Elena
Bu akşam Francisco ile yemeğe gidiyordum. Zayn 'i hiçbir zaman unutamayacaktım ama biraz kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Zaman geldiğinde Francisco 'nun arabası evin önünde idi. Üstümde siyah mini bir elbise vardı ve Francisco gözlerini benden alamıyordu. Bu durum hoşuma gitmişti çünkü uzun zamandan beri kimse bana böyle bakmamıştı. Of yine Zayn'i düşünüyordum. Ama artık düşünmemeliydim. İçimden ona kadar saydım ve iyice sakinleşince sessizliği bozmak istercesine öksürdüm. Francisco utanmış bir şekilde " Büyüleyici görünüyorsun " dedi. Hemen kızarmıştım. Cevap vermek yerine sadece küçük bir tebessüm ettim ve yanağına bir öpücük kondurdum. Sonra da arabaya bindim.Arabanın içi Francisco 'nun çarpıcı kokusu ile dolmuştu. Restauranta vardığımızda buraya hiç gelmediğimi fark ettim. Çok romantik bir yer idi. Her masada birer orkide vardı. Açıkçası yemekler de çok hoş görünüyordu. Sonra Mary ' nin lafları geldi aklıma " Rahat ol Elena.Samimi ve kendin ol." O yüzden kafamı yemeklerden Francisco ' ya çevirdim. Ve ilk kez oldukça çekici olduğunu fark ettim.Ben bunu fark ederken o da gözlerini dikmiş beni süzüyordu. Sonra garsonun sesiyle kendimize geldik. " Ne isterdiniz efendim?" O tanıdık sesi duyunca irkildim. İçimdeki ateş yeniden korlandı. Zayn.. Burada ne işi vardı? Kafamı kaldırıp ona bakacak cesareti bulamadığımdan hızlı adımlarla masamıza yürüdüm. İki tane uzun mum vardı. Francisco " Ne yemek istersin hayatım?" dediğinde Zayn 'in gitmiş olmasını diledim ama tam aksine yanımızda dikiliyordu. Ne kadar ilgisiz görünse de göz göze geldiğimiz an gözlerinin derinliklerindeki acıyı görebiliyordum. İçim cız etmişti. Ellerimi masanın altında sımsıkı sıktığımı görünce şaşırdım. Rahatlamak için derin derin nefes aldım. Kafamı kaldırdığımda daha rahattım. " Aslında şimdi fark ettim de buradaki yemekler midemi bozuyor" Pekala çok da iyi sayılmaz ama o anda en fazla bu derecede kıvırabilmiştim. "Başka bir yere gidelim o zaman". Bunun karşısında biraz durakladım. Sonra "Aslına bakarsan bugün pek keyfim yok" Şimdi Francisco'nun yüzünde endişeli bir ifade vardı. "O zaman seni evine bırakayım ama yarın beni ara ve haberdar et" Francisco'nun güzel gözlerinin içine bakarken nasıl yalan söyleyebiliyordum anlayamıyorum."İyi olur." diyebildim sadece. Kapıdan çıkarken gözlerim -son kez- Zayn'i aradı. Fakat onu göremedim. Arabaya bindik ve yola koyulduk.Francisco sadece yola odaklanmıştı ben ise arabanın camına kafamı dayayıp Zayn'i gördüğüm o anı düşünüp durdum.Oysa ki evde aynanın karşısında defalarca Zayn'i unutmam gerektiğini kendime söyleyip durdum.Ama sadece kendimi ve aynadaki beni kandırmışım.Unuttuğum falan yok ya da unutabileceğime dair en ufak bir işaret yok.Kendimi o restauranta bırakmıştım."Ah Elena ah sana defalarca dedim unut unut unut!!!".Bunu söylerken ellerimle kafama vuruyordum ve sanırım biraz dışımdan söylemiştim.Yine Francisco'nun o endişeli bakışlarına maruz kaldım.Arabayı sağa çekmişti."Neyin var Elena o restauranttaki çocuğu gördüğünden beri sana bir haller oldu.Gözümden kaçmadı değil." Hadi bakalım Elena ayır bakalım pirincin taşını şimdi.Offf ne dyeceğim ki ben şimdi? O benim eski erkek arkadaşım ve ben onu hala unutamadım mı diyeceğim?Francisco benden cevap istercesine kafasını salladı."Ya aslında ımm şey ben ne diyeceğimi bilemiyorum aslında.Senin de geceni boş yere meşgul ettim.Bu çok karmaşık bir durum.Anlattığımı farz etsek sen de anlamış gibi yapsan olmaz mı ?" Umarım daha fazla uzatmaz.Bir an önce evime gidip kendimi yatağın içine hapsetmek istiyorum ve oradan hiç çıkmak istemiyorum. "Sorun değil.Ne zaman anlatmak istersen ben buradayım.Dinlerim." Ohh içime rahatlama gelmişti.Ne kadar anlayışlı bir beyefendi.:)İşte evin önüne gelmiştik.İleriden dönüş yapacaktık.Tam dönüş yaparken ileriden süratle gelen jeepi görmedik.Çarpışmasıyla sayamadığım kadar takla attık.Yavaş yavaş kendımden geçiyordum.Francisco'ya baktığımda kanlar içinde hava yastığında yatıyordu.Gözlerim kapanıyordu.O anda tek bir şey düşünüyordum.Zayn.
ERTESİ GÜN
HABERLER
ŞOK! ŞOK! ŞOK! BÜYÜK KAZA
Dün gece ünlü cerrah Francisco lüks arabasıyla kaza yaptı.Ve hayatını kaybetti.Yanında bir kişinin daha olduğu tahmin ediliyor.Francisco tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.İlk müdehale olay yerinde gerçekleşti.Daha sonra Mayo Clinic hastahanesine kaldırıldı.Ve saat 02.10 sularında hayatını kaybetti.İşin ilginç tarafı yanında bulunan arkadaşına dair bir ipucu bulunamadı.Yanındaki arkadaşının bayan olduğu tespit edildi.En son beraber bir restaurantta görüldüler.Araştırmalar tüm hızıyla sürüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİLAL (ASKIDA)
VampirgeschichtenŞimdi olduğu yere gelen herkes, eskiden olduğu yerde olmak istiyor.