Bir kahve?

2K 116 78
                                    

Draken~

Bu salak nereye bakıyor? Buraya neden geldik madem abinle konuşmayacaksın?

"Mikey, buraya bela bir çeteyi Tenjiku'yla yenmek için konuşmaya gelmedik mi? Neden öyle duruyorsun salak?"

Mikey:
"E zaten öyle yapıyoruz Ken-chin ♡"

Ay kafasına bir tane yapıştırıcam ama dua et sen toplum içindeyiz.

Mikey~

Abim vıdı vıdı bir şeyler dedi ama hiç biri aklımda değil ne yalan söylesem. Sonunda bitti şu toplantı ya. Yeminle kafa ütülüyorlar.

Draken:
"Lan senin böyle önemli şeylerde kafan dağınık değildir hiç. Hayırdır."

Mikey:
"O sarışın dikkatimi çok çekti."

Draken:
"Sarışın mı!?"

Mikey:
"Evet orada İzana'nın hemen arkasında duran sarışın."

Draken:
"Hmmm demek ilgini çekti. Belki bir gün birlikte olursunuz kim bilir hahaha"

Mikey:
"Dalga geçme Ken-chin ya"

Ken-chin'e anlattım çünkü bir tek o beni anlardı.

Takemichi~

Eve giderken düşündüğüm tek şey o bakışlardı. Aaah çok etkileyiciydi. Aklımdan hiç çıkmasın istiyorum. "Amaan o Toman'ın lideri bana bakacak hâli yok ya" diye geçirdim içimden ama bir yandan da o bakışların nedenini sorguluyordum içimden.

Yarın akşama doğru

Mikey~

Markette o sarışını gördüm. Tam da yanımdan geçerken bana çarptı.

Takemichi:
"Ah özür dilerim kusuruma bakma."

Mikey:
"Hm sorun değil. ... Şey sorucam: Acaba benimle bir kahve içer miydin?"

Takemichi:
"T-tabi olur neden olmasın.♡"

(Takemichi Mikey'i tanıdığı için gidiyor bu arada, öyle herkese gitmez benim aslanım)

Aaah bana bir şeyler oluyor. Az önce olur mu dedi o? Neyse ehhem kendimizi kaptırmayalım.

Kafeye gittik güzel iki kişilik bir masaya oturduk ama ben ondan gözlerimi alamıyordum. Çok tatlıydı gerçekten.

[Bölümü burada bitiresim geldi neden ben de bilmiyorum öhhöm neyse siz bölümlük takemikey dozunuzu alın diye fanart ekledim <3]


Gözümün Nûru | TakeMikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin