Centilmen

891 59 31
                                    

Takemichi~

Emma-chan ve Draken-kun da geldiler. Ama onlar bizden biraz sonra geldiler. İkisi birlikte çok havalı duruyorlardı.

Dördümüz oturabileceğimiz bir masaya geçtik. Shinichiro-kun davet sahibiyle ilgileniyordu. Emma-chan ise Draken ile birlikte bir yere oturmuştu.

2 saat sonra~

Mikey:
"Off benim canım sıkıldı."

Birden romantik bir müzik çalmaya başladı. Uzaktan gözüktüğü kadarıyla; Draken ayağa kalkıp Emma-chan'ı dansa davet etmişti. Piste çıkarken bile çok iyi görünüyorlardı. Hayran olmuştum.

Mikey~

Emma ile Draken dans ediyorlardı ama gözüme takılan şey Takemichi'nin onları gözleri parlayan bir şekilde izlemesiydi. İşte şimdi tam da sırasıydı. Onu dansa kaldıracaktım. O kadar da zor değildir herhalde.

Ayağa kalktım:
"Takemichi, benimle dans eder misin?"

Takemichi:
"E-evet olur."

Elinden nazikçe tutup ayağı kaldırdım. O da çok güzel bir şekilde yürüyordu. Piste çıktığımızda onu belinden tutup biraz kendime çektim. O da elini omzuma koydu. Bu anların bitmemesi için neler vermezdim.

Takemichi~

Mikey-kun çok etkileyiciydi. Beni centilmence piste çıkardı. Gözlerimi ondan alamıyordum. Onun o bulutsuz bir geceyi andıran simsiyah gözleri aşırı huzur vericiydi.

Mikey~

Gözlerimi ondan alamıyordum. Onun o okyanus gibi gizem dolu masmavi gözleri baştan çıkarıcıydı.

Bir kuş gibi dans ediyordu. Gönül isterdi ki herkesin önünde onu öpeyim ama nedense yapmamam daha doğru gibi geldi.

Baji~

"İkisi de bizi sattı la."

Souta:
"İşte bu yüzden hiçbir zaman sevgililerin yanında 3. Kişi olarak gitmiyorum."

Baji:
"Aman biz bize yeteriz."

Souta:
"De mi ya hadi bi kadeh daha içelim."

Baji:
"İçelim anasını satayım."

Takemichi~

Mikey ile şarkı sonuna kadar dans etmiştik. Masaya geri döndüğümüzde biraz şaşırmıştım. İkisi de sarhoştu.

Mikey:
"Siz neden sarhoş oldunuz lan bu kadar?"

Baji:
"Abi beğ hayata bi kere gelüyürüz. Onda da iğçmeyelim mi be abiğh."

Mikey:
"Haklısın aslında başka zaman eğlenemeyiz. Değerlendirelim bu geceyi."

Takemichi:
"İçmesen?"

Mikey:
"Hadi bir şey olmaz. İstersen sen de iç."

Takemichi:
"Yok kalsın. Gece sonu sizi toplayacak biri gerekiyor."

1 saat kadar geçmişti. Mikeyler hâlâ hem muhabbet edip hem de içiyorlardı.

Takemichi:
"Mikey-kun yeter bu kadar. İçmesen artık?"

Mikey:
"Bir şey olmaz beğ. Hem sarhoş değiliğm ki beğn alt tarafı 2 bardak bir şey içtim."

Takemichi:
"Oha Mikey! 3 koca şişeyi tek başına bitirmişsin. Bir de hâlâ sarhoş değilim diyorsun. Yürü gidiyoruz."

Mikey:
"Nereye gidiyoruz ya?"

Mikey'i Shinichiro-kun'un yanına götürüp sarhoş olduğunu anlattım.

Mikey:
"Yağ ben eve gitmek istemiyorum. Takemichi'nin evine gidecem."

Shinichiro:
"Aman sarhoş hâli hiç çekilmiyor zaten. Kabul ediyorsan götür."

Takemichi:
"Ben ona göz kulak olurum. Merak etme Shinichiro-kun."


[Sonraki bölümü yazabilmek için zamanım olsun diye bir sürü taslak biriktirdim hehe]

Gözümün Nûru | TakeMikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin