Bölüm 14

577 37 0
                                    

Kaan Boşnak - Benimle Kayboldun

Ekim Rüzgar

Geceden uyumamıştım. Saat 3.30da dışarıya çıkmıştım. O evde uyuyordu. İncitmeden ayrılmıştım yanından.

Kalbimden geçen her şey hazırdı. Yalnızca o gelecekti.

1 Hafta Önce

Ekim Rüzgar

Yüzükçü Naim Ustanın yanına özel bir yüzük tasarımı için gelmiştim.
Bu evlilik teklifi hiçbirisininkine benzemeli tamamen bizi anlatmalıydı.
Bu yüzden bu yolu kafamda kurmuştum.

Ekim- Lütfen bakın yüzük tam Merkür şeklinde olmalı. Güneş'in doğuşunu tam yansıtmalı.

Naim Usta- Tamam yiğenim halledivercem Az sakin ol. Az soluklan gayri.

Şunu da yaptım mı tam oluvericek. Bak gör Allah'ın adı kız bayılivericek bu yüzüğe.

Ekim - İnşallah be ustam.

Şimdiki Zaman

Acaba bekletmeden gelecek miydi? Birkaç prova bile yapmamıştım. Olduğum gibi davranacaktım. Zaten 10 ay evvel bunun hazırlığını da yapmıştım.

Kalbim küt küt atıyordu. Sahilin etrafında bir ileri bir geri yürüyüp durdum.

Saat 4tü.
Karşıda beliren güzelliğin üzerime gelişini gördüm.

Yanıma birkaç dakikaya anca vardı.

Saat 04.04 olmuştu, Yanıma vardığında.

Eylül: Geldim işte.

Ekim: Evet, evet geldin.

Eylül: Oturayım bari.

Ekim: Yok dur oturma. Bekle biraz.

Eylül: Ekim niye ya totomuz donucak Kızım oturalım ya.

Ekim: Olmaz Eylül. Bekle dedim.

Eylül: Of tamam ya.

Sözünü dinlerken elleri cebinde bana yüzü düşmüş bir tavırla naz yapıyordu.

Saat 04:10du. Ondan bir şey rica ettim.

Ekim: Senden bir şey isteyeceğim.

Eylül: Ne?

Ekim: Sol elini havaya kaldır. Gözlerini kapat.

Eylül: Ne?

Ekim: Hadi ya dediğimi yap.

Eylül: Of tamam.

Dediğim şekilde elini kaldırdı. Cebimden özel tasarım Merkür tüzüğünü çıkardım. İki parmağının arasına yerleştirdim.
Saat 04:12ydi. Heyecan basmıştı. Tam bir dakika sonra her şey istediğim gibi olacaktı.

Saate baktığımda tan 04:13tü. Güneş doğmaya başladı. Tam yüzüğe hizzalı olarak doğması ve Eylül'ün gözlerine değmesiyle Eylül'ün gözlerini açması.

Kalbim götümde atıyordu.

Eylül: Bu ne?

Ekim: Eylül. Sen benim dünyamın tek güneşisin. Sen benim gecemin tek ayı, tek yıldızısın. Bak iyi bak gökyüzüne. Ne de güzel görünüyorsun değil mi Merkür? Gökyüzündesin. Ve güneş senin tam etrafında dönüyor artık.
Kendini gökyüzünde görmek nasıl bir şey..?

Eylül: Ekim..

Ekim: Sen gökyüzünde en güzel gezegensin. Merkür, benim tek bir umudun var. Benim gezegenim ol, benim dünyamın Merkür'ü ol.
Yani benim güneşim, benim denizim, benim güneşim, benim ayım, benim yıldızım ol. Benim her şeyim ol.

Benimle Evlenir misin?

Eylül: Be-be-ben.. Ekim.. Bu..

Ekim: İlk defa senin önünde diz çöktüm. Ve güzelliğinin en Harika somut örneğini tam sol elinin yüzük parmağına sunma hayallerimi süsleyerek karşına geldim. Benim ol.

Eylül: Ben..Ben..

Ekim: Umudum tükenmeyecek.

Eylül: Ben seninle evlenmeyi kabul ediyorum Ekim.

Ayağıya kalkıp doğruldum. Mutluluktan Ne bok yiyeceğimi bilemedim ve tüzüğü hemen parmağına taktım. Ellerine baktı sonra beni kendine çekti.

Eylül: Senin olmayı istiyorum.

Dedikten hemen sonra dudaklarıma yöneldi.


MUTSUZ KRAL

O BENİM TEK FABİANNABELLE'İM.
Bu evlilik teklifini Eğer ölmezsem inşallah bizzat kendi zat-ı şahanelerine yapacağım.
Bu hayatta Ne kadar kitap yazarsam yazayım tüm kelimeler ondan aldığım ilhamdandır.
Bu çok özel bir bölüm.
Özellikle bölüm 14 olmasının sebebi isminin ve soyisminin toplamının tam 14 harf olmasıdır.
Ebediyen onu seveceğim.

İ k i   D e l i   -   GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin