"Girebilir miyim bayan Romanoff?"
Gelen ses ile kağıtlardan başını kaldırıp sesin geldiği yöne döndü. Geldiğinden beri araştırdığı melezlerin zayıf yönlerini bulmuştu. Yani öyle sanıyordu. Tonyin yapay zekasına sorduğu sorulardan olumlu cevap alınca yüzündeki gülümsemeyi saklayamadı.Tabii doğruluk payı için Tonye ya da Bruce'a--
"Pardon, rahatsız ettim galiba özür--"
"Dalmıştım pet. Gelebilirsin"
Düşüncelere dalarken kimseyi duymadığını fark etti. Kapıdan içeri giren çocuğu görünce yüzüne zorunlu bir gülümseme ekleyip genç çocuğa bakındı"By stark iyi olup olmadığınızı merak etti de nerdeyse yedi saattir odanızdan çıkmıyorsunuz. Merak etmekte haklı aslında"
Peter ensesinde hisetiği karıncalanma ile ensesini kaşıdı. İster istemez gözleri ile odayı taradı. Kadın onun bu halini fark etmiş olmalı ki o da gözleri ile etrafı süzmeye başlamıştı"Dediğim gibi dalmıştım. Saatin farkında değilim. Bir sorun mu var?"
Peter başını iki yöne doğru salladı. Hisettiği karıncalanma yüzünden derisini süzmek üzere olduğunun farkına varınca gülümsedi. Elini ensesinden çekereken diğer koluyla bir daha kaşımamak için sıkıca tutuyordu.
"Saldırıdan dolayı hasar görmüş olmalı. Çoğu tehtidi yanlış anlıyor ve prematür korumaya çekiliyor olmalı-"
"Kendinden değilde bir yabancıdan bahsediyor gibisin"
Peter gülümsemeden edemedi ve kadının dikkatli bakışları altında açıklama gereksimi duydu."Şey bu şeyler bana ait değilde yani bence öyle"
Dedi ve elinin çevrelerinde oluşturduğu ağımsı yapıları genç kadına gösterdi. Genç kadın yüzündeki şaşkınlığı gizleyemeden Peterın yanına ulaşıp elini kavradı."Burada Metal bir şey yok muydu?"
Peter onun neyden bahsetiğini pek iyi anlamıştı. Kaşını kaldırıp onu inceleyen genç kadını hatırlayınca dudaklarını araladı"Onu içime yerleştirdim-"
"Ne? Nasıl?"
Öylesine büyük bir şeyi içine nasıl yerleştirdiğini aklı almıyordu hatta daha çok Tonyin nasıl izin verdiğini aklı almıyordu."Biraz can yakıcı oldu ama harika oldu. Hem ağım daha uzun süre dayanabiliyor. En ihtiyaç olduğu zaman bitmesi canımı sıkıyordu."
"Bu çok canice-"
"Bunu siz mi söylüyorsunuz?"
Genç kadının kaşlarının çatıldı ve yüzündeki gülümsemeyi söndürdü. Peter hemen açıklama yaptı"Yani siz ajanısınız. İnsanları y-yani kötü insanları öldürüp işkence ettiğinizı söyledi by stark. Kesinlikle beni korkutmaya çalıştı galiba. Y-yoksa sisin cani olduğunuz yok--"
"Sakin ol parker"Dedi ve ekledi
"Sorun yok cani olduğum doğru"Yatağına doğru ilerleyip kağıtları topladı ve petera döndü.
"Gelişin sohbet etmek için değildi galiba?"
"Hayır. By stark O kişinin Sam ile beraber gittiğini ve rahatça çıkabileceğinizi söyledi-"
"Böyle söylemediğini ikimiz de biliyoruz Jarvis?"
Peter başını önüne gömdü. Tonyin bu kadar kibar olmadığı doğruydu. Kısa süre sonra mekanik ses yükseldi. Ve tonyin sesini duyurdu."O güzel kıçını kaldırıp yanıma lütfetse harika olur. Ona kırgın olması gereken benim o değil. Fare gibi oradan buraya saklanması hiçbir şeyi değiştirmiyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Romanogers-
General FictionSteve rogers sadece Tony'in kalbini-ark reaktörünü- parçalamamıştı. Parçaladığının farkında bile olmadığı bir şey daha vardı. İmkansız olan bir duvarı yıkmıştı. Kızıl kadını kendine aşık etmişti.