1

3.9K 154 90
                                    

İnsanlar size iğrenç biriymişsiniz gibi davrandı mı hiç?
Yüzünüze bile bakmayıp sizi duymamazlıktan gelen insanlar oldu mu hiç?

Size hasta muamelesi yapanlar oldu mu?

Her gün sizi herkesin içinde rezil ederken gülenler oldu mu?

Her zaman sorarım kendime neden ben? diye lakin asla cevabını bulamam. Çirkin olduğum için mi? yoksa hasta gibi gün boyunca derslerden başımı kaldırmadığım için mi? yada insanların yüzlerine bile bakamayıp kimseyle iletişim kuramadığım için mi..?

Benim bir adım olduğunu ne zaman öğrenecekler?
Adımın ezik Jimin değilde sadece Jimin olduğunu ne zaman kabullenecekler?
Annem ne zaman kolumda ki jilet izlerini görüpte bana hayatımın nasıl gittiğini ne zaman soracak? Beni fark etmeleri için daha ne kadar kendime zarar vermek zorunda kalacağım?

"Hey aptal jimin git ve kantinden bana bir su al hemen"

Neden hayır diyemiyorum? Eğer hayır dersem ne olur ki?

Saçmalama Jimin sen daha doğru düzgün konuşmayı bile bilmiyorsun kendini kandırma. Ve her zamanki gibi başını öne eğip sana denilen her şeyi sorgulamadan yap.

Sehun'un elinde ki parayı aldıktan sonra nerdeyse her teneffüs sınıftakilere istediklerini almak için 4 yada 5 kez indiğim kantine geldim.

Ben buyum işte millet. Bana aptal demekte haklılar,inek demekte haklılar yada ağızlarına ne gelirse söyleyip, beni rezil etmekte haklılar.
Hiçbir zaman onlara durun demedim
Ve onlar bunu kabullendiğimi anladıkları zaman beni bir köpek gibi kullanmaya devam ettiler. Kendini bile sevmeyen bir insanı kim sever ki zaten?

"Oh millet! Bizim inek Jimin ahırından çıkmış koşun"

Arkamdan gelen sesle sıkıca gözlerimi kapatıp içimden milyonlarca küfürü saydırmaya başlamıştım bilene.

Jeon Jungkook

Lanet olsun ki hayatımı cehennememden bile daha güzel bir yere çeviren tek kişi. Liseye geçtiğim günden itibaren bu çocuk bana takıntılıydı resmen.

İlk günlerde dış görünüşümle dalga geçmesiyle birlikte tüm okulda ona katılmıştı. Ondan sonra işi daha da büyüterek fiziksel olarak zarar vermeye de başlamıştı. Örnek olarak geçen yıl merdivenlerden inerken ani bir şekilde arkamdan beni ittirdikten sonra kolumu kırmam, yada bir çocukla kavga ederken birden sinirlenip bana yumruk atması ardından ise gülerek ;

"Ah üzgünüm Jimin bi an sinirden gözüm döndü de seni görememişim " diyerek boyumla dalga geçmesi.

Ve yaptığı tonlarca işkence...

Zengin bir ailenin çocuğu üstelik yakışıklı, havalı ve okulun en gözdesi elbette kimse ona lafını geçirmez ve sürekli yanında durmak için her şeyi yaparlar. Onun gözünde bir oyuncak gibi durabilirim lakin bir insan bu kadarda kötü olamaz değil mi?

Olabilir.

Eğer o jungkook ise olabilir.

"Naber inek Jimin "
Diyip kafama vuran jungkook'u bu sefer görmezden gelmeliyim. Evet Jimin sadece bir tane su al ve hemen sınıfına git. Sadece bir tane su.

"Efendim lütfen bir tane su alabilir miyim" kısık çıkan sesimi zar zor duyan kantinci dolaptan çıkardığı suyu tam uzattığı anda jungkook benden önce davranıp suyu kendisi almıştı.

Hayır hayır hayır lütfen sadece bir tane su alıp sınıfa gitmek istiyorum. Yine rezil olmak ve alayla bakan gözleri görmek istemiyorum.

"Su için teşekkür ederim Jimin" aptal bir şekilde sırıtıp giden Jungkook'un ardından yine sadece baka kalan ben olmuştum.

LOSER//JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin