KAÇIŞ PLANLARI

53 6 0
                                    

Yavaş yavaş burdan çıkma planları bulmalıydık. Buradan çıkmalıydık. Yoksa biz burda gerçekten delireceiz. Herhalde gerçek bir deli tayfa olucağız. Düşünmek bana bu konu hakkında baya bi acı veriyo. Dört duvar arasında kalmak ne kadar güzel olabilir ki. Artık hiç olmazsa tırnaklarımla kazıyıp çıkacaktım buradan. Yemek saati gelmişti. Aklımda güzel bir fikir vardı.  Diana Profösörü mors alfabesiyle çağıracaktık. Başka çaremiz yoktu. Yemekhane doğru ilerlerken yanımızda hep bir görevli oluyor. Allahtan beni yönlendiren görevli biraz salak. O fark etmeden arkasını döndüğünde cebinden anahtarı aldım. Çok kolaydı zaten anahtar sarkıyodu. Fakat bir kaç kez denedim bunu çünkü korkuyorlar değildim. Yemek hanede bizim tayfa yanyana oturuyodu planı anlattım. Dedimki "herkez saat 9 da odalarından çıksın. Ve koridorun sonundaki temizlik deposuna gelsin dedim kaçıcağız, dedim. Melisa "e orası kilitli" dedi. Bende evet dedim. Şaşırdı ve devam etti." e o zaman nasıl buluşucağız ? ". Bende heyecanla " Bakın bende ne var" .dedim. Herkez heyecan dan bağırmaya başlayınca susun dedim fark edecekler dedim. Hepsi sustu tamam dedi. Bu A planı dedim. İhtimaller düşünün dedim. Neo söze girdi " Ya hoca uzaylı çıkarsa" dedi. Herkez güldü fakat ben onlara olabilir dedim. " O zaman B planı profesör uzaylı çıkarsa  Clody Profösörü çağıracağız. " dedim. Tamam dediler her bir ağızdan. Alex ile neco uzaylıyı  yakalardı bizde mors alfabesi ile Clody Profösörü çağıracağız çok basit olacak. Necati ya Clody profösör de uzaylı çıkarsa dedi. Bende" O zaman yanımızdaki uzaylı konuşma cihazlarını kullanacağız." dedim. Melek'de nerden bulucağız dedi. Bende ben tasarladım bile yapar getiririm dedim. Hepsi tamam dedi. Bize uyar dedi. Bende tamamdım sadece odam gidip uzaylı ses cihazını hazırlayıp çoğaltmak gerekti. Basit olmayacaktı bu. Yemeklerimizi yedik. Bize bebek muamelesi yapılmasından hoşlanmıyorum. Ne varda derseniz. Bize bebek gibi akşam süt içiriyorlar. Ve çok çabuk uykumuz geliyo kesin bunlara birşey katıyorlar gruba hemen sakın içmeyin dedim. Melisa " Ama içmek zorunlu dedi" evet bu doğruydu birşey bulmalıydım. Peçete atmaya giderken atın dedim. Bir kaç kişi döktü fakat ben Melisa Osman ve Onur atamadı bende dedimki " geri çekilin masaya takılmış gibi yaptım. Süt leri döktüm. Başımıza birşey gelmedi . Sadece biraz azarlandık. En azından uyumaktan kurtulduk. Akşam semra profösörü çağıracağız şimdi onlar akşamı beklerken ben uzaylı ses cihazı yapacaktım .Ben bir plan haritası oluşturdum. Herkeze mors alfabesi haritası örneği yaptım .A B C planlarını haritaya döktüm. Ve en son Olarak uzaylı ses cihazı projesini yapmaya koyuldum.

Önce bir harita çizdim .Neyi ne zaman nasıl yapcağım ı planladım .İlk önce bir taslak çizdim .Sonra çalışmaya başladım parçaları yatak parçalarını kullandım kestim biçtim. Gerçi kestim denlemez düzeltiyiim .kırdım biçtim .birleştirdim ve ilk örnek hazır şimdi deniyelim ağzıma alıp merhaba dedim tabi dışarıya ses merhaba diye çıkmadı .Değişik  çıktı . Fısıltı gibi .Sanki ağzım ile karışık bir şeyler söylüyordum .hemen cıvımamalıyım daha bir sürü örnek yapıcağım. benimki hazırdı üstüne SEVİM yazdım . Sonra Feda için. sonra Osman için. sonra Melisa için. Alex için. Onur için. Melek için. Ve son olarak Necati için yaptım. Şimdi sıra akşamı beklemekteydi.

BASKINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin