19

1.4K 90 8
                                    

Sıradan bir gün geçirmiş ve eve gelmiştim. Akşam ki buluşma için heyecanım daha da artmıştı. Ve şimdiden hazırlanmak ve gitmek istiyordum.
Lakin bazı şeyleri hesaba katmamıştım. Annem buna izin verecekmiydi acaba?

Eğer, anne hadi ben bara gidiyorum diyip çıksam tabi ki izin vermezdi. O yüzden sanırım ilk defa anneme yalan söylemeliydim. Bir arkadaşıma ders çalışacağım diyerekten evden çıkabilirdim.
Bu biraz riski ve ilk defa yapacağım birşey olsada yapacaktım.

Şimdi ise izin alma yani yalan söyleme zamanıydı.

İçeri gittiğimde annem koltukta oturmuş telefonuna bakıyordu. Zaten en son jungkookla banyoyu mahvettiğimiz için hala bana kızgındı.

"Anne arkadaşlarıma ders çalışacağım "

Direk söze girdiğimde annem telefonundan kafasını kaldırıp yüzüme baktı.

"Hangi arkadaşın bu jimin? O banyomu batıran jengok mu?"

"Jengok değil anne jungkook hem hayır o değil başka bir arkadaşım"

Şuan çok stresli hissediyordum.
Sanırım yalan söyleme konusunda çok kötüydüm.

"Bu aralar çok değiştin oğlum birden arkadaşların falan olmaya başladı"

Bir cevap vermedim çünkü ne diyebilirdim ki? Sadece izin vermesini bekliyordum ve içimden dualar ediyordum.

"Pekala gidebilirsin ama kesinlikle sadece ders çalışacaksınız başka şeyler yapmak yok"

Sevinçle anneme sarıldıktan sonra hızla odama gittim. Şuan sadece hazırlanmak kalmıştı. Ve evet bu gece  kendime fazlasıyla özen gösterecektim.
Telefonuma baktığımda tae nin mesaj attığını gördüm ve mesaja tıkladım.

Tae: akşam 8 de attığım konuma gel jimin ah

Saatte baktığımda nerdeyse 7 olmuştu ve hızlıca hazırlanmak lazımdı.
Kendimi direk banyoya atıp kısa bir duş aldım. Saçlarımın sarısı biraz almıştı ama kötü durmuyordu.
Duştan çıkıp kıyafet seçmeye başladım güzel birşeyler olmalıydı. Minayla birlikte bir sürü yeni kıyafet almıştık fakat ben karar vermekte çok zorlanıyordum.
En sonunda gözlerimi kapatıp elime ilk geleni giydim ve böylece kıyafet işini de halletmiştik.
Direk saç ve makyajımı da yapmaya başladığımda zamanın daraldığını fark ettim. Tam zamanında orda olmak istiyordum.

Her şey bittiğinde artık tamamen hazırdım. Kapıdan çıkmadan önce son kez telefonumun kamerasından kendimi incelediğimde bir fotoğraf çekip instagrama atmaya karar verdim. Hem zaten 4 gün içinde instagrama takipçin 5 kat artmıştı. Ve bende bunu kullanmalıydım. Öyle değil mi?







 Öyle değil mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Park_j.m: osmanim nereye gidersin (ಥ_ಥ)

*6k beğeni *     *yorumlar kapatıldı*






LOSER//JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin