Uzaylı görülmüştü artık neye yada kime haber verirsek bile birşey yapamazdılar. Ne yapabilirlerdiki. Ben yinede gruba yazdım. Mesaj yazdılar. Mesaj,
Konum at acilen hadi.
Diyordu. Tamam diye yazdım ki. Hayır. Şimdi olmaz şimdi olmaz. İnternetin bitti içimden küfürler savurdum. Aklıma telefonumdaki hatta özel hediye paketini açmak geldi . Açtım. Hayır. İçimden küfürler savurdum. 100 sms gelmişti. Ne işime yarayacaktı. Onlar sms kullanmazdıki. Kaçmalıydım en son çare buydu. Birden hızlı hızlı koşmaya başladım.
( Görkemin anlatımıyla)
Osman cevap yazmıyordu ne oldu diyorduk. Acaba başına birşey mi gelmişti. Polise gitmeye karar verdik. Polise gittik ve telefon sinyalleri nden osmanı bulabilecek lerini dediler. Ve sonunda sinyal lerden konumu buldular. Hemen yola düştük.
( osmanın anlatımıyla)
Beni yakladı bir yer götürüyordu. Hayır uçuruma doğru gidiyordu. Ölmek istemiyordum. Heleki bu şekil ölmek. Ama anlamıştım ölecektim. Başka yolu yoktu. Evet işte ölüm yoluna doğru uçuş. Kabullenmiş tim. Artık. Bay bay dünya bu senin için bir başlangıçtır ama benim için bir bitiş tı.
(Yazarın anlatımıyla)
Osman gerçekten dünya için bir başlangıç yaratmıştı fakat kendi için bir bitiş tı bu. Osman ölmüştü. Görkem gil gittiklerinde osmanı bulamadılar.
(Görkem in anlatımıyla)
OSMANNNNN! Bağırıyorduk fakat ses vermiyordu. Ne kadar seslen sekde bize ses vermedi. Feda Sudem herkes bağırıyordu fakat Osman'dan Yine ses sual yoktu. Polis bize yeni bir konum bulduk dedi. Hepimiz bir an heyecanlanmış tık Fakat ne ile karşılaşacağımızı bilmiyorduk. Polis konumun adresini buldu ve oraya yöneldik. Bura bir deniz kenarı ydı sanki daha deminki uçurumun altıydı. Bir de ne görelim yeşil bir maddenin üstünde Osman kanlar içinde yatıyordu. Kana hassasiyeti olan feda birden görünce hem Osman'ın hızını ile hem de kanı görünce tepkisi ile ağlamaya başladı. Herkes korkmuştu fakat aramızdaki en güçsüz lerden biri feda olduğundan dolayı o daha çok korkmuştu. Aramızdan bir kişi eksilmiş ti. Ne kadar mutlu olabilirdik ki Veya siz düşünün ne kadar mutsuz olabilir dik. Ortalıkta polis arabasının sesi dışında hiçbir ses yoktu. Bu bir Ölüm Sessizliği olabilirdi. Osman Belki de bizim için öldü belki de o uzaylı gün ışığını çıksın diye öldü belki de o yeşil madde uzaylı ydı Kim bilir belki Belki bugün belki yarın o Gizem ortaya çıkacaktı.
( yazarın anlatımıyla)
Herkes çok üzgündü hiç kimse bu olayın altından kalkamayacak tı Özellikle de feda Nur herkes için çok zor bir durumdu her şeyin Oh bitti denildiği yer Osman'ın eviydi. Osman belki bir kez daha haberlerde çıkacak belki bir kez daha gazetelerde okunacak birçok kişi arasındaydı. Osman gerçekten arkadaşları tarafından seviliyordu ve sonsuza kadar sev dirilecek ve sevilecek ti. Karakteri ile arkadaşlarını etkilemeyi Başaran bir tipti. Derslerinde başarılı hayatında mutlu bir gençti.