02

419 36 5
                                    

Sarışın adam içeriye yayılan güneş ışığıyla gözlerini kıstı. Güneş ışığı tenini yakarken omzunda hissettiği sıcak sızı ile kaşlarını çattı. Omzundan yayılan kan damlalarına lanet okudu. Ve hemen yanındaki sargı bezini sertçe omzuna bastırdı.

Acı tüm bedenine yayılırken kapının tıklatılmasıyla hızla yataktan kalktı. Kapıya yaklaştı ve gelenin kim olduğuna bakındı.

"Steve Benim"
Tanıdık ses ile yatağına geri döndü ve birden fazla olan sargı bezlerini eliyle toplamaya koyuldu. Adamın bunu görmesini istemiyordu.

"Steve?"
Sarışın adam başını bir sağa bir sola doğru çevirdi. Başaramamıştı. Başaramadığı birçok şey gibi yaralı olduğunu da saklayamamıştı.

"Tanrım.."
Diye mırılandı genç adam ve adamı omuzlarından tutarak yatağa oturmasını sağladı. Etraftaki sargı bezlerine bakınınca gözlerinin büyümesine neden olamadı.

"Dostum. Dikişlerin patlamış.Kan kaybından ölmek istediğini bilmiyordum"
Dedi ve adamın boynundan akan kanların üstüne sargı bezini sertçe bastırdı. Kan kaybının azaldığını görünce rahat bir nefes aldı ve yatağın altında bulunan kutuyu kendine doğru çekti. İçinden çıkardıkları ile gözünü devirdi.

"Steve bunlar baya bayatlamış. Dikişlerin için bir doktora gitmek gerekiyor-"

"Tony tüm hastahaneleri,otelleri zırhlı askerleri ile çevirmiş durumda buck. Kanun kaçağı olduğumu hesaba bile katmıyorum"
Dedi ve başını önüne eğdi. Bu bir pişmanlık belirtisi gibi geldi adama

"Aradığı benim Steven. Seni bulunca hiçbir şey yapmacağına eminim "
Diye mırılandı genç adam.

"Beni bulması ile yapması gereken ilk şeyi yapacak ve beni şu kahramanlar hapishanesine tıkacak. "
Diye mırılandı genç adam. Bucky kaşlarını çatarak adama bakındı. Captain Amarika kendini mi düşünüyordu?

Esmer adamın aklındaki soruyu fark etti sarışın adam

"Kendimi düşündüğümden değil. Wanda, Sam, Scoot, Clint orada  onları çıkarmam gerekiyor. Arkamda kimseyi bırakmıyacağım."

Bucky rahat bir nefes aldı. Bir anlığına da olsa Steve'i Hydra ile bir tutmuştu. Düşündüğü şey ile kendine kızarken hızla etrafına bakındı. Bunlar kulanılmayacak kadar bayattı. Gözüne işişen yorgana doğru ilerledi ve bir çırpıda yorganı parçaladı. Yorgandan çıkan iplik ile başarıyla gülümsedi ve dostuna bakındı. Steve bucky'in ne yapmak istediğini anlamış olacakki acıyla gülümsedi.

Dostu geri dönmüştü. Tamamıyla geri dönmüştü.

(...)

"Saçmalama Tony."
Diye mırılandı genç kadın. Kızıl saçlarını geriye doğru götürdü. Ve elindeki kutuya gözünü dikti.

"Buraya giren herkesin sağlık durumundan haberdarım nat. Steve ve yanındakinin bile"
Diye mırılandı genç adam. Natasha hafifçe kaşlarını çattı.

"Ekipin an ve an sağlık durumunu inceliyorum."

" İnceliyordum"
Diye düzelti genç adam. Natasha çatık olan kaşlarını eski haline çevirdi. Tony Stark için bu kadar önemli olduklarını bilmiyordu. Kimse bilmiyordu.

"Sağlık durumlarını inceliyorsun demek"
Kadın gözlerini adama dikti. Merak ettiği şeyin cevabı onda olmalıydı

"Sarışının hafif bir kanaması var nat. Korkulacak bir şey değil. Şurdaki Dronlardan anlayabilirsin"
Dedi ve eliyle üssün dışındaki yaklaşık on tane dronu gösterdi. Dronların üzerindeki ışıklar ve kime ait oldukları yazılıydı.

-Romanogers- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin