Mikey~
Bugün yine her zaman ki gibi Drakenlerin masaj salonundan çıkıp eve gidiyordum. Tam bizim eve dönecekken karşı sokaktan kavga sesleri geliyordu. Merak edip baktığımda bir çocuğu patakladıklarını gördüm. Çocuğa yardım edesim geldi ama nedense ayaklarım gitmedi. O sırada çocuğun arkasından biri geldi ve tüm zorbaları oradan def etti.
Çocuk:
"Sağol Kakucho, sen olmasan hastanelik oluyordum. hahaha"Kaku:
"Lafı bile olmaz hatta şu pislikleri biraz daha dövmeliydim aah ah."Kakucho... Kakucho bir yerden tanıdık geliyordu. Abimin çetesinden olmalıydı. Sanırım öyle tam hatırlamıyorum. Aslında yanına gitmeyi biraz istedim ama yapmadım çünkü sonuçta abimin çetesiydi. Ben herhangi biriyle muhattap olsam hemen olay çıkardı. "Amaaan neyse ne" dedim içimden ve eve gittim.
Takemichi~
Ah bugün biraz meşakkatli geçti. Keşke biraz güçlü olsaydım. Sadece biraz. Eğer güçlü olsaydım onlara dersini verebilirdim. Hep Kakucho ve diğerlerine yük oluyorum çok can sıkıcı bir durum of...
Yarın da Toman liderleriyle buluşma var. Ne yapıcam ki orada? Zaten ancak İzana'nın hep arkasında duran ezik olurum.
Toplantı saati gelir
M
ikey~
Aman be şimdi kim uğraşıcak Tenjiku'yla.
Mikey:
"Ken-chin ben evde kalsam olur mu? Lütfen gelmeyeyim. Şimdi o gıcık İzana'nın suratını çekmek zorunda kalıcam."Draken:
"Sen nasıl başkansın lan! Senin yerine kim gidecek karşı komşu teyze mi gitsin?"Mikey:
"E gitsin (!) Ben gitmeyeyim de"Draken beni zorla evden çıkardı. Toplantı yerine geldik. Ama burada dikkatimi çeken bir şey vardı. Dünkü sarışın! Çok güzeldi. Aaah gözlerimi ondan alamıyorum.
Takemichi~
Sonunda şu buluşma günü geldi ya. Yeter bıktım stresten ne zaman gelecek diye. Neden streslendim peki? Çünkü ilk defa böyle bir toplantıya beni de götürüyorlar ehe
Toplantı yerine geldik ama bir çift göz bana bakıyordu. Biraz irkildim. Ama baktım ki o gözler nefretle bakmıyor. Nedense hayranlıkla bakıyordu. Ve bu gözler Toman'ın liderine aitti.
[Bölüm bu kadardı okuyanlara teşekkürler <3, okumayanların canı sağolsun.] [Neyse galeride bir sürü takemikey fanartı vardı onları da sona koydum :)]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözümün Nûru | TakeMikey
ChickLitMikey x Takemichi Hikayenin adının böyle olmasının sebebi annemin bana "gözümün nûru" demesiydi :)