10

228 18 18
                                    

Boşluk...
Koskocaman bir boşluk...

Umudun öldüğü yerde boşluk ortaya çıkarmış. Bunu bir yerde okumuştu genç kadın. Peki ya şimdi? Umutlarının yeşerdiği zaman boşluğun kaybolması gerekmez miydi? Ya umutları gerçek olmayacak kadar imkansızdı-ki kadın imkansızı severdi- ya da bu teori saçmalıktan başka bir şey değildi.

Boşlukta kırık bir daldı yüreği. Yeşilenmesi,kırıklığının onarılması gerekirdi. Kadının acı çekmemesi gerekirdi. Kadının mutlu olmadı gerekirdi. Ama olmadı. Zaten yabancı bir duyguydu mutluluk ona...

Kadın nerede olduğunu kimlerle olduğunu unutmuştu. Ona kalsa bir uçurumdaydı. Annesinin onu terk etmesi uçuruma attığı bir adımdı. Sevdiklerini kaybetmesi de attığı bir adımdı. Clint ve Tony ile tanışması geriye attığı bir adımdı. SHILD için çalışmaya başladığı zaman ise öylece kalmıştı. Eskisinden özgürdü ama insanları öldürüyordu? Bu ne geriye ne de ileriye attığı bir adımdı.  Avenger olması da aynı şekildeydi.

Steve ile tanışması aşık olması geriye attığı 5 adımdı. Adam bilmesede sevdigi kadını uçurma sürükleyen oydu.
Bucky'in arkasında olması hükümete karşı çıkması iki adımdı. Onunla belli bir müddet iletişim kurmaması , annesi gibi anne olacağını hissetirmesi de birer adımdı. Ve son adım ise onun ölümü ve terk etmesiydi.

Şimdi düşüyordu. Yere çakılmadan öylece düşüyordu. Zaman su gibi akarken kadın aşağı kattan gelen seslere kulağını tıkadı. Bir an olsa da mutlu oldu genç kadın. Hayatının en doğru kararını vermişti. Eğer şimdi bebeği yanında olsaydı onunla beraber düşecekti. Çoğu kişi onu yargılarken o halinden memnundu. Bir çocuğu düşmekten kurtarmıştı.

Hissetiği karmaşık duygular ile gülümsedi. O şu an  dünyanın en mutlu ve en çaresiz kadınıydı belki de. İçindeki merak büyürken odasında ki duvar dostlarının görüntüsüyle doldu. Kaşlarını çatarken gördüğü yazı ile gülümsemesini büyüttü.

Onu görmek istemediğini tahmin etmiştim görmek istemeyen tek kişi değilsin bu arada . Ama bunları bilmen şart Tasha ~T.S

Tony... O gerçekten de harika bir dostu. Buna emindi. Duvara yansıyan görüntülerde gözüne ilk çarpan kişi malumdu.

Ne konuşulanlar ne de Peter ve Harryin teorileri umrundaydı Black Window'un. Gözlerini Sam,Tony,Peter,Harley,Pietro ve Wanda dan çekip yaralı adama bakındı. Sırtındaki izler yabancıydı. Yani kadın ezberlemiş olduğu izler hâlâ vardı ve yerine yenileri eklenmişti.

Sargı bezinin sertçe omzuna bastırdığını gördü. Ustalıkla bitirdiği dikişlere bir yenisini eklerken alnına biriken teri sildi genç adam. Dışarıdan bakılınca gay olduğu düşünülebilirdi. Tabii başına dikilmiş adamlar olduğu sürece bu düşünülmezdi.  Titiz bir şekilde kirli bölge temizlendi. Temizleyen ellerin titremesi acemeliği değil tedirginliği gösteriyordu. Belki de doğacak kavgadan korkuyordu genç adam. Kirli bezlerini eliyle toplamaya koyulduğu zaman rahat bir nefes aldı. Kim Iron Man ve Captain Amarika arasında kalmak isterdi ki?

"Seni cesur sanırdım"
Peter Tony ve Stevein arasından hızla çıkan adama gülümseyerek bakındı. Gülümsemesindeki alay can yakıcıydı.

"Seni zeki sanırdım. Carborane Acid ile orto-dietinilbenzen dianyonu arasında kalsan ne yapardın?"

"Senin yaptığını"
Diye mırılandı genç adam. İstemesede kabulenmek zorunda kaldı. Ne de olsa hâlâ araları limoni olan iki avengerın arasında kalmak istedikleri son şey olabilirdi. Harley'ın başarı dolu gülümsemesini görmezden gelip arkasına yaslandı. Kulağını tıkasa tuhaf olur muydu?

-Romanogers- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin