Seni bekledim, ama gelmedin.
12 Yıl Sonra
Ayşe Nur
Çok heyecanlıydım, kız arkadaşımı ailemle tanıştıracaktım. Acaba Ekim anne beğenecek miydi? Ya da Eylül anne?
O kadar çok tedirgindim ki ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yoktu.
Kız arkadaşım Cihan ile tüm görüşmelerimizi tamamladıktan sonra evinin önünden onu almaya gittim ve ailemin evine doğru sürmeye başladım.
Eylül
İlk defa evladımızın mürüvvetini görecektik. Çok heyecanlıydık.
Ekim daha da heyecanlıydı. Her şeyi taş tamam hazırlamıştık bir tek onlar eksikti.Acaba Ayşe Nurumun yanına Cihan adındaki kız yakışacak mıydı?
Acaba mutlu edecek miydi?
Çelişkilerim vardı ama tek istediğim birbirleriyle mutlu mesut yaşamalarıydı.
Ekim: Eylül her şey tamam hayatım.
Eylül: Çok mutluyum Sevgilim ya. Baksana Ne çabuk büyüdü de sevgilisini tanıştırır oldu.
Ekim: Di mi ya? Güzel kızım benim o. Aynı Eylül annesi gibi.
Eylül : Yaaaa
Bir arasana nerede kalmışlar.Ekim: Aradım 10 dakikaya buradalar.
Eylül: Ay hadi inşallah.
Ekim
Kızımın yeni kız arkadaşıyla tanışmak adına sabırsızlanıyordum.
Mutluydum. Belki de Eylül benden daha mutluydu.
Kapı çaldığında beraber koştuk. Kapıyı açtık.
Ayşe Nurumdan bir 15 cm uzunluğundaydı. Kumral Ela gözlü bir kızdı. Ayşe Nurumun belini sıkıca sarmıştı.Beraber içeriye girmişlerdi.
Eylül ile onlara bakmış duygulanmıştık. Hatta Eylül ağlıyordu.
Ekim: Abartma dicem de abart ulan.
Eylül: Çok mutluyum. Sonunda...
Ekim: Yav sanki istemeye gelmiş. Bu mutluluk Ne böyle. Alt tarafı tanışıcaz.
Eylül : Olsun be. Baksana Ne mutlular. 16 yaşından beridir birlikteler.
Ekim: Yıllar su gibi geçti be hatun.
Eylül: Öyle be hatun.
Ekim: Hadi elini yüzünü yıka da yemeye geçelim.
Eylül : Tamam.
Beraber yemek sofrasına oturmuş yemeklerimizi yemiştik. Cihan biraz kendinden bahsetmişti. Kızım onunla çok mutluydu. Tek dileğim çocuğumun sevdiğiyle bir ömür mutlu olmasıydı
Yemekten sonra tatlı ve çaya geçtik. Cihan künefe getirmiş. Benim hanımda ekmek kadayıfı yapmıştı.
Beraber oturduk yedik içtik.
Musmutlu bit aile tablosuyduk.10 dakika sonda Cihan ayağıya kalktı ve Kızıma döndü. Birkaç sevgi sözcüğünden sonra cebinden bir kutu çıkardı. Önünde eğildi.
Aklıma güzel eşime evlenme teklifi ettiğim gün gelmişti. Cihan Kızıma teklif ederken kızım bekler mi? Hemen kabul etti. Bir günde çift mutluluk yaşamıştık.
Eşim, Kızım, Gelinim.
Biz çok mutlu bir aileydik.
Mutsuz Kral'dan
Final.
12 Aralık 2021
4. Yılımız Kutlu Olsun.Bir kitap sağ final oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ k i D e l i - GxG
Mystery / Thriller"O kaloriferin dibinde oturmuş ellerini bağlamış uyumaya çalışıyordu. Yatakta ikimiz uyuyabilirdik oysa bana kızgındı. Haklıydı da... Ama bir yeri tutulsun istemiyordum. Gelip yanımda uyusa, rahat olsa, araya yastık bile koyardım..." - FabiAnnabelle...