Jsem Jung Hoseok. Je mi 25 a mám těžkou závislost na alkohol, na mé přátelé a párty. Haha.
Je to semnou náročné. Můj kamarád Jin se o mě stará a já o něho. Samozřejmě když se sjede na nějaké kalbě. Nebo mu dělám snídaně, když nechodí do práce a když už zaspí, tak ho uklidňuji, že ho nevýhod i když už zaspal po sté.
No nic, mám kamarádů více ještě Jungkook a Jimin. Stačí mi opravdu, jen tři opravdový kamarádi. Ostatní jsou jen známí se kterými se setkávám průběžně na párty.
Jimin, můj kamarád snad od narození mi otevřel oči, abych si už hledal delší vztah. Má pravdu I on už hledá, ale vždy to skončí na jednu noc, takže Parku tvé odborné rady mi zatím jsou jedno.
Rád čtu. Jo je to neobvyklé na toto co jsem napsal, ale ano mám opravdu rád knihy. A když už čtu ty prasárny na Wattpadu..... Jen málokdy, protože vždy svým smíchem probudím Jina a ten je nasraný a vždy mě umlatí svou růžovou a třpytkovou vařečkou.
No a Jungkook toho jsem poznal kvůli tomu, že jsem se s ním setkal na záchodech, když jsme oba své žaludky vyprazdňovali. Moc dlouhé povídání.
Jin je můj kamarád ze střední. To je vše. S Jinem nás dal do kupy náš bývalý učitel Angličtiny Kim Namjoon. Jak si pamatuji celé to jméno? Jednoduše s Jinem měli menší věc. Ehm jo.. Hehe ;) Nechal nás posadit vedle nás a měli jsme po celý rok uklid třídy, roztřízení školních věcí atd.
Tito kluci mi vždy pomůžou, ať už jsem kdekoliv a v jakékoliv situaci.
Myslím si, že by stačilo povídání o mě a kamarádech.
Ptáte se co rodina? Ta je vcelku v pohodě. Mí rodiče jsou sice rozvedení, ale chovají se k sobě jako by furt byli spolu. Ale tak co. Nemůžu si stěžovat.
No nic, teď bych vás už chtěl přivést k celému tomuhle příběhu.
Yo Armys!
Nová kniha is here!
Je to na Sope. Měla bych mít celý příběh pod kontrolou protože vím jak by to mělo skončit. Možná ten konec vylepším a zdelším takže mám dva konce.
I purple you A.R.M.Y 💜 💜 💜
ČTEŠ
"Mé třetí přání je, aby jsi mě políbil" (Sope)
FanfictionJung Hoseok pracuje v kanceláři. Pro něho je to nuda, protože celý život bere s humorem. Rád se zdržuje se svými kamarády v klubech a jednoduše si žije svůj vlastní příběh. Potrpí si, ale na vážné nemoci, která mu přivede velké změny do zivota. Více...