6.

89 7 0
                                    

"Jiminie ty jsi totální magor!" uchechtl jsem se, protože hnát se přes čtvrt Soulu. "Dělej Felix čeká venku" "jakože ten Felix? Že nebydlí úplně stejně jak ty" "Ne bydlí hned vedle tebe, takže až k němu přijdu, tak večer si zacpi uši. Budeme moc hlasití" mrkl na mě a udělal svůj úšklebek.

"Nebudu ani komentovat" usmál jsem se a společně s Felixem jsme šli do nedalekého klubu. V něm už byl Jungkook, který měl už pár panáků v sobě. Přisedli jsme si k němu a začali jsme v alkoholu stíhat Jungkooka.

"No a já když přišel Felix, tak jsem se poblil a on skočil na okno. Na tým okně byl do rána a ráno spadl parapet. Takže si o topení hodně narazil záda." Řekl se smíchem na celé kolo Jimin. Felix jen uraženě hleděl na smějícího se Jimina.

"Jdu pro další ok?" všichni kývli a já se dal na delší cestu k baru než obvykle. Seděli jsme úplně vzadu v baru. "Prosím čtyři další Soju!" Zaplatil jsem částku kterou mi dali kluci. Každý za sebe. Žena za barem mi dala to, co jsem si přál. Usmál jsem se a napil se svého.

Najednou jsem uviděl někoho koho jsem poznal jen jako z profesionální stránky. Pan Min? Ani v hloubi své mysli bych netušil, že zrovna on tu bude. Ještě v tomhle klubu, kde chodí jen ti, co si chtějí buď užít nebo opít se do bezvědomí. Vždy tu panovala atmosféra, že zachvíli uslyší křik a uvidí krev. Ale teď se to už uklidnilo. Aspoň si najali nějakého pořádného bodyguarda.

"Pane doktore?" zeptal jsem se a ruku položil na jeho nádherné rameno. "Hm?" otočil se. I když měl v sobě minimálně patnáct panáků stále byl jako anděl. Nádherná bílá kůže. Jeho bílé vlasy upozorňovaly na jeho samotného. Svaly který měl pod tričkem se mu rýsovaly. A jeho obličej.... Nejdokonalejší tvář na světě.

Když jsem uslyšel už podruhé hlas Mina. Tak jsem se utrl ze svých myšlenek a navedl se zase do reality. "Pardon jen co tu děláte? Nemáte snad na výběr lepší místo? Tu se jen hledá sex na jednu noc a nebo k opilosti, jak to většinou bývá v klubech." sedl jsem si k němu na barovku. Kluky jsem měl už úplně mimo hlavu. Ať si dojdou pro alkohol. "A co ty tu děláš, když máš být doma a léčit se hm? A ty snad vyhledáváš sex?" až perverzně se úšklebil. Hoseok zrudl, ale nedával najevo svoji rudost. Aspoň ne v hlasu.

"Samozřejmě že ne. Nehledám tu nic. Jsem tu s mými přáteli, ale ty ať se postarají o sebe." Uchechtl jsem se a mávl rukou. "Fajn, ale jak odejdeme z tohoto klubu jako by jsme se neznali a dál budeme jako doktor a pacient ok?" na to jsem kývl a dali si společného panáka.

Tak to pokračovalo, než se řeklo no lépe peníze to řekli. Neměli na další panáky. Hoseok si vzal jen na pár peněz popřípadě aby Jiminovi zaplatil a Yoongi? Ten sice měl balík v peněžence, ale nechtěl se opít do bezvědomí, jak říkal na začátku Hoseok.

Hoseok se zvedl hodně blbě z barovky. I když byl opilý Hoseok stejnak měl méně než Min. Proto i přes jeho žádosti o nějaký vztah se slonem nebo něco takového se přes stoly, co byly v klubu se dostal až ven. Tam, ale jak říkal Yoongi se nemohli rozprchnout. Ač Hoseok nechtěl z Yoongiho musel vytáhnout jeho adresu. Zavolal si řidiče a nadiktoval to, co mu řekl. Doufám, že to nebude nějaký palác, kde se Hoseok ztratí. Nebo zase nějaký panelák, kde bude, tak sto pater a on bude na posledním. Nebude třeba výtah a on bude muset jít po schodech! To ne to by ihned zavolal řidiči zpět a další dálku by jel k sobě.

Nakonec přijeli do většího domu. Byl nádherný. Vpředu měl rozkvetlé Sakury. Zahrada byla sice vzadu. Ale vepředu jeho domu měl nádherný ráj kytek.

Poděkoval řidiči zaplatil částku a s povzdechnutím si vzal Yoongiho kolem ramen a i přes různé klopýtaní, naříkání, nesmyslných vět o tom že by Hoseoka chtěl se dostali, až do jeho ložnice. Byla bílá a skoro na každém nábytku panovala černá. Měl tu i šedou takže mu to dokanale spadalo do jeho osobnosti. Hoseok by ho popsal následovně: introvert, chladný, na pohled i zlý člověk. Ale když je opilý je horší než pětiletý dítě, které je do své řeči zamilované a furt chce mluvit. Stejnak, ale Hoseok chce vidět jeho vnitřek. Jeho slabou stránku, kdy se směje a je z něho milý a zamilovaný do Hoseoka. Avšak to mohl, už dávno odepsat od své mysli. On nebude nikdy s ním.

"Kočička!" zbystřel Yoongi. Hoseok se podíval, ale bylo to tričko Mina. "Prosím tě, to je tvoje tričko." Protočil očima Hoseok. "Ne tam je kočička!" upozornil opět na sebe Yoongi. "Chováš se jako kdyby jsi měl vymytý mozek." "Blbečku tam je kočička" vstal a ihned jak ho uviděl vstávat se k němu vrhl jako tsunami a dal ho zpět do postele. "Já chci kočičku!" jemně křikl. "Kurv- Kurňa! Kde je ta kočka" už rozčíleně se zakymácel Hoseok.

"Ty jsi ta kočička" zasmál se a Hoseoka stáhl k sobě. "Nemohu tu spát s tebou! Neměl si náhodou připomínky, že se k sobě máme chovat jako pacient k doktorovi?" zeptal jsem se naštvaně. "Ty jsi moje kočička" nahnul se ke mě a dal mi ruku kolem mého pasu. Když Hoseok počkal, tak Yoongi ztuhl spánkem a Hoseok se mohl vyprostit z těžkostí pryč. Sundal si boty a zbytečnou mikinu kvůli nočním teplotám a sedl si ne postel. Yoongi totiž buď neustále se vzbouzel a někam hodil, že chce svoji kočku a nebo potřeboval někoho obejmout. Náročná to noc....

Myslím si že je to nejdelší Kapitola co tu zatím je
I purple you A.R.M.Y 💜 💜 💜

~958~

"Mé třetí přání je, aby jsi mě políbil" (Sope) Kde žijí příběhy. Začni objevovat