Gaye'den
Mekana giriş yaptım ve derin bi' nefes. Ben gayet iyiyim. Her şey eskisi gibi.
Kendimi çok güzel motive ediyorum.
Gözlerimi bu tanıdık yerde gezdirdim. Burası Mert'in yeri diyebilirdim.
Sahibi o değildi. Sahibini de tanımıyordu. Burayla hiçbir bağlantısı yoktu ama bu mekana cidden takıntılıydı.
Özellikle de müziklerine...
Buraya genellikle Girayla beraber haftasonları gelirdik.
Her geldiğimizde Mert, Chris ve Ceyda'da bizimle olurdu. Giray'ın ekibi.
Mert dışarıdan kesinlikle göründüğü gibi değildi. Açıkcası onu ilk tanıdığımda Girayla nasıl en yakın arkadaş olmuşlar demiştim.
Ama Mertle çok kısa bir süre sohbet edince anlıyorsunuz. Rahat takılan biri gibidir fakat hiç rahat olduğunu görmedim. Genel olarak her yere geç kalır ve hep yetişmesi gereken bir yer vardır.
Chris ve Ceyda'ya gelirsek, evlilikleri kesinlikle ani bir karar olmuştu. Hayata erken atılmışlardı.
Çocukları bile vardı. Dediğim gibi hayata erken atıldılar. Her açıdan...
Chris'in ailesi Alman ve Ceyda'nın da annesi Alman vatandaşı olduğu için kültürel veya düşünsel açıdan farklılık yaşamadılar.
Mert ve Giray lise arkadaşlarıydı. Ceyda aralarına üniversitesi de girmişti ve aynı sene Chrisle tanışmışlardı.
Böyleydi.
Gözlerimi etrafta gezdirdim ve bana el sallaya Ceyda'yı gördüm. Yanlarına doğru ilerledim.
Yanlarında Giray yoktu.
Yüzümde ki hafif olan tebessüm gitmişti. Ben çağırıp gelmemesi saçma olurdu. Lavaboya falan gitmiştir.
"Merhaba!" Diyerek adeta üstüme atladı Ceyda.
"Ceyda böyle sarılmaya devam edersen cidden nefessizlikten ölüceğim." Dedim gülerek.
"Annelik hormonları." Dedi omuzlarını silerek. Mert'in göz devirmesi bir olmuştu.
"Ye- Gayeciğimi öldürüyordu. Hâlâ annelik hormonları diyor." Dedi Mert.
Dostum yapma hepimiz "yenge" diyeceğini anladık. Kıvırma Asena!
"Karışma bana ben anneyim." Dedi Ceyda. 6 aylık bir bebekleri vardı.
Ben hâlâ gözlerimle etrafta Giray'ı ararken Mert ve Ceyda didişiyorlardı.
"Beni mi arıyorsun? Yoksa ben mi yanlış anladım?"
"Ha siktir!" Duyduğum tanıdık sesle ağzımdan bu küfürün dökülmesi bir olmuştu.
En azından kısık sesle ettim..
"Seni ne arıyacağım be. Viskilere bakıyordum ben." Dedim toparlamak adına.
"Öyle diyorsan." Dedi Giray göz kırparak.
"Ne içiyoruz?" Sordu Chris.
"Alkolsüz kokteyl canım." Dedi Ceyda.
"Gaye, ben, Giray bira içeriz." Dedi Mert
"Yok Gaye alkolü bıraktı."
"Ben alkolü bıraktım."
Girayla aynı anda söylediğimiz şeylerle birbirimize baktık.
"Tamam sana da alkolsüz bi' şeyler getiririm. Ceyda gelsene benle."
Ceyda başını olumlu yönde sallayarak Chris'i takip etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamadım | yarı texting
Novela JuvenilGiray: Yeniden evlenelim mi? (Görüldü) Giray: Arkana bak (Görüldü) ____ Not: Küfür ve argo içermektedir haberiniz ola! Başlama tarihi: 18.11.2021 Bitiş tarihi: 18.03.2022