Ráno jsem se probudil s bolestí snad každého kousku těla. Spal jsem v polosedě na sobě jsem měl nalepeného, už doufám střízlivého Mina. Bylo to náročné. Celou noc naspal maximálně hodinu a půl. "Yoongi?" zeptal jsem se a trochu jsem cukl. Zamručel, že chce ještě chvilku spát a obejmul mě kolem pasu ještě víc, než přes noc. Naštěstí dnes měl volno, ale nevím, co Yoongi, jelikož doktoři ve svých ordinacích pracuji skoro každý den, jak si to udělají v otevíracích dobách. Hoseok nevěděl jaké on má doby a i kdyby jo, tak nevěděl kdy tam má být nebo si vše nachystal. Co když pracuje ještě v nemocnici, kde má svoji ordinaci?
"Min Yoongi vstávej. Včera jsi se opil natolik, že si mě stáhl k sobě do postele a nechtěl si mě pustit. Takže tu svoji slavnou větu. Budeme se chovat nadále jako pacient k doktorovi vynechej. A tykám ti, protože jsme si potykali. Tak vstávej nebo ti dám facku, aby jsi se probral " šeptl jsem natolik, aby se vzbudil. A taky že jo. Akorát ne jako včera večer, ale s vykulenýma očima s bolestí hlavy a bez slov. Byl jako leklá ryba." Neboj se nic jsme spolu neměli. A teď si vezmi mobil a čekej dokud ti neudělám snídani. Potřebuješ se najíst, aby jsi mohl sníst ten prášek." řekl jsem a jako správný partner se o svého partnera postaral.
Přišel jsem do prostorné kuchyně byla, jak jinak bílá. Mohl jsem to od Yoongiho čekat. Měla moderní styl s ostrůvkem. Připravil jsem mu jednoduchou, ale chutnou snídani. Ta se skládala s toustů s marmeládou. Džus a k tomu prášek proti bolesti.
S tácem v rukou jsem vzal kliku a otevřel dveře. Yoongi byl jako zkamenělý. Šlo vidět, že byl zabraný silně do svých myšlenek. "Tu máš snídani a buď rád, že mám takovou ochotu." mírně jsem se usmál a sedl si na kraj jeho dvojlůžkové postele.
"Jsem rád. Opravdu děkuji, že jsi se na mě ne vykašlal a nenechal si mě v takém to stavu." mírně se usmál. Šlo vidět, že to není úsměv, jak to dělá u své práce. Byl to upřímný a milý.
"Ty nebudeš jist?" zeptal se a já zavrtěl hlavou. "jen to sněz. V sobě máš, jen alkohol." "To samé i ty." uchechtl se. "Já, ale nevykládal o tom, že chceš vztah semnou se slonem. A taky jsem nehledal kočku po pokoji. A ne vstával jsem ještě ve dvě hodiny ráno pro kočku, která byla pohozené tričko." Řekl jsem to co jsem měl v paměti. Já si toho taky moc nepamatuji, ale toto mě vystřízlivělo.
" Promiň jsem strašný "zanadával Yoongi a odložil tác." Díky "objal mě a šel ke skříní. Tam si vzal čisté oblečení. Ani mu nevadilo, že se převléká předemnou. A přišel opět ke mně." Tady máš za ty panáky co jsem nezaplatil, za cestu a za ochotu "usmál se a dal mi peníze. Za cestu a za alkohol bych to bral, ale kuš! Tomuto stvoření bych koupil cokoliv." Nech si to, stalo se to omylem toto všechno. Pokud mě tu necháš se osprchovat, abych vypadal normálně, tak jsi mi splatil vše " Plus k tomu, abych si mohl vychutnat tvé rty a tělo. Uchechtl jsem se. Yoongi mi řekl kde je a já šel do koupelny. Avšak já Hoseok dokonalý zapomněl oblečení. Takže jsem s ručníkem okolo pasu vběhl k němu do obýváku a zeptal se jestli má něco na převléknutí.
Ukázal na oblečení svého expartnera a dal mi nějaké džíny černé barvy. K tomu tričko které mi samotné bylo velké, takže odhalilo trochu mé rameno. A k tomu mi dal nějaký náramek okolí zápěstí. Sám jsem to nedokázal přečíst.
"To si nech já to stejnak mám pro případ, kdyby nějaká návštěva náhodou neměla co na sebe. Mám toho celý šatník. Byl to model. Měl všude oblečení. A oblečení mi přibylo jen díky němu." uchechtl se a šel dolů. VLASTNĚ POČKAT "Yoongi?" zeptal jsem se a odpovědí mi bylo jen zamručení.
"T-ty jsi g-gay?" Začal jsem koktat, jelikož toto bylo docela divné téma ptát se na to někoho koho já osobně neznám. "Jo jsem a ty?" na oplátku se zeptal on mě. "ehmm též" vysoukalo se to ze mě jako z prašné deky. Ale dostalo.
"To je fajn" Jak přišel tak odešel. Vše jsem si oblékl na sebe a odešel za ním. Furt jsem měl, ale pocit, že jsem s ním cizí a neměl bych tu být. "Yoongi hele vím, že ti není moc dobře a měl bych tu zůstat, aby se ti nic nestalo, ale přijde mi to blbý tu být jako cizí člověk. Známe se tady pár hodin k tomu opilých hodin a já nejsem ten typ člověka, že by byl u každého i kdyby se s ním neznal." trochu jsem byl nervózní, ale Min to pochopil a s poděkováním jsme si na sebe dali kontakt, aby jsme zase mohli někam vyrazit.
Byl jsem jako puberťák, který se dozvěděl, že jeho crush ho pozval do kina, když jsem zjistil, že je gay. Absolutně nevím, proč jsem z toho tak mimo, ale jo jsem rád.
Jak jinak doma mě čekal Jin s Vařečkou kde jsem byl. Řekl jsem že se opil jeden z mých kamarádů, ale on mi to nevěřil, protože ví, že mám jen jeho Jimina Kooka a přírůstek i Felixe. Takže jsem mu vše vyklopil a on s klidnou hlavou a já s uraženým obličejem jsme si to kráčeli k televizi a pustili si film. Byla to korejská drama která nás upoutala natolik, že jsme začali debatovat proč s ním nechodila radši ta než ona.
Další díl. Mám vždycky stopku u 700 nebo 800 slov ale teď mám opět 900 a já bych psala dál. Ač chci dál psát zameškané učivo z karantény na mě hučí a já jsem smutná jak z učení tak z toho že nemohu psát. Mám dva dny na to aby dopsal látky ze tří týdnů.
I purple you A.R.M.Y 💜 💜 💜~970~
ČTEŠ
"Mé třetí přání je, aby jsi mě políbil" (Sope)
FanficJung Hoseok pracuje v kanceláři. Pro něho je to nuda, protože celý život bere s humorem. Rád se zdržuje se svými kamarády v klubech a jednoduše si žije svůj vlastní příběh. Potrpí si, ale na vážné nemoci, která mu přivede velké změny do zivota. Více...