Bölüm 11

851 39 1
                                    

Zayn - Tonight

Eylül Saraçoğlu

Geçen, yaşantılarla dolu ve enfes kelimelerin yetersiz kaldığı öpüşmemizin ardından beraber uzanmıştık.

Ben onun saçlarımın iziyle ilham akarak bozmadan dövmesini yaptırdığı koluna uzanmıştım. Tavana bakıyorduk.

Kalbimin ritmi artık daha da hızlıydı ama korkutmuyordu beni. Çünkü sevdiğim insanın yanındaydım.

Ben 1.64 boyundaydım. O ise 1.79.
Kafamı hafifçe kaldırıp çenesinden yüzüne doğru bakındım. Mal mal gülüyordu.

Ruh eşiydik. Daha önce çok kavgalar ve tartışmalar yaşadık. Ama hiçbir zaman birbirimizi sevmemezlik etmedik. Sadakatle bağlanıp ihanet etmedik.

Ruh eşimi bulduğum için onu kaybetmemeye özen göstererek ve korka korka sevmeye, incitmemeye çalıştım.

Bana ilk aşık olduğunu söyleyişinde yüzümde bir tebessüm belirmişti. Bir insanın ilk aşkı olmak gibi bir duygusu bambaşka bir şey çünkü.

Başımı geri indirip tavanı izlemeye koyuldum.

Ekim: Ne güzel değil mi? Tamamen birbirimize ait olduğumuzu bir öpücükle öğrendik.

Eylül: Kaşınma Ekim.

Ekin: Tamam ya.

Eylül: Beni çok etkiliyorsun son zamanlarda.

Ekim: Hadi ya.

Eylül: Öyle.

Biraz duraksadı. Üstten bana bakıp yavaşça incitmeden kolunu çekip çömel pozisyonunda doğruldu.

Ekim: Eylül seninle bir şey konuşmak istiyorum.

Eylül: Nedir?

Ekim: Çok ciddi bir mesele.

Eylül: Seni dinliyorum.

Ekim: Eylül ben düşündüm taşındım ve seninle beraber sen de uygun görürsen, evlenmek istiyorum. Ben sensiz yapamıyorum. Ve son zamanlarda farkettim sen de bensiz yapamıyorsun.
Artık buna katlanamıyorum. 1 sn bile ayrı kalamam senden bu yüzden bunu söylemek istedim.

Eylül: Bilemiyorum, ani oldu. Ama sen de haklısın. Ben senin yanında artık ir kız görmek. Bir erkek görmek istemiyorum. İstemsizce kıskanıp sinirleniyorum.
Bir nebze de olsa bir öpüşmede gerçekten birbirimize ait olduğumuzun dürtüsünü yaşadık. Aklımız başımızda tamamen olmasa dahi elbet yavaşça olacak.

Ben de seninle evlenmek istiyorum Ekim. Ama bilemiyorum işte.

Bana zaman tanısan? Biraz düşünsem olmaz mı?

Ekim: Olur tabii hayatım.

Neşeli ses tonuyla nazikçe cevap verdikten hemen sonra saçlarımı öpüp beni tekrar kollarının arasına aldı.

Çocuk gibi hissetmiştim. Sanki bir peluş ayım vardı. Ve sıcacık göbeğinde uzanmıştım.

Onu öyle seviyordum ki, artık bu dakikadan sonra bırakmayı aklımdan dahi geçirmiyordum.

İyice düşünüp karar vermeliydim.

Mutsuz Kral-FA

İ k i   D e l i   -   GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin