Mikey~
Sadece bana biraz izin ver söz veriyorum seni bırakacağım. Altımda o kadar güzeldi ki tarif edilemezdi. Aslında onu hiç bırakmak istemiyordum.
Takemichi:
"Ah!"Mikey:
"Yarana mı dokundum. Üzgünüm bir daha yapmam."Tekrar dudaklarına yapıştım ama bu sefer elim biraz altlara gitti. O an için pek de kendim üstünde kontrolüm olduğu söylenemezdi aslında. Hiç bir şey yapmasa da varlığı beni tahrik ediyordu.
Pantolonunu nazikçe çıkardım. Kendini bana saldı. Tepki göstermiyordu. Aslında istekli görünüyordu. Tişörtünü kendisi çıkardı. Ona sarılarak kendime çektim.
Mikey:
"İznin var mı?"Takemichi:
"Evet." dedi kemerimi çözerken.Mikey:
"Beni çok tahrik ediyorsun."Takemichi:
"Ne güzel."Deliğine parmağımı soktum. Sesli bir inilti kopardı.
Takemichi:
"Ah...Mikey!"Adımı söylemesi çok hoştu. Onu hiç bırakmak istemiyordum.
Boynunu öptüm ardından emmeye başladım. Takemichi'nin tadı gerçekten çok tatlıydı.
Takemichi:
"İçime girsene bence yeterince genişledi."Yüzümün kızardığını hissedebiliyordum. İsteğini yerine getireyim bari hehe
Yavaşça içine girdim çünkü onu incitmek istemiyordum.
Takemichi:
"Ah!...Ingh Mikey-kun!"Ya adımı söyleme işte kontrolümü kaybedeceğim bu gidişle. Sesinin aşırı derecede tahrik edici bir tonu vardı.
İçinde git gellere başladım. İnlemesi daha çok artıyordu.
Takemichi:
"M-mikey-kun... Biraz yavaşlasan olmaz mı?"Yavaşlamak hiç istemiyordum ama onu incitmek de istemiyordum. O yüzden biraz durdum. Onu kendime çektim. Ve dudağına yapıştım. Bana karşılık veriyordu. Çok hoştu.
Takemichi~
Aslında Mikey canımı acıtmıyordu ama biraz daha zorlarsa zevkten aklımı kaçıracaktım.
Mikey alnıma bir öpücük kondurarak:
"Bugünlük bu kadar yeter Emma gelmeden duşa girmemiz gerek."Takemichi:
"Peki."Sadece şortumu giyip banyoya girdim.
Mikey:
"Aslında acelemiz olmasa yanına gelirdim." dedi kapının ağzından.Yüzüm kızarmıştı.:
"Hayır ya!"Mikey:
"Hahaha peki peki gelmeyeceğim."Hızlıca banyodan çıktım.
Mikey:
"Üzgünüm ama kıyafetlerinin üstüne boşaldığım için makineye atmak zorunda kaldım. İstersen benimkileri giyebilirsin."Mikey'in verdiklerini giydim ama bana hâliyle bol geldi. Mikey beni görünce gülmeye başladı.
Takemichi:
"Gülmesene ya!"Mikey:
"Ama çok tatlı görünüyorsun. ♡"[Huh sonunda bitirdim. Smut yazmak ne zor işmiş arkadaş.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözümün Nûru | TakeMikey
Chick-LitMikey x Takemichi Hikayenin adının böyle olmasının sebebi annemin bana "gözümün nûru" demesiydi :)