise fakat güçlülüğün de bir sonu vardır Güçlülerin de bir sonu vardır Herkesin bir sonu ver ben de elbet bir gün göçecektim bende  buralardan fakat Osman erken göçmüştü benim arkadaşım erken göçmüştü.
( Neo nun anlatımıydı)
Vay kanka ne ara görüştüğün ya ben de geleceğim bir gün elbet yanına ama sen niye erken gittin Ben buralarda sıkılırım tek başıma gitmeseydin Keşke kalsaydın yanımızda Belki başka Gizemler çözecek tik elbet bir gün bir daha Sen zaten hep bir yerlere en erken giderdim cennete de en erken Sen gittin aramızdan her tatile en erken sen giderdin her yere en erken sen giderdin her her buluşmamızda parka İlk önce sen giderdin En yakın arkadaşım benim idolüm gibi bir şeydin sen seni örnek alıyordum hep bazen Ama şimdi sen gittin benim örnek alabileceğim bir kişi kalmadı ki kim öyle kalayım herkese aldı başını gidiyor zaten hep sessizdim hep sertim ama Sen dönsende sessizliğimi bozsan. Belki cennette görüşürüz be yakın kardeşim.

BASKINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin