YENİ EV

47 6 3
                                    

Tekrardan yeni ev aramaya koyulmuş tuk
Kendimize uygun bir ev arıyorduk. Bir sürü çok güzel bize uygun evler vardı fakat fiyatları hayli hayli pahalıydı. Bizim topladığımız paraya göre bir ev daha bulamamış tık. Kumköy Side Evrenseki taraflarında arıyor dük Yani en çok oralarda ucuz olur diye düşünüyorduk evler fakat galiba birazcık yanılmış tık. Feda bir anda bize. Şurada bir ev var güzel aslında dedi. Bizde bir girelim dedik içeriye girdiğimizde Gerçekten çok mükemmel bir ev olduğunu anladık o kadar güzeldi ki Mutfağı salona bağlıydı ama çok estetik bir mutfağa vardı Ayrıca odaları genişti çok güzeldi hepimiz beğenmişti kalsın da buraya görevliye sorup buranın fiyatını öğrenmeyi istedik bize uygun bir fiyat teklifi etti Biz ise en son ne olur dedik Çünkü daha içine eşyalar bakacaktık Bize en son 450.000 olur dedi. Bize o kadar uygun gelmişti ki hatta malzemelere 100.000 TL kalmıştı Çok mutluyduk içinde güzel güzel doldurabilecek tik evimizin bizde anlaştık dedi taksit mi ödeyeceksiniz dedi. Hayır dedik peşin vereceğiz dedik O da adamın gözünde sanki Nurlar açmıştı O da sevindi taksiti almayı sevmiyordu herhalde. Hemen 450 bin TL'ye çıkarıp adamın eline verdik adam bize anahtarı verdi Hayırlı olsun dedi. Biz ise Teşekkürler dedik çok güzeldi birkaç hafta uğraşmaktansa bir haftada çok güzel bir ev bulmuştuk içi gayet güzel duruyordu sanki çok pahalı bir evmiş gibi ama gayet de uygun bir evde .Umarım başka bir sorunu yoktur bu evin. Oradan çıktıktan sonra hemen bir mobilyacıya gittik mobilyacıda uygun şeylere bakmaya çalıştık gayet de uygun şeyler vardı. Evimize uygun açık gri bir koltuk takımı bulduk ilk önce torna odalara yerleştirdiğimiz uygun fiyatlı bazalar bulduk sonunda 200 TL bıraktık ki Taşıyıcı gelip bunları evimize taşısın diye hatta 200 TL den fazla arttı mobilyaların yanında güzel süsleme eşyaları aldık tablolar uygun fiyatlı ydı birkaç tane tablo aldık rafları aldık ve de bahçeye Salıncaklı bir koltuk aldık ama çok güzeldi binanın dışına gayet uyuyordu griydi herhalde En çok pahalı diyebileceğim şey o koltuk to yani çünkü biraz lükse gidiyordu ama olsun sonunda artan hala Paramız vardı. Sana 10.000 TL paramız kalmıştı çok mutlu olmuştuk Çünkü Buzdolabının içine bir sürü yemek bile alabiliyorduk hatta yine kalıyordu .
Taşımacıyı çağırdık. 200 lirayı taşımacı ya verdik. Ve bizim bütün eşyalarımızı evimizin önüne kadar taşıdı.  Biz de arkasından arabayla geldik . Eve gelince hepsini eve yerleştirdiler. Biz ise eşyaların üstündeki poşetleri çıkarıp yerlerine yerleştirdik . Bu bayağı bir uzun sürdü çünkü annemizin babamızın verdiğim bardaklar, çanaklar, Çatallar, ve onun gibi daha bir sürü ana mutfak ihtiyaçlarımızı yerleştirdik.
Evimiz çok güzel gözüküyordu . Pembe birden harika dedi. Gerçekten evimiz harikaydı Oğuz .gerçekten Evet pembe Sana katılıyorum çok güzel bir evimiz var şu an  umarım daha da güzelleşecek duvar eşyalarını duvara monte ettiğimizde. Dedi. Gerçekten Daha dur eşyaları vardı duvara monte ettiğimizde evimiz düşünemiyordum çok güzel olacaktı .İlk ziyareti annelerimiz babalarımız yapacaktı tabii ki de. Tabii daha hiçbir şeyi görmezden Gelemeyiz neden diye sorarsanız her yer toz içindeydim Çünkü eşyaların üstü Peki poşetler tuzluydu ve onları çıkardığınızda doğal olarak onun üstündeki tozlar yerlere döküldü daha buraya iyi bir süpürmeniz lazımdı. Yeni aldığımız süpürge ile iyicene süpürdük ve yine Yeni aldığımız bile da öyle yerlere sildik. Ev tertemiz olmuştu pırıl pırıl.  Hani derler ya Bal dök yala aynı öyle olmuştu. Artık en son televizyonda yerleştirip hepimizi oturup bir netflix'ten film izledik. Film çok güzeldi içindeki arkadaşlığı ve Gizemi anlatıyordu. Çok güzeldi gerçekten hepimizi beğenmiş tik Özellikle de ne o öyle Neco bayılmıştı. Neco birden bize anime izleyelim dedi. Birçok kişi daha önce hiç anneme izlemediğin den dolayı bir izleyelim dedik bir bakalım dedik görelim dedik. Ve Death Note açtı. Death Note hiç de fena değildi .Çok güzeldi aslında. Hatta mükemmel di. Bize bir telefon geldi. Tam da filmin ortasındayken geldi. Telefonu açtığımızda ise laboratuvar ekibinin olduğunu anlamıştık. Acaba sonuçlar mı çıkmıştı. Telefondaki ses bize şöyle diyordu. Biz üst laboratuvar Ultra laboratuvar ekibin Deniz laboratuvar sonuçlarınız çıkmıştır gelip alabilirsiniz diyordu. Hepimiz heyecanla netflix'i kapatıp laboratuara gitmeye koyulduk.

BASKINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin