Znervózněl jsem. On také.
Najendou mě vzal za ruku natáhl si jí k sobě vzal mě za pas a natiskl se na moje tělo. Více se přiklonil a já zaklonil. Naše těla a rty zapadly jako puzzle.
Červenal jsem se snad více, jak červená barva. Ale spolupracoval jsem a schválně prohloubil polibek. Vše bylo nádherné. Cítil jsem ho úplně celého. Bylo to jako v sedmém nebi.
Když jsme se odtáhli mohl jsem si všimnout že i on měl na svých lících červeň. "Promiň" uchechtl jsem se a podíval se dolů na zem. "Tvoje rty chutnají jako jahody. I líp" přišel ke mě Yoongi a zvedl mi hlavu mezi svým ukazováčkem a palcem. "Yoongi dovádíš mě k rozpakům" zasmál jsem se. "Vždyť jsi to chtěl ty" "Jen jsem to řekl" "Takže se ti to nelíbilo." vzal jsem ho za jeho sako a přitáhl si ho snad ještě víc než předtím. Tentokrát i s jazyky. Máme vůbec na to vztah, aby jsme se líbali?
Opět po delší době jsme se kvůli kyslíku odpoutali. "Líbilo a moc" nemohl jsem se nabažit jeho rtům. "Nepůjdeme ke mě?" zeptal se mě Yoongi na to jsem kývl.
Jeho mercedesem jsme se tam dostali. Nepil až tak jako obvykle, takže to bylo v pořádku. Ale až u něho jsme se opili. A už to šlo jako na jezdícím páse.
"Hoseoku?" kývl jsem k němu a koukal co řekne "Miluji tě" usmál jsem se "Já tebe tak-" ani jsem to nedořekl a jeho rty byly přilepeny k těm mým.
Rozepl mi sako třemi knoflíky a dal ho pryč. Potom se jeho dlouhé prsty nasadili na knoflíčky u košile a všechny Rozepl. "Ahh Hoseoku ty máš tak dokonalý tělo" shodil mě na záda a začal mě líbat po těle. Vzdychal jsem a roztáhl nohy. Vlezl si mezi ně a začal mě líbat. "Jsi tak sexy Hoseokie~" zavrněl mi do ucha a rozepl kalhoty. Sundal mi je a koukal se na moje skoro nahé tělo.
Moc se mi nelíbilo, že on je oblečený a já ne. Proto jsem si sedl do jeho klína a to samé udělal i jemu.
Posiloval též a když jsem viděl jeho tělo hned mi ztvrdl ještě víc, než předtím. "Takové tělo jsem nikdy neviděl" hladil jsem ho po jeho bříšákách. Zatáhl jsem za lem jeho boxerek.
"Ne baby je řada na mě" usmál se a líbl mě na rty. Překulil se a já ležel pod ním. Sundal mi i boxerky a teď doslova jsem byl nahý. Musel si skousnout ret a pohladit mi chlubu. Zavzdychal jsem. Sundal si I svoje boxerky.
"Jsi velký Yoongie~" zavrněl jsem a nechal si ruce dát nad hlavu. Začal mě dravě líbat a honit mi. Vzdychal jsem mu do polibku a různě se kroutil. Když jsem se mu udělal do ruky, tak si jí olízl.
"Chtěl bys, abych do tebe přirazil?" schválně se zeptal. "Ano prosím" kývnu a dám mu polibek. "Dobře baby" olízl mi bradavku a dal mi tři prsty před pusu. Začal jsem si s němi hrát jako s lízátky.
Když usoudil, že je dost, tak jsem přestal. K mému vstupu přiložil dva prsty. Když vnikl do mě trochu jsem zakňučel. Ale stoprocentně mě čeká něco většího.
Bolest utlumilo líbání Yoongiho. Když jsem byl dostatečně připravený, otočil mě na čtyři a vnikl do mě. Bolelo to snad víc, než když dáš ruku do ohně. "Neboj se Hoseokie budu se pohybovat, jak jen si řekneš" skousl mi lalůček a začal se pomalu hýbat.
Po chvilce bolest ustoupila a já mohl přirážet oproti němu. Pleskal mě po zadečku a já si snad vyřval hlasivky. Zvedl mě a moje záda narazila o jeho hruď.
Začal mi dělat flíčky po krku. Mezitím mi honil a dráždil bradavku. Takhle to bylo ještě pár minut dokud jsem se snad třikrát neudělal.
"Jsi tak kurevsky úzký" jazykem mi začal mapovat ústa. "A ty velký" oplatil jsem mu to a lehl si vedle něho. "Miluji tě a teď to vím opravdu" přivinul si mě blíž a já ležel na jeho hrudi "Já tebe taky Yoongi" usmál jsem se.
Jeho nadílka mi do rána vytekla a bylo to docela nepříjemné, když jsem se probudil.
První smut v knize ne?
I purple you A.R.M.Y 💜 💜 💜
~700~
ČTEŠ
"Mé třetí přání je, aby jsi mě políbil" (Sope)
FanfictionJung Hoseok pracuje v kanceláři. Pro něho je to nuda, protože celý život bere s humorem. Rád se zdržuje se svými kamarády v klubech a jednoduše si žije svůj vlastní příběh. Potrpí si, ale na vážné nemoci, která mu přivede velké změny do zivota. Více...