Sayfada sadece adımın geçtiği bir tane post yoktu nerdeyse 10 12 tane daha vardı.Hepsi ise ne kadar aptal ve iğrenç gözüktüğüm hakkındaydı.
*Birşey söyleyeceğim.Biz hepimiz bu inek jiminle dalga geçiyoruz ama çocuğun dersleri çok iyi değil mi?Bizden daha iyi bir üniversite kazanacağı ortada hahaha*
Şimdi ben buna ağlasam mı gülsem mi?
Bu itirafın yorum kısmına tıkladığımda görmeyi hiç beklemediğin biri yorum atmıştı.
*Jeonjk:Saçmalama Knk jimin gibi bir salak üniversiteyi bile zar zor okur
KSJDJFİFJGİEOWNDBFPYK*Bu sefer sinirlenmiştim hemde fazlasıyla. Her ne kadar benimde bir sabrım olsada oda bir yere kadardı.
O an ne yaptığımın farkına bile varmadan itiraf sayfasına mesaj atarken buldum kendimi. Parmaklarım klavyeyi kıracak bir hızla yazıyordu.*JEON JUNGKOOKTAN NEFRET EDİYORUM HATTA O KADAR NEFRET EDİYORUM Kİ GÖZÜMÜN ÖNÜNDE ÖLSE BİLE YARDIM ETMEM
APTAL VE SALAK OLAN KİŞİNİN BEN OLDUĞUMU DÜŞÜNÜYOR FAKAT BAY JUNGKOOK SEN ÜNİVERSİTE SINAVINDA BİR SORU BİLE YAPAMAZKEN BEN EN İYİ YERLERE GELECEĞİM SEN BABA PARASINA MUHTAC YAŞARKEN BEN KENDİ PARAMI KENDİM KAZANACAĞIM İŞTE ARAMIZDA Kİ EN BÜYÜK FARKTA BU. BU DEVİRDE ARTIK DIŞ GÖRÜNÜŞE DEĞİL KARİYERE ÖNEM VERİLİYOR HABERİN OLSUN.
SONRADAN GÖRMÜŞ APTAL VAROŞ KILIKLI ŞEY SENİ.Gönder tuşuna bastıktan sonra sanki omuzlarımdan koca bir yük kalkmış gibiydi. İçimde ki herşeyi söylemiştim ve artık rahattım.
siktir ne yaptım lan ben?
Sonunda olanları idrak edebildiğimde hızla mesajı silmeye çalıştım fakat çoktan sayfa sahibi mesajı görmüştü.
Bu ne hızdı böyle amk sanki benim mesaj yazmamı pusuda bekliyorlardı.
Hızla sıramdan ayağa fırladım ve şimdi ne bok yiyeceğimi düşünüyordum. Bunu jungkook görürse bu sefer beni bir yumrukla bayıltıp öteki dünyaya yollardı.Park_j.m:şey lütfen bu yazdığım şeyi paylaşma kuzenim yazmış hem
Seullisesi_itiraf_sayfası:ahahahha sen bittin park jimin acaba jungkook bunu görünce ne yapacak
Siktir
Öfkeyle kalkan zararla oturur diye boşuna denemişler. Şimdi büyük sıçmıştım.telefonu hızlıca kapatıp geri cebime koydum ve ölümü mü beklemeye başladım. Acaba jungkook ne zaman sınıfa bir hışımla girip boğazıma yapışacaktı? Sonunda o lanet olası zil çaldığında son dualarımı etmeye başladım. Büyük bir korku bedenimi sarmıştı ve bu son günlerde bu cesaretin nerden geldiğini düşünür olmuştum.
Sınıf yavaş yavaş dolmaya başladı lakin jungkook hala gelmemişti.
Sınıfa girenler bana bakarak birşeyler fısıldaşıyorlardı. Kahretsin kesin herkes görmüştü."Vayy jimin o sözleri cidden sen mi yazdın yoksa birinden yardım mı aldın?"
Arkamdan gelen soobinin sesini bile duyamıyordum. Korku ve endişe tüm vücudumu ele geçirmiş bir haldeydi.Sonunda jungkook sınıfa geldiğinde kafamı öne eğip beklemeye başladım.yine bağıracaktı belki bir yumruk falan atardı yada çıkışa çağırırdı.
Fakat jungkook hiçbirşey yapmadan ve söylemeden sadece sırasına oturdu. Olduğum yerde kalakalmıştım. O ise Umursamaz bir tavırla sırasına oturup önünde ki kitabı okumaya başlamıştı. Bu alışılmadık bir durumdu. Belkide daha yazıyı görmemişti fakat tüm okul bile saniyeler içinde öğrendiyse onun öğrenmemesi imkansızdı.
Tüm düşünceler hocanın sınıfa girmesiyle birlikte silinmişti. Fakat hala şaşkındım. Derse odaklanmam ise diğerlerden daha zor olmuştu çünkü o tekrardan yine bana bakıyordu...
Bruh yine corana olmusum kardes bu kezban virüste hep beni buluyi zaten aminakoyim ersin üzgün
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOSER//JİKOOK
FanfictionSürekli dış görünüşü yüzünden zorbalık gören jimin artık değişmeye karar verir.