LABORATUVAR SONUÇLARI

46 6 2
                                    

Laboratuvar sonuçları çıkmıştı laboratuara gittik laboratuvarda ki çalışanlar maddenin ne olduğunu nereden geldiğinde ve nasıl bulduklarını bize teker teker anlatıp . Hatta belgesini bile vereceklerdi. hepsini Teker teker anlattılar bilinmeyen maddenin nereden geldiğini söylediler. bilinmeyen maddenin Plüton Gezegeni geldiği yani Cüce Gezegenden geldiği ortaya çıktı. Çok farklı bir madde olduğu ve daha önceden görülmemiş bir madde olduğunu söylediler. ve bize nasıl zarar verebileceklerini söylediler. insan vücuduna insan organları derisini saçına kadar ne gibi zararlar verebileceklerini bir rapor halinde Elimize Verdiler .çok değişik şeyler vardı .raporun içinde mesela deriye egzama veya türlü türlü deri hastalıklarına yol açabileceğini öğrendik. Osman'ın da otopsisinde çıktığı gibi yuvarlak yuvarlak hücrelerin büyümesine yol açtığını öğrendik. Plüton Gezegeninden gelmesi herkesin dikkatini çekmişti .başka bir gezegenden dünyaya nasıl gelmiş olabilirdi ki. sadece bir sıvı idi .Ve sonunda ne madde olduğunu söyleyecekler bize maddenin ne olduğunu söyleyecekler di. yanımıza bir laboratuvar çalışanı geldi .merhaba dedi. ve sözüne devam etti .laboratuvar çalışanı;
Bu maddeye birçok kişi inanmaya bilir sadece siz ve bizim laboratuvar çalışanlarımız inanabilir. fakat biz size inanıyoruz. Biz kendimizi de inanıyoruz. ve araştırmalarımıza dayanarak Bu maddenin uzaylı kanına benzer madde olduğuna vardık.
Grupça sevinmiştik. Çünkü bize inanan bir grup daha vardı. ve bu grup üst düzey bir gruptu .bize hemen sevinme dediler
.neden Diye sorduğumuzda ise bize cevaben ;
daha önceden Birçok yerde kanıtlarıyla görüldüğünü fark ettik dedi. Biz çok şaşırmış tık acaba uzaylılar da bizim gibi Sanki tatilmişcesine dünyaya geliyolarmıydı .çok garip bir şeydi bu yani uzaylı daha önce Göz ile uzun süre görülmemiş bir şeydi ve biz bir ilk yaşıyorduk. Acaba bize bir Nobel ödülü verecek mi .Derdi Keşke verseler çok istiyorum böyle bir şey .Belki dünyada veya tarihte adımız yazılır .Düşünsenize dünyada adınız yazılıyor .Güzel olmaz mıydı. Bence çok güzel olurdu .Sonuçta bütün dünya seni tanıyor. çok güzel olmaz mıydı .bütün dünya seni tanısaydı. rüya gibi olurdu . Laboratuvar çalışanları bize Dikkat edin o maddenin sahibi her yerden her an çıkabilirdi .yani uzaylıyı
Kastediyordu. Ne o Acaba ne olacak diyordu .Daha nelerle karşılaşacağız yordu. Acaba gerçekten daha nelerle karşılaşacak tık. neo nun sorduğu soruyu kendime de soruyordum. acaba daha nelerle karşılaşacak tık. ne gibi sorunlar yaşayacaktık.
Laboratuvar dan çıkmıştık .bir ses duyduk. Sanki Ateş sesine benziyordu. silah ateş sesi .neo arkasına döndü ve bize döndüm kaçın dedi. Koştura koştura bir hal olmuştuk .o sokaktan o sokağa fakat kendimizi kaybetmiyorduk hep beraber geliyorduk. ben nereye onlar oraya. onlar Nereye Ben Oraya. hepimiz hepimize takip ediyorduk .arkanızdan hala geliyorlardı. arada biz havaya silah ediyorlardı. o zamanlarda çok korkuyorduk .feda bu sefer en güçlü mü üzdü galiba .artık üzüle üzüle üzüntüsünden güç almıştı .feda birden yere düştü bacağı kanamaya başladı. hepimiz korktuk amiden. bir anda kaldırmamız lazım dı. Koşmamız lazım dı. aramızdaki en güçlü ünüz Oğuz du. Oğuz fedayi kucağına aldı. ve koşmaya başladık. Oğuz hem kendine hem de Fedai taşıyarak koşuyordu. yine de bize yetişiyordu .sonra ara sokak gördük bir anda yana kırıp ara sokağa girdik . ara sokağın en dibi görünmez köşesine gittik. görünmez köşesinde
