Bolum 31: Isabellanin Mukemmel Plani

28 11 3
                                    

     BÖLÜM 31: İSABELLA'NIN MÜKEMMEL PLANI

     Bir süre sonra zamanlarının daraldığını düşünüp Ayten hanım Beren'i sarıp sarmalayarak biberonunu ve şişe içindeki anne sütünü de alıp eşi Roberto ile birlikte hastaneden ayrıldı. Hastane kapısına kadar gelerek onları uğurlayan Cengiz bey ve Nurten hanım ise birbirlerine sarılarak dakikalarca gözyaşı döktüler. Ayten hanımla Roberto ise tam tersi gülerek hastaneden ayrılıp otobüs terminaline giderken evdeki eşyalarını almaya bile gerek görmediler, zamanları kalmamıştı çünkü. Pasaportları, biletleri ve kimlikleri de zaten yanlarındaydı, sadece elbiseleri almak için eve gitmeye gerek yoktu.

 Pasaportları, biletleri ve kimlikleri de zaten yanlarındaydı, sadece elbiseleri almak için eve gitmeye gerek yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

     ...

     Gönül öğretmen telefonda konuşurken gözlerini odada bir noktaya dikmiş ve bembeyaz yüzüyle kalakalmıştı. Gülşen hanımla olduğu kadar Nurten hanımla da samimiyetleri yoktu ama gene de teselli etmek ve yapabileceği bir şey olup olmadığını öğrenmek için Nurten hanımı telefona çağırmasını rica etti. Gülşen hanım ise Nurten'in ağlamasını durduramadıklarını, Burhan beyin nöbetçi eczane arayıp yatıştırıcı ilaç aldığını ve Nurten hanımın bu ilaçlara rağmen ağlamaya ve hıçkırmaya devam ettiğini söyledi.

     Gülşen hanım gündüz Ayten hanımı defalarca aradığını ama telefonu kapalı olduğu için Ayten hanıma ulaşamadıklarını söyledi. Bunun üzerine aklına en kötü şeylerin geldiğini ve "Ya bana kızımı geri vermezse?" diye endişelendiğini belirtti ve Gönül öğretmenden mutlaka bir çözüm bulmasını istedi. Gönül öğretmen de kabul ederek telefonu kapattı ama ne yapabilirdi ki? Uyku tutmayınca saate bile bakmadan Kont Carlino Giordano'yu aradı.

     Kont telefonu açınca önce endişelendi ve olayın aslını öğrenmek istedi. Gönül öğretmen ona olayın özünü anlatınca Kont yatağında doğruldu ve çocukların üçüz olduklarını kendisinin de bildiğini söyledi. Ayten hanımın da tam 18 yıl kendi çocuğu gibi görerek en iyi şekilde yetiştirdiği biricik kızını vermek istemeyebileceğini daha önceden de tahmin ettiğini ve bu konuda kendisinin de endişelendiğini belirtti. Gönül öğretmene bu konuyu mutlaka çözmenin bir yolu olduğunu, sabah ilk iş olarak bununla ilgileneceğini ve kendisini haberdar edeceğini söyledi. Kont'un bu kendinden emin sözleriyle Gönül öğretmen biraz olsun rahatladı ve teşekkür ederek telefonu kapatıp derin bir uykuya daldı.

     Bu kez uykusu kaçan Kont Carlino Giordano idi. Kendisi de Beren'i torunu gibi seviyor, yıllardır onu en iyi okullarda okutmak ve yetiştirmek için çabalıyordu. Üstelik oğlu Roberto da yine çok seviyor ve Ayten'le birlikte onun da Beren'i kaybetmekten korktuğunu tahmin ediyordu. Düşünüp duruyor ama aklına hiçbir şey gelmiyordu. Yatağında bir sağa, bir sola dönüp duruyor ama bir türlü uyuyamıyordu. Zaten sabah olmak üzereydi. Kalkıp giyinerek uşaklara kahvaltısını hazırlamalarını söyledi, kahvaltısını yaparak şoförüyle birlikte evden çıktı.

 Kalkıp giyinerek uşaklara kahvaltısını hazırlamalarını söyledi, kahvaltısını yaparak şoförüyle birlikte evden çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Pastane İkizleri (Kitap Oldu-TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin