Eylem Aktaş - Yüreğimden Tut
Eylül Saraçoğlu
Beraber el ele o sahilde banka oturmuş birbirimize bakıyorduk.
Başımı omzuna yasladım, sol elime baktım.
Yüzümde şapşal bir gülümseme...Onun omzu en güzel sıcaklık, gülüşü en güzel deniz, ne kadar belli etmesem de kalbimde bir tek o var.
Şöyle bir geçmişten geleceğe baktığımda ruh ikizim, eşim, her şeyim oymuş aslında.
Ellerim ellerinde, yüzü gülüşüme sebep solyanım...Eylül: Hayatımda ilk defa bu kadar mutluyum.
Ekim: Bir de bana sor. Ben bu anı kaç yıl bekledim.
Elleriyle saçlarıma dokundu...
Ekim: Bu yüzü görmeyi, bu kalpte olmayı, bu saçları koklamayı.
Herkes beni duygusuz sanıp korksa da
Ben herkese ölüydüm seni severken,
Seni özlerken. Benim iki dudağımın arasında senin ismin vardı.
Ben aşkı öyle narin tanıdım ki kurumasın diye gözyaşlarımla ve tekrar açsın diye gülüşlerimle besledim.
Sana ulaştım. Dile kolay. Ben sensiz çok acı çektim. Sana varmak için kan kaybetsem de vazgeçmedim. Çünkü ilacım sendin. Ve evleniyoruz Rabbime şükür. Seni bana verdi Eylül. Seninleyim.Eylül: Beni bırakıp gittiğinde sana çok kızmıştım. Üzülmüştüm. Mutsuz olmuştum. İçimdeki sen beni bırakmamıştı ama ben soğumuştum.
Bana geri döndüğünde korkmuştum, ya yine bırakırsan...
Benden son bir şans istediğinde söz verdiğinde bile korkuyordum Ekim.
Ama beni bırakmadın, benimle evlenmek istiyorsun.
Benimle bir ömür geçirmek istiyorsun. Demek sen de benim gibi beni bekledin, hatta beklemek ne böyle olmaz diyip harekete geçmişsin.Ekim: Eylül, ben hatalarının farkındayım. Her gün senin adınla uyudum. Bir gün sana Doğum gününde yazdım ya hani. O zaman çok kötü ağlamıştım.
Kimseyle konuşmadım sonra içime kapandım. Ve seninle beraber tüm hayatımı hayallerle süsledim. Şimdi ise gerçekleştirmek için bir karar verdim seninleyim artık.
Bu saatten sonra istemesen de seninleyim ben. Ama istedin, istiyorsun sen de, kazasız belasız inşallah evleneceğiz. Seninle olayım cehennemde yedi kat yanayım. Yeterki bu hayatta cennetime kavuşayım.Eylül: Seni öyle çok seviyorum ki, ama korkuyorum sana bir şey olmasından, seni kaybetmekten, beni bırakıp gitmenden...
Hatırlıyor musun? Bir kere hastalanmıştın. Nane limon tarifi atmıştım sana :D üşengeç Sevgilim yapmaya gitmedin.Ekim: Soğuktu o zaman, götüm donuyordu napayım yani.
Eylül: Bir kere evi terk etmiştim. Benim yanımda olmuştun, sana biraz sert çıkışmıştım.
Ekim: Evet, o akşam ağladım ben, ilk defa senin için. Sen hariç kimse beni ömrüm boyunca Ne ağlatabilir ne de güldürebilir. Ruh eşimsin bunu öğrendim ben.
Eylül: Bundan sonra ağlasak beraber gülsek beraber Ekim.
Dudaklarımız buluştuğunda hava ısınmaya başlamıştı o sabahın ayazında.
Onunla tüm anılarım, tüm yıllarım,
Acı tatlı da olsa güzeldi.Sesimle uyuyan küçüğüm,
Sesiyle mayıştığım ayıcığım.
Hep birlikte olacağız güzel Sevgilim,
Sen güvendiğim dağ,
Susadığım nehir,
Sığındığım çınar..
Sen her şeyimsin.VAZGEÇMEM SENDEN YİNE DE
BEN AŞKLA YÜRÜRÜM ATEŞE
YETER Kİ SEN YÜREĞİMDEN TUT.-Mutsuz Kral-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ k i D e l i - GxG
Mysterie / Thriller"O kaloriferin dibinde oturmuş ellerini bağlamış uyumaya çalışıyordu. Yatakta ikimiz uyuyabilirdik oysa bana kızgındı. Haklıydı da... Ama bir yeri tutulsun istemiyordum. Gelip yanımda uyusa, rahat olsa, araya yastık bile koyardım..." - FabiAnnabelle...