Feda yı kontrol ettik. dizine baktık o kadar da derin değil di yara sadece sıyırmıştı ama çok acıyacağını tahmin etmiştik. Adamlar ilerliyordu. bizi görmediler. onlar iyicene uzaklaştıktan sonra biz bir eczaneye girip fedanın bacağını dezenfekte ettik mikropları arındıracaktık. sardık eve doğru ilerledik. Hiçbirimiz kendimizi güvende hissetmiyor dük . güvende de değildik zaten. Sanki neo geleceği gördü başımıza daha neler gelecek dedi .daha neler gelmişti .söylediğimiz soruların cevapları resmen 2 dakika sonra bize dönüyordu. sorunları yaşamak istemiyorduk artık. fakat ne yapsak yapalım yine yaşayacaktık. Bu bizim kaderimiz idi. her şeyi isteyince olmuyor. istemeyince olmuyor .Kaderimizde ne varsa onu yaşıyoruz. şu an ama hepimize artık Anladık ki Kaderimiz çok pis bir şeyden farksız .zehir gibi Sanki. Kaderimiz hayatımızı zehirli yordu. Her şey Belki de kötüye gidiyordu. veya bu bir süre bize yapılan bir sınavdı. Belki bir hafta sonra bunların hepsinden sıyrılmış sütten çıkmış ak kaşık gibi olacaktık. Belki bir hafta sonra tereyağından kıl çeker miş gibi bütün olaylar dan Ayrılacaktık. başımıza belki hiçbir dert gelmeyecekti .ama Sanmam. Hiçbirimiz Sanmayız.
Evimizde En azından biraz dinlenmek istedik.kendimizi Dinç hissediyorduk. Fedanında ayağa iyileşmişti artık. o kadar kötü değildir .kanamayı bırakmıştı. Dışarıdan yemek sipariş ettik. Tabii artık onları da güvenemşyorduk. fakat evimizde şu an Market malzemeleri yemek malzemeleri yoktu. o yüzden şimdilik bir süre daha dışarıdan sipariş etmeniz gerekiyordu. bu sefer ev yemeklerinden sipariş etmeye karar verdik. ev yemekleri diye bir site vardı ve oradan kuru fasulye pilav ayran sipariş ettik .hepimiz teker teker yedik çok güzeldi mis gibiydi .mükemmeldi Hani derler ya işte buldum En güzeli bu işte o Buydu işte buldum En güzeli bu güzel bir ziyafet çektikten sonra tatlı sipariş etmeye karar verdik .Herkese ayrı ayrı tatlı sipariş verdim. ben profiterol sipariş ettim .pembe kadife tatlı sipariş etti. Sudem Donat sipariş etti. feda supangle sipariş etti. Oğuz kadayıf sipariş etti. Neo soğuk baklava sipariş etti .Neco Tulumba sipariş etti. Hepsi 30 dakikaya yani yarım saate evde oldu. bu sefer de bir güzel tatlı ziyafeti çektik .hepsinin tadı ayrı ayrı güzeldi Ne o bana verdi ben ona verdim fedane neOya verdi .neo fEda'ya verdi .Oğuz pembe verdi .pembe Oğuz'a verdi .Herkes herkese verdi. paylaşarak yedik. hepimiz hepsinin tadına baktık resmen. ama tatları çok güzeldi. gerçekten kim yaptıysa ellerine sağlık. Çok güzel yapmış bir numara. hep buradan tatlı sipariş edecektik artık. bu karara varmıştık .her şey yoluna girecek dedik Fakat sadece 10 dakikalık çıkmış bu işin yola girmez 10 dakika sonra olanlar oldu.
(Yazarın anlatımı ile)
Görkem hayır olamaz dedi .birden Ne o Ne oldu dedi. yine Ne olmuş olabilirdi. Acaba bir de siz düşünün. Evet doğru tahmin .silahlılar tekrardan geldi. bulmuşlar da onlara fakat Nasıl buldular bilmiyordu .  ve başladılar camları tuzla buz olmuştu .bütün camlar. işte evden çıkmayı başarabilirler .evden çıkıp toplanma alanına Koştular.bir parkta herkes vardı .bu herkese tehlikeye sokmak demek di. nereye giderse gitsin de silahlı var .Oraya Ateş diyordu. İnşallah hiç kimse yaralanmaya caktı. Fakat o da neydi bir ateş sadece bir ateş ile Neo kolundan yaralandı .sonra herkes oradan kaçmaya başladı. adamlarda kaçmaya başladı. çünkü polis gelmişti. polisler peşinden koşmaya başladılar. Gittiler gittiler yakaladılar. Evet onlar için çok büyük bir heyecandı .fakat neo nun yaralanması ise onları şimdi bir yandan da büyük acıydı .ambulans çağırdı oraya kaldırdılar Oğuz'un arabası ile birlikte arkalarından gidiyor lardı .sonunda hastaneye varmışlardı .hastanelerinde arabayı park edip neo nun yanına koşarak vardılar neo galiba ağır yaralıydı. hepsi ağlamaya başladı. olamaz dediler. neoyu dağ kaybe demeyiz dediler. o en güçlü karakterlerimiz den biridir dediler. olamaz dediler .Hepsi bir anda çöktü. hepsinin bünyesi kaldıramaz da bunları hiçbiri o kadar güçlü değildi .Neo kadar güçlü değildi .neo onların en güçlüsü idi. onsuz yapamazlardı. o sert bakışları hepsini ayağa kaldırıyordu.  neo da eğer göçerse onsuz bir daha ayağa kalkamaz lardı.

BASKINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin