OST - Love U.
Eylül Saraçoğlu Rüzgar
İçimdeki heyecan beni yiyip bitiriyordu. Esirgeme kurumundaydık. Ellerinden tütmüş gözlerimin içine bakıp gülüyordu sevdiğim kadın.
Elleri sıcacıktı. Gülüşü kadar olmasa da.
Beni tamamlayan en güzel parçam.İçeriden 5 yaşlarında bir kız çocuğu çıkmıştı.
"Ayşenur bak bu iki hanımefendi yeni ailen. Merhaba demek ister misin?"
Ekim'e baktım, Ayşenur adındaki güzellik çiçeğine baktım. Küçüklüğüm gibiydi.
Esmer, kaşlarının tam üstünde biten perçemi, kara kaşı kara gözü.. Junior ben ya bu.Eylül: Merhaba tatlı şey ben Eylül.
Ekim: Merhaba güzellik ben Ekim.
Bana soğuk bakıp Ekim'in elini tutmuştu. Ama ya!
Ekim bana bakıp pis pis sırıtıyordu. Ayşenur'un elinden tuttu. Öbür eliyle de benim elimden. Ayşenur'un eşyalarını önceden eve yerleştirmiştik.
Eylül: Çok mu soğuğuz?
Ayşenur: Ekim Anne ben seni daha çok sevdim.
Ekim: Yaa ben de seni şeker şey.
Eylül: Ya beni?
Ayşenur: İhihigigi seni de sevdim şaka yaptım ihihigigi
Eylül: üzülüyordum az kalsın ya!
Ekim: Güzelim benim, güzelliklerim benim. Ya huzurparelerim.
Ayşenur: ehheeihiiehe çok komiksin.
Eylül: Dimi çok salak aushqhushwhd
Ekim: Ya ailem bir arada benden mutlusu yok.
Ayşenur: Artık ben sizin kızınız mıyım?
Ekim-Eylül: Her şeyimizsin.
Ayşenur: Oleeey
Ekim: Ya ne kadar masum değil mi?
Eylül: Evet Ekim ya, sonunda bir ailemiz oldu. Ayşenur bizimle, sen benimlesin. Daha Ne isteyeyim Sevgilim?
Ekim: Eşim benim, daha da güzel anılarımız olacak, kim bilir belki de Ayşenur'umuzdan torunlarımız da olur.
Eylül: Ay inşallah Sevgilim. Evladımın mürüvvetini görmek, çocuklarını kucaklarıma almak bizim de hakkımız.
Ekim: Evet öyle, Allah mutluluğumu daim etsin Sevgilim.
Eylül : Amin aşkım.
Ayşenur : Ben bu ayıyla oynayabilir miyim?
Ekim: Yaa ponçik tüm oyuncaklar senin. İstediğinle istediğin kadar oyna.
Eylül: :)
Ayşenur: Siz de benimle oynar mısınız?
Eylül: Tabii ki oynarız canım kızım. Hadi gel bakalım.
Ekim: Hadi oynayalım.
Benimsin, bir gün elbet kavuşacağız.
Mutsuz Kral
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ k i D e l i - GxG
Mystery / Thriller"O kaloriferin dibinde oturmuş ellerini bağlamış uyumaya çalışıyordu. Yatakta ikimiz uyuyabilirdik oysa bana kızgındı. Haklıydı da... Ama bir yeri tutulsun istemiyordum. Gelip yanımda uyusa, rahat olsa, araya yastık bile koyardım..." - FabiAnnabelle